abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39601900
Het is een populair topic, om dat nou ergens in een ander topic te stoppen is wat jammer.
That's all folks!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:28:38 #202
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_39603811
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:54 schreef Bjoro het volgende:

[..]

in het 'centrale open brieven topic'
je weet heus wel wat ik bedoel Bjoro!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:29:17 #203
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_39603831
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een populair topic, om dat nou ergens in een ander topic te stoppen is wat jammer.
dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:32:51 #204
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_39603934
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef Eilanden het volgende:
je weet heus wel wat ik bedoel Bjoro!
ik
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_39604009
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef Eilanden het volgende:

[..]

dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?
Actualiteit, populariteit, hoe loopt het...ja, dat zijn wel argumenten. Een topic loopt goed (er is dus behoefte aan) zal binnen 2 dagen vol zijn en dan gaan we gewoon verder in het andere topic. Het hoeft natuurlijk geen reeks te worden ofzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_39604839
Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
quote:
Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
De laatste tijd zien we een grote toename in het gebruik van allerlei ziektes en het flamen naar elkaar toe, in verschillende topics. Veel users kunnen dit niet waarderen. Het is onnodig, sfeerverziekend en je kwetst er mede-users mee. De komende tijd zullen we hier harder tegenop treden. Dit houdt in dat we die reacties gewoon verwijderen en dat je bij overmatig gebruik geband wordt.
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Het volgende topic is een goed voorbeeld van dat de ''regels'' niet worden toegepast. (Gez) Slechthorenden en dove voetballers , deze jongen komt met het leuke idee om een team voor doven en slechthorende op te richten! Iedereen vind dit een super leuk plan, maar Terrorobbie (iemand waarvan ik het niet zo 1,2,3 verwacht had) moet het verpesten. Jammer.

Vervolgens komt Suijk met de volgende mededeling:
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:
Ik gooi hem dicht, heb geen zin meer in weer dat gescheld heen en weer. Als je daar behoefte aan hebt, mail, msn, etc.
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.
[14.gif]
pi_39604896
Om bans vragen
pi_39605070
Hij heeft wel een punt. Misschien niet vwb de ban, maar wel vwb het verpesten van het topic.
pi_39605573
Ik heb 2 serieuze posts in dat topic gemaakt. Daarna 2 flauwe. En daarna ben ik ingegaan op de dingen waarvan ik beschuldigd werd. Dat geef ik toe. Maar ik ben niet degene die op de man gaat spelen of iemand heeft uitgescholden in dat topic.
pi_39605819
Ach goed, ik vraag geen ban aan voor Robbie hoor. Ik vind het alleen raar dat ze dit zelf als dreig middel gebruiken en het dan toch maar niet uitvoeren! Verder weet ik niet of Robbie de enige was, maar aan de reacties te lezen is hij wel de gene die de meeste ergenis verwekt.
[14.gif]
pi_39606399
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
[..]

Het volgende topic is een goed voorbeeld van dat de ''regels'' niet worden toegepast. (Gez) Slechthorenden en dove voetballers , deze jongen komt met het leuke idee om een team voor doven en slechthorende op te richten! Iedereen vind dit een super leuk plan, maar Terrorobbie (iemand waarvan ik het niet zo 1,2,3 verwacht had) moet het verpesten. Jammer.

Vervolgens komt Suijk met de volgende mededeling:
[..]

Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.
Als je goed kijkt, is dit topic al een half jaar oud. Er is toendertijd echt heel erg veel (van beide kanten!) verwijderd. De TS heeft zijn email adres in de OP neergezet en daarop kunnen mensen nog steeds reageren neem ik aan.

Het is niet dat ik geen zin meer heb in dat topic, maar geen zin meer in gescheld. Het mondt continu uit in gebash over en weer en ik ga niet de hele dag dat topic verversen (vaduz en eend ook niet) om te kijken of er weer iemand iets neerzet wat een ander zou kunnen kwetsen. Toevallig heb ik een paar maanden geleden nog een paar uur met wat mensen uit dat topic over MSN gesproken dus ze weten echt wel wat er aan de hand is.

Robbie had toendertijd wat flauwe posts, maar als hij weg had gemoeten, hadden er meer mensen even kunnen afkoelen.

Verder is VBL ook eigenlijk niet bedoeld voor dit soort oproepjes, maar we hebben het toch opengelaten, omdat we dachten dat er ook een interessante discussie over te voeren is. Helaas was dat niet meer mogelijk door de 'voorgeschiedenis' van dat topic. TS is trouwens vrij om dat nog een keer te proberen natuurlijk en dan bijvoorbeeld over hoe doven -en slechthorendenvoetbal gespeeld kan worden.
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
[..]

Het aangehaalde bericht gaat trouwens over het gebruik van allerlei ziektes naar elkaar toe waar we veel klachten over kregen, dat gebeurt in dit topic verder niet.

Als je nog meer voorbeelden hebt, dan horen we dat natuurlijk wel graag.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_39610449
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 14:28 schreef Chen het volgende:
Ach goed, ik vraag geen ban aan voor Robbie hoor. Ik vind het alleen raar dat ze dit zelf als dreig middel gebruiken en het dan toch maar niet uitvoeren! Verder weet ik niet of Robbie de enige was, maar aan de reacties te lezen is hij wel de gene die de meeste ergenis verwekt.
Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.
  Trouwste user 2022 zondag 9 juli 2006 @ 00:35:16 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_39646993
Felicitatietopic voor de jarige Beschouw

Waarom nou op slot ?

Laat hem eerst reageren. Is toch leuk voor zo'n ouew fokkert ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 9 juli 2006 @ 00:36:45 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39647032
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Felicitatietopic voor de jarige Beschouw

Waarom nou op slot ?

Laat hem eerst reageren. Is toch leuk voor zo'n ouew fokkert ?

Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39647555
Nu of iets later sluiten maakt niet zoveel uit inderdaad, hij is weer even open.

En het kan toch niet zo'n kwaad Popo, die topics zijn zo weer gesloten. De aandacht is leuk voor de jarige.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zondag 9 juli 2006 @ 00:57:39 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_39647586
Daarom gun de jarige even de kans op Feedback

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 9 juli 2006 @ 00:58:45 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_39647613
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.
Ja je kunt het ook onpersoonlijk houden. Dit zijn gewoon leuke topics. Wordt er iemand even uitgeligt uit de leuke VBL fokkers.

zondag 9 juli 2006 @ 00:59:31 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39647630
Ja 't maakt me niet veel uit hoor Vaduz maar toch, dit is het enige forum waar het normaal is en die topics staan vol met plaatjes van dikke vette taarten.

Alsof ik die niet al genoeg zie zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 9 juli 2006 @ 01:11:30 #219
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_39647973
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
en die topics staan vol met plaatjes van dikke vette taarten.

Alsof ik die niet al genoeg zie zeg.
pi_39648079
Kunnen wij wat aan doen dat ze daar zoveel vette taarten hebben.
That's all folks!
pi_39648176
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.
Dan trek ik me helemaal terug, toch vind ik dat er dan toch aandacht moet besteed worden aan het topic om het e.v.t in een sticky topic door te verwijzen! Nu het eenmaal op slot is valt het weg en zal het niet gauw gelezen worden door iemand, alhoewel.. de search is nu zo waardeloos dat het misschien wel lukt als je een topic over reizen in Roemenie zoekt [14.gif]
[14.gif]
  Trouwste user 2022 zondag 9 juli 2006 @ 18:42:35 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_39665126
Deze mag wel naar het WK-Forum

Tournament beste voetballer van het WK-2006.

pi_39665590
Hij staat er.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zondag 9 juli 2006 @ 19:05:07 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_39665780
OK

zondag 9 juli 2006 @ 23:23:04 #225
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39675595
Wat heb jij met het WK subforum te maken, -Vaduz- ?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')