Politieke redenenquote:WK-official schiet zichzelf door hoofd
Een hoge official van de organisatie van het WK voetbal in Berlijn heeft zichzelf zondag na de finale van het toernooi door het hoofd geschoten. Een woordvoerder van de politie heeft dit dinsdag laten weten. De 65-jarige Jürgen Kiessling overleefde de zelfmoordpoging wel, maar verkeert in levensgevaar.
Volgens de Duitse krant Berliner Zeitung liet de man twee afscheidsbrieven achter voor zijn dochter en voor zijn familie. Hij zou om 'politieke' redenen tot zijn daad zijn overgegaan. Berlijn was zondag gastheer van de finale van het WK tussen Italië en Frankrijk.
En die strafschop tegen Austalie 10 seconden voor het eind was ook niet helemaal zuiver.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef DjMark het volgende:
tja, die loting was natuurlijk duidelijk al doogestoken kaart.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:35 schreef Hathor het volgende:
Wat een sukkel, twee brieven schrijven en dan mis schieten.![]()
quote:WK-official doet zelfmoordpoging
Een hoge WK-official heeft zondag na afloop van de WK-finale geprobeerd zelfmoord te plegen. Dit meldt de Duitse politie. De man had volgens de Duitse krant Berliner Zeitung politieke redenen voor zijn daad.
De 65-jarige Jürgen Kiessling heeft zichzelf door het hoofd geschoten na afloop van de WK-finale. Wonderbaarlijk genoeg overleefde hij de zelfmoordpoging. Wel is de man nog steeds in levensgevaar.
Overigens had de man geen rekening gehouden met het mislukken van zijn poging. Er lagen twee afscheidsbrieven klaar voor zijn dochter en voor zijn familie.
Voetbalprimeur
veel erger een voetbalfan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Mis schieten bij een zelfmoordpoging...
Is het een emo of een gothic?
Er staat nergens dat het een scheidsrechter is hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:17 schreef daaaaan het volgende:
Italie gewonnen, scheidsrechter pleegt zelfmoord... mmm
Die ligt nog in het ziekenhuis volgens mij, in kritieke maar stabiele toestand...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Vallformosa het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het zit met Pessoto? Die was van gebouw gesprongen of geduwd? Is hier al meer over bekend?
Inderdaad. Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Alleen is de kans dat die brieven openbaar gemaakt worden of dat we verder nog iets over die redenen horen natuurlijk erg klein.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:33 schreef 6liNes het volgende:
Het klinkt misschien een beetje fout, maar ik zou graag zien dat deze afscheidsbrieven openbaar worden gemaakt. Dat deze een 'politieke' lading hebben, maakt mij zeer (lees: zeer!) nieuwsgierig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |