stuur de rekening maar naar mij op!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal de VBL-modjes maar een handje helpen
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
En vanaf het volgende deel zullen we alle TVP's in het Ajaxtopic in het begin verwijderen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat jullie het veel te lang hebben door laten lopen om het nu nog aan te pakken. Het Ajax topic is nu gewoon veranderd in een hoop geblaat, veel herhaling van nieuws en onzin met af en toe een zinnige post wat leidt tot een zinnige discussie tussendoor. Het is verre van hetzelfde als het PSV of Feyenoord topic, waar discussies en nieuws de boventoon voeren ipv de "slowchat" en geblaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe zie je het voor je om daar wat aan te veranderen? De groep samen maakt het topic zoals het is. Af en toe wat anders inbrengen doet al veel goed, dat gebeurt ook door velen. Het is toch voor het grootste gedeelte aan de Ajacieden zelf wat ervan gemaakt wordt. TVP's weghalen kunnen we doen verder.
Ik vind dat je de verantwoordelijkheid niet alleen bij ons kunt neerleggen. In het Ajax topic komen veel meer users, de users maken het topic en zolang er weinig tegen de policy in gaat en wij geen wanklanken horen, gaan we niet opeens drastisch ingrijpen in een topic. Natuurlijk hebben we het er eerder wel over gehad en of we er iets aan kunnen doen, maar wat zie je dan als oplossing? Iedere offtopic reactie verwijderen? En wat is offtopic? Een geintje van een usual bezoeker die iets zegt over Kluivert of een post waar het woord Feyenoord in voorkomt? Denk maar met ons mee, graag zelfs!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat jullie het veel te lang hebben door laten lopen om het nu nog aan te pakken. Het Ajax topic is nu gewoon veranderd in een hoop geblaat, veel herhaling van nieuws en onzin met af en toe een zinnige post wat leidt tot een zinnige discussie tussendoor. Het is verre van hetzelfde als het PSV of Feyenoord topic, waar discussies en nieuws de boventoon voeren ipv de "slowchat" en geblaat.
Selectiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
AiRRaid, zet in FB of mail me maar even (zie profiel) wat ik moet wijzigen in de OP. Dan regel ik dat.
ik ga binnenkort nieuwe makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En wat moet er met de spelersprofielen/ verhaaltjes gebeuren? Sommigen hebben nog geen beschrijving namelijk.
He! Dat wilde ik net vragenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:26 schreef golfer het volgende:
Gaan alle VBL-spelletjes nu ook naar Mens erger je niet geschopt worden?
Voor het overzicht in VBL mbt "echte voetbaltopics" zou het geen kwaad kunnen om ze te verhuizen vind ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Suijk het volgende:
We wilden dat eigenlijk eerst met de users overleggen. Ze staan ons niet in de weg, maar als hier wordt aangegeven dat iedereen ze toch weg wil hebben, wie zijn wij dan om dat tegen te houden...
Die is daar al, Oefenwedstrijden (een overzicht)quote:Op maandag 22 mei 2006 01:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[Centraal] Oefenwedstrijden/interlands
Die kan eventueel tijdelijk naar het WK forum?
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor het overzicht in VBL mbt "echte voetbaltopics" zou het geen kwaad kunnen om ze te verhuizen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |