Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mag je je eigen mening geven op FOK! ??????
Tegenwoordig blijkbaar welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daarvoor moet je toch een kleurtje in je username hebben?
Alleen het feit dat je dit moet vragen doet al wat losse schroefjes vermoedenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alleen onder een kloonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Haha, idioot en nu valt je nerdleventje in duigen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb GVD een ban van een maand omdat ik constant kritiek gaf op een speler van ajax. Stom toeval dat alle mods in VBL van joodse afkomst zijn en me voor die kritiek gewoon een ban van een maand aan naaien. En als reden.......... Offtopic gaan........ Ik kan GVD nog wel 20 lui opnoemen die offtopic gingenVadus krijg een vervelende ziekte ofzo
Bans worden niet besproken op het forum, doei.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb GVD een ban van een maand omdat ik constant kritiek gaf op een speler van ajax. Stom toeval dat alle mods in VBL van joodse afkomst zijn en me voor die kritiek gewoon een ban van een maand aan naaien. En als reden.......... Offtopic gaan........ Ik kan GVD nog wel 20 lui opnoemen die offtopic gingenVadus krijg een vervelende ziekte ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |