ach iedereen maakt fouten dus dat mag welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Kan LosMillonarios ook ff in het rijtje Vitesse-supps in de OP van Vitesse topic
zeker, voor werk wordt over het algemeen ook betaaldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:15 schreef DeVinger het volgende:
Voor je werk moet je objectief blijven he
Dat klinkt al beter. Ik mag hopen dat het nu omdat het al de zoveelste keer is een behoorlijk lange tijd wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan zelf niet de knop omdraaien, moet wachten op hulp.
Dat is wel een klassieker jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:11 schreef VoreG het volgende:
Kan er nu eindelijk wat gedaan worden aan die DK ipv dat eeuwige "we kijken het even aan".
whehequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interlands boeien het jochie toch niet, dus waarom de spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek binden?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef Jump het volgende:
Dirk-Kuijt is een maand uit VBL, offtopic en bagger.
Heb je al gemaild naar forum@fok.nl? Daar moet je naar toe mailen voor een unban.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:56 schreef Keke het volgende:
Ik heb met me account RedGuy na anderhalve maand nog steeds een ban wat een weekban was, dat klopt niet helemaal toch he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |