Blank.quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Waar komt dat opeens vandaan?!
Om antwoord te geven op je vraag: ik heb geen idee. Ik moet zeggen dat ik neig naar een vrouw, omdat dat toch maatschappelijk acceptabeler is (laf, maar realistisch, denk ik zo).
Maar het hangt er gewoon van af hoe het zich ontwikkelt denk ik.
Hetzelfde als ik jou zou vragen of je met een blanke of gekleurde vrouw gaat trouwen.
En dat weet je zeker?quote:
Gewoon, jij in pak (op je foto) ziet er best netjes uit en zo.. dus moest ik denken aan je trouwdag of zoquote:
Ja maar dat is simpel. Met alle respect voor donkere vrouwen, ik val daar niet op.quote:Om antwoord te geven op je vraag: ik heb geen idee. Ik moet zeggen dat ik neig naar een vrouw, omdat dat toch maatschappelijk acceptabeler is (laf, maar realistisch, denk ik zo).
Maar het hangt er gewoon van af hoe het zich ontwikkelt denk ik.
Hetzelfde als ik jou zou vragen of je met een blanke of gekleurde vrouw gaat trouwen.
Grapjas.quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Echt een topic voor Zhenar en Airelle..
Mwoah, bijna zeker, ja.quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dat weet je zeker?
De persoon waarmee je trouwt kan heel goed iets anders zijn dan het "type waar je normaal gesproken op valt" hè?
Nee, geen paard.![]()
Zoveel waarheid in 1 topic!quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Echt een topic voor Zhenar en Airelle..
Liefde is niet echt rationeel enzoquote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, bijna zeker, ja.
Ik zou niet weten welke vrouw er voor kan zorgen dat ik daar anders over ga denken.
Wat? Ik vond het wel iets voor jou.quote:
Ga eens weg met je wc-tegeltjeswijsheid.quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Liefde is niet echt rationeel enzo.
Helemaal mijn dingquote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Ik vond het wel iets voor jou.
Net als de neo-paracyrische constadentoren van Pilov..
Pardonquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga eens weg met je wc-tegeltjeswijsheid.![]()
!
Als je een huwelijksaanzoek wilt doen mag je het ook gewoon zeggen hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, jij in pak (op je foto) ziet er best netjes uit en zo.. dus moest ik denken aan je trouwdag of zo
En Raffaela dan?quote:Op zondag 20 november 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
Ja maar dat is simpel. Met alle respect voor donkere vrouwen, ik val daar niet op.
Ik heb het alweer op... nou moeten jullie het raden in welke volgorde ik het heb opgegetenquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Weekendillema!
Op mijn eetbord is het volgende te vinden:
A Een stukje vlees
B Een spruitje
C Een stukje broccoli
D Een stukje wortel
In welke volgorde moet ik ze opeten? Beginnend van het minst lekker tot het lekkerst..
Jullie tijd gaat nu in...
A D C Bquote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Weekendillema!
A Een stukje vlees
B Een spruitje
C Een stukje broccoli
D Een stukje wortel
In welke volgorde moet ik ze opeten? Beginnend van het minst lekker tot het lekkerst..
D, C, B, A.quote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Weekendillema!
A Een stukje vlees
B Een spruitje
C Een stukje broccoli
D Een stukje wortel
D > C > A [B belandt in de plantenpak]quote:Op zondag 20 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Weekendillema!
A Een stukje vlees
B Een spruitje
C Een stukje broccoli
D Een stukje wortel
BCDA?quote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het alweer op... nou moeten jullie het raden in welke volgorde ik het heb opgegeten
B Een spruitjequote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het alweer op... nou moeten jullie het raden in welke volgorde ik het heb opgegeten
Wij hebben Dizer duidelijk in hetzelfde hokje geplaatst!quote:
En Airelle ook.quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wij hebben Dizer duidelijk in hetzelfde hokje geplaatst!![]()
oh moesten we namens jou antwoord geven!? ik dacht namens mezelfquote:
Blond zeker?quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh moesten we namens jou antwoord geven!? ik dacht namens mezelf
namens jou eh.... maakt het me geen donder uit
quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh moesten we namens jou antwoord geven!? ik dacht namens mezelf
namens jou eh.... maakt het me geen donder uit
quote:Op zondag 20 november 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Laat ik het zo zeggen... het CDA is politiek correct in mijn voedsel![]()
Welk programma probeer jij illigaal te installeren?quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom herkent een stom programma mij steeds weer als ik het opnieuw geinstalleerd hebt?
Netals je zusje... blond zeker?quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet hetzelfde en ik had het trouwens alleen over mezelf.
babsiequote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
D > C > A [B belandt in de plantenpak]
Nee, wees niet bang ik weet heus wel wat het CDA is en waar het voor staat.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, wees niet bang ik weet heus wel wat het CDA is en waar het voor staat.
Ik vroeg me alleen af wat het met het eten van Dizer te maken had...
Ik lees net dat mijn grote zus niet meer blont is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |