Zo kan het ook verwoord worden ja.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
Bier.
Ik was er even stil van, maar dit lijkt mij de enige juiste reply voor dit topic inderdaadquote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef BrauN het volgende:
Bier.
Breek me de bek niet openquote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
En dan heb je het nog niet eens gehad over het masynchotische, parakarische, infrafysische gedeelte van het indribilium..
Oh God, dat ja.quote:Op zondag 20 november 2005 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open!
Al die nesocontrische getrosifielen.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh God, dat ja.
In combinatie met zo'n derderangs monocitist is het zelfs bijna dodelijk..
Ik heb dat nooit gedurfd.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Ik kan me mijn eerste herocontrieke syfilirius nog goed herinneren, huilen dat hij deed.
Vuile asticonfiduleerderquote:Op zondag 20 november 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedurfd.
Nee, ik kwam eigenlijk nooit verder dan een librische uitvoering van zo'n ouderwets gezellige quasi-contropersivist.
quote:
Heb je vandaag weer teveel pirizoïcum ingenomen, ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 21:30 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind van niet. Mits zondag.
Het staat misschien wel in ONZ, maar we zijn hartstikke serieus.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef most_wanted het volgende:
Allejezus.
En nu ook de betekenis van de woorden erbij. . .
Want in het wilde weg lullen kunnen we allemaal.
Als je de essentie van de perazodicien niet eens kan bevatten heeft je namoncalcische opmerking hier net zoveel plaats als een lectaristisch bificaliteit.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef most_wanted het volgende:
Allejezus.
En nu ook de betekenis van de woorden erbij. . .
Want in het wilde weg lullen kunnen we allemaal.
Ho ho.quote:Op zondag 20 november 2005 22:04 schreef Zhenar het volgende:! Stelletje Nazi's!
![]()
Vrijheid van meningsuiting, OK, maar dit gaat echt te ver!!!!!!11!!11!Rrrrrrrrrrrrrrrrr!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |