ach iedereen maakt fouten dus dat mag welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:20 schreef DeVinger het volgende:
Kan LosMillonarios ook ff in het rijtje Vitesse-supps in de OP van Vitesse topic
zeker, voor werk wordt over het algemeen ook betaaldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:15 schreef DeVinger het volgende:
Voor je werk moet je objectief blijven he
Dat klinkt al beter. Ik mag hopen dat het nu omdat het al de zoveelste keer is een behoorlijk lange tijd wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan zelf niet de knop omdraaien, moet wachten op hulp.
Dat is wel een klassieker jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:11 schreef VoreG het volgende:
Kan er nu eindelijk wat gedaan worden aan die DK ipv dat eeuwige "we kijken het even aan".
whehequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interlands boeien het jochie toch niet, dus waarom de spreekwoordelijke kat op het spreekwoordelijke spek binden?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:16 schreef Jump het volgende:
Dirk-Kuijt is een maand uit VBL, offtopic en bagger.
Heb je al gemaild naar forum@fok.nl? Daar moet je naar toe mailen voor een unban.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:56 schreef Keke het volgende:
Ik heb met me account RedGuy na anderhalve maand nog steeds een ban wat een weekban was, dat klopt niet helemaal toch he?.
Dirk-Kuijt snapt iets niet, maanban in VBL, en dan elders verder gaan klooien, even een tijdje helemaal weg dus.quote:
Mag je je mening geven op FOK! ????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dirk-Kuijt snapt iets niet, maanban in VBL, en dan elders verder gaan klooien, even een tijdje helemaal weg dus.
Ach gossie,Dirk,wat doe je nu?
Heb er een gastslotje op gedaan, Bedankt voor het opmerkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:15 schreef Beschouw het volgende:
Hoeveel dagen is Franky MG eigenlijk jarig?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:54 schreef popolon het volgende:
Mag deze weer open?
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
Post is heel serieus bedoelt, dat zie jij toch ook wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat nergens over man, dat zie jij toch ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |