dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een populair topic, om dat nou ergens in een ander topic te stoppen is wat jammer.
ikquote:
Actualiteit, populariteit, hoe loopt het...ja, dat zijn wel argumenten. Een topic loopt goed (er is dus behoefte aan) zal binnen 2 dagen vol zijn en dan gaan we gewoon verder in het andere topic. Het hoeft natuurlijk geen reeks te worden ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
dus populariteit is een argument om een topic open te laten of te sluiten?
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
De laatste tijd zien we een grote toename in het gebruik van allerlei ziektes en het flamen naar elkaar toe, in verschillende topics. Veel users kunnen dit niet waarderen. Het is onnodig, sfeerverziekend en je kwetst er mede-users mee. De komende tijd zullen we hier harder tegenop treden. Dit houdt in dat we die reacties gewoon verwijderen en dat je bij overmatig gebruik geband wordt.
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:40 schreef Suijk het volgende:
Ik gooi hem dicht, heb geen zin meer in weer dat gescheld heen en weer. Als je daar behoefte aan hebt, mail, msn, etc.
Als je goed kijkt, is dit topic al een half jaar oud. Er is toendertijd echt heel erg veel (van beide kanten!) verwijderd. De TS heeft zijn email adres in de OP neergezet en daarop kunnen mensen nog steeds reageren neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
[..]
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Het volgende topic is een goed voorbeeld van dat de ''regels'' niet worden toegepast. (Gez) Slechthorenden en dove voetballers , deze jongen komt met het leuke idee om een team voor doven en slechthorende op te richten! Iedereen vind dit een super leuk plan, maar Terrorobbie (iemand waarvan ik het niet zo 1,2,3 verwacht had) moet het verpesten. Jammer.
Vervolgens komt Suijk met de volgende mededeling:
[..]
Zijn jullie niet je eigen regels aan het mijden? Ik bedoel, TerroRobbie verpest het voor de rest. Moet hij dan niet gebanned worden? Of moeten zijn posts niet gedelete worden? Wat maakt het ons uit dat je er geen zin meer in hebt Suijk, je bent toch een moderator? Dan hoor je het toch gewoon te doen, niks vrijwilligs werk ofso, of ''Ik doe dit voor me lol!'' Dan moet je het niet doen! Een ban is de oplossing, dat zeggen jullie zelf ook. Waarom doen jullie het niet dan? Deze jongen, die vrij nieuw is op Fok, heeft waarschijnlijk geen idee wat er gebeurt en ziet tot zijn grote verdriet opeens zijn topic worden gesloten omdat een zielig persoon als Robbie (en misschien andere) het voor hem verpesten.
Het aangehaalde bericht gaat trouwens over het gebruik van allerlei ziektes naar elkaar toe waar we veel klachten over kregen, dat gebeurt in dit topic verder niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef Chen het volgende:
Een tijdje geleden verscheen dit bericht:
[..]
Helaas is hier, naar mijn mening, niets van waar.
Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:28 schreef Chen het volgende:
Ach goed, ik vraag geen ban aan voor Robbie hoor. Ik vind het alleen raar dat ze dit zelf als dreig middel gebruiken en het dan toch maar niet uitvoeren! Verder weet ik niet of Robbie de enige was, maar aan de reacties te lezen is hij wel de gene die de meeste ergenis verwekt.
Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Felicitatietopic voor de jarige Beschouw
Waarom nou op slot ?
Laat hem eerst reageren. Is toch leuk voor zo'n ouew fokkert ?
Ja je kunt het ook onpersoonlijk houden. Dit zijn gewoon leuke topics. Wordt er iemand even uitgeligt uit de leuke VBL fokkers.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom moeten dat soort topics nog steeds in VBL vraag ik me dan af.
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef popolon het volgende:
en die topics staan vol met plaatjes van dikke vette taarten.
Alsof ik die niet al genoeg zie zeg.
Dan trek ik me helemaal terug, toch vind ik dat er dan toch aandacht moet besteed worden aan het topic om het e.v.t in een sticky topic door te verwijzen! Nu het eenmaal op slot is valt het weg en zal het niet gauw gelezen worden door iemand, alhoewel.. de search is nu zo waardeloos dat het misschien wel lukt als je een topic over reizen in Roemenie zoekt [14.gif]quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er stonden veel meer posts. Van mij zijn er een paar blijven staan. Dan is het, een half jaar later, makkelijk om mij aan te wijzen. Verder sluit ik me bij Suijk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |