Idd erg triest... En anton, wat een lul van een ventquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef vencodark het volgende:
Waar slaaaaaat die verhaallijn op tussen Rik en Saskia? Is dit Spangas?
Dit is toch wel één van de allerslechtste verhaallijnen als ie verzonnen om uiteindelijk iets met Nuran en Rik te doen. Had in ieder geval een geloofwaardige nieuwe vriendin neergezet in plaats van een Edith-kopiequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef vencodark het volgende:
Waar slaaaaaat die verhaallijn op tussen Rik en Saskia? Is dit Spangas?
+1000000quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Idd erg triest... En anton, wat een lul van een vent
Ongeloofwaardig? Ik heb het zelf zien gebeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef J-net het volgende:
Maar ook ongeloofwaardig van Bianca... wie gaat er nou mee akkoord op zo'n manier....
en dan maar huilen en cakes bakken
Nou ik had die vent met een cake om zijn oren geslagen, wat denkt hij dan? Beetje ruggengraat mag ook wel. Hij heeft het zo moeilijk met Edwin, ja en zijzelf niet.. Wtf?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef J-net het volgende:
Maar ook ongeloofwaardig van Bianca... wie gaat er nou mee akkoord op zo'n manier....
en dan maar huilen en cakes bakken
Het is wel duidelijk dat Rik dit alleen doet om Nuran te naaien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Idd. Als ze zo'n verhaallijn hadden willen doen had dan een geloofwaardige vriendin voor Rik gezocht. Dit is toch totaal zijn type niet
Uiteraard, dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
ja maar wel echt kinderachtig allemaal, zoals iemand al hier eerder zei het is het niveau van Spangas
"Maar dat is lang niet alles. Er zal een kleine "aardverschuiving" binnen de cast plaatsvinden; huidige gezichten zullen plaats moeten maken voor de terugkeer van enkele personages die invloed hadden in het verleden en hebben in de toekomst van de serie.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ronald Schilperoort en Fons Merkies gaan hun krachten bundelen en verzorgen vanaf nu
alle achtergrondmuziek."
Met Sinterklaas zinkt hij, verkleed als zwarte piet, met de stoomboot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga nu al bedenken wat we met Bing gaan doen
Moet niet al te moeilijk zijn als je kijkt naar de huidige schrijvers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan je scenarioschrijver worden eigenlijk ?
Volgens mij is het meer zelfbescherming. Het was niet de bedoeling dat Saskia die dingen zou horen. Rik doet dit niet om haar te naaien, daar is hij het type niet voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Rik dit alleen doet om Nuran te naaien?
Hij is echt niet écht verliefd op haar hoor, dat is de intentie van de schrijvers ook nooit geweest.
Hij kwam met een roos naar de salon toe voor Nuran, maar nadat zij hem keihard de grond in boorde heeft Rik maar gauw gedaan dat het voor dinges is.
Of dit:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef amaranta het volgende:
Zou welvet zijn als Ludo nu Party & Co aan het spelen was
Ik word helemaal para brotha.quote:
Pubers zijn ook gewoon irritant.quote:
Iddquote:
Nu alleen nog maar goed acterende Bouwhuisjes.quote:
Ze houdt van hemquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Waarom zou je bij zo'n ontzettende kut vent blijven , ik snap echt niet dat mensen dit pikken.
Goede vraag. Vanwege Sjoerd? Zekerheid huis? Inkomen? Het kan zoveel redenen hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Waarom zou je bij zo'n ontzettende kut vent blijven , ik snap echt niet dat mensen dit pikken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Inbreekster geeft baby borstvoeding
Rikki is in the USA gesignaleerd..
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze houdt van hem
Hoe hij ook tegen haar praat. Ik zou echt mijn koffers pakken.
'Ik hou van jou. Met Maxime is alleen maar sex'
Dat hij dat gewoon hardop zegt en nog wil dat Bianca het accepteert ook![]()
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goede vraag. Vanwege Sjoerd? Zekerheid huis? Inkomen? Het kan zoveel redenen hebben.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
Vind het wel grappig met Rik en Saskia. Nuran en Rik blijven net zo lang om elkaar heen draaien tot ze er aan toe geven
Inderdaad! Nu dat haar nog in een staart oid. en dan is het compleetquote:Op woensdag 11 april 2012 00:02 schreef Sk00p het volgende:
Sjoerd was idd geweldig!!Dat terwijl ik hem in het begin maar vervelend komt, hebben de schrijvers hem wel mooie kanten gegeven. Ga zo door!
Och dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat ie zomaar gaat, weleens "The War of the Roses" gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!
Dat ook nog. Ik vind het wel makkelijk hoe iedereen dit ongeloofwaardig vindt en zegt dat ze zo'n man allang het huis uit zouden hebben gezet, maar dat is volgensmij helemaal zo makkelijk niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.
Dat sowieso. En als hij niet wil gaan dan zou ik zelf gaan. Dit zou geen enkele vrouw moeten pikkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, nee niet gezien, zover ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 11 april 2012 03:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat ie zomaar gaat, weleens "The War of the Roses" gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 10:36:29 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bij Rik weer? Doen ze daar altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]Het scheelt natuurlijk dat je bij Rik & Toko al zowat in de woonkamer staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij Sanders en de Bouwhuisjes hebben ze van een hal gehoord volgens mij![]()
Mike woont daar toch ook nog? Of is-ie inmiddels gaan wonen aan dat tafeltje in De Rozenboom waar hij telkens zit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.
Maxime moet dus maar voor eeuwig onterecht beschuldigd worden en verstoten worden door haar familie?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:38 schreef cleany het volgende:
Mooi Lucas...zou dan de waarheid toch boven water komen en Maxime als onschuldige worden gezien?
Moeten ze wel weer Nick terughalen.
Heeft ze verdiend nadat wat ze Nick heeft aangedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime moet dus maar voor eeuwig onterecht beschuldigd worden en verstoten worden door haar familie?
Krijgen we dit weer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ze verdiend nadat wat ze Nick heeft aangedaan.
Och bij Ludo heeft het weleens anderhalf seizoen geduurd eer hij weer aan de top stond en voor wel minder erge dingenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja, Maxime moet voor eeuwig verstoten worden.![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe Maxime nu is vind ik het wel oke.
Maar er mag nooit vergeten worden wat ze die arme Nick heeft gedaan.
Kijk jij die afleveringen vantevoren?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:10 schreef loezzzje het volgende:
Ludo heeft weer een fascinerende rol vanavond
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och bij Ludo heeft het weleens anderhalf seizoen geduurd eer hij weer aan de top stond en voor wel minder erge dingen
De waarheid die Nick had ondekt dat Maxime gewoon kinderen kon krijgen zijn ze ook al weer vergeten.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:01 schreef sherezade het volgende:
De waarheid zal heus nog wel een keer boven water komen, als ze een keer weer geen inspiratie hebben zullen ze hier wel weer op verder gaan..
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De waarheid die Nick had ondekt dat Maxime gewoon kinderen kon krijgen zijn ze ook al weer vergeten.
Jij roept dat altijd.. bovendien als Maxime liegt over het een waarom dan niet over het andere.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Voor de duizendste keer: de kans was heel klein dat ze zwanger zou worden, toen werd ze toch zwanger, maar ze moest de zwangerschap laten afbreken omdat zij en de baby de zwangerschap en bevalling hoogstwaarschijnlijk niet zouden overleven.
Zie de aflevering van 29 mei 2009.
Zo goed als onvruchtbaar dus.
Ik pak de chips en cola alvastquote:Op woensdag 11 april 2012 18:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Toch niet weer de Nick vs. Maxime discussie?
Als dat verhaal niet waar was, hadden ze daar allang iets over gezegd.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij roept dat altijd.. bovendien als Maxime liegt over het een waarom dan niet over het andere.
Ik heb dit al uit de wandelgangen begrepen:quote:Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef Frey het volgende:
De zomercliff is dus op vrijdag de 13e. Wie heeft er het meeste ongeluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Help, het is Nick![]()
![]()
Jup. Op RTL Lounge.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Kijk jij die afleveringen vantevoren?
Onvruchtbaar zijn is toch iets anders. Je bent ontvruchtbaar als je niet zwanger kunt raken.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Voor de duizendste keer: de kans was heel klein dat ze zwanger zou worden, toen werd ze toch zwanger, maar ze moest de zwangerschap laten afbreken omdat zij en de baby de zwangerschap en bevalling hoogstwaarschijnlijk niet zouden overleven.
Zie de aflevering van 29 mei 2009.
Zo goed als onvruchtbaar dus.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dit al uit de wandelgangen begrepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen mag Noud van mij wel blijven.![]()
What a waste..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb? En mijn vriend heeft een hekel aan gtst.
oja en Rikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Maxime wel een verrijking voor de serie of ze nu de slechterik speelt ja of nee,
ik zie haar liever dan bepaalde andere spelers die echt totaal niks toe te voegen hebben zoals: Bing, Sjors en Jack met hun saaie karakters
Het eerder kijken? Of mijn vriend die er een hekel aan heeft? Ik moet zeggen met dit niveau begin ik er zelf ook wel een beetje een hekel aan te krijgenquote:
Van je geld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het eerder kijken? Of mijn vriend die er een hekel aan heeft? Ik moet zeggen met dit niveau begin ik er zelf ook wel een beetje een hekel aan te krijgen
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dit al uit de wandelgangen begrepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
O, ik dacht dat je elke dag betaalde op RTL XL.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoezo zonde van mijn geld? Ik heb digitale tv en die zender zit daar tussen.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je elke dag betaalde op RTL XL.
Dacht alquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietHoewel er hier wel een paar tussen zitten die wel zo gek zijn
![]()
Sjors, Maxime en Lucas nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat van mij Sjors, Bing, Nina, Jack, Noud, Maxime en Lucas er per direct uit mogen.
blond en 21 jaar?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Blondgirl21 het volgende:
Noud mag van mij ook blijven,, tenminste iemand die nog normaal blijft daar in de gestoorde dorp.. Nina mag overigens ook wel blijven vind ze als stelletje wel leuk
Zeer irritant idd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan die gene met dat flikkerende usericoon een anderen nemen krijg haast epilepsie van
Welke huishoudster? Volgens mij moet Ludo telkens zijn eigen koffie zettenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd voor de wraak van Frederik van Rossum die de dood van Rosa in scène heeft gezet. De nieuwe huishoudster in huize Sanders is dan ook een spion.
Kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat van mij Sjors, Bing, Nina, Jack, Noud, Maxime en Lucas er per direct uit mogen.
Wellicht wat onrealistisch, maar als we daar Rosa mee terugkrijgen is het goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd voor de wraak van Frederik van Rossum die de dood van Rosa in scène heeft gezet. De nieuwe huishoudster in huize Sanders is dan ook een spion.
Dat moet ook haast wel om al die bullshit weer terug te draaien.quote:
Als je op 'escape' drukt houdt het geflikker opquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan die gene met dat flikkerende usericoon een anderen nemen krijg haast epilepsie van
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Wie is Nina's stalker?
Ik wed de cameraman.
Dat met die stalker van Nina is het enige dat het nu een beetje spannend maakt en wanneer gaat Ludo nu weer eens wat doen. Zelfs meneer Harmsen had al die beginjaren als bijfiguur meer om handen dan Ludo nuquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Inderdaad, voor de rest blijven ze teveel hangen in verhaallijnen:quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Verveel me dood.. Alleen dat stukje met Nina was wel aardig.
Eens, waar zijn Ludo's wraakplannen? Kan hij niet even met Aysen afrekenen i.p.v. op de bank te zitten.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
*Ludo en Janine, bijna een soort ondersteunend personeel van Nina en Lucas, ook zij mogen weer wat nieuws beleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Er zal ook nog een hele nasleep komen, als Maxime weigert hen te vergeven ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef Gulmez het volgende:
Word er ook gewerkt aan een verhaallijn dat Maxime onschuldig blijkt te zijn, ik zie maxime in de serie niet voor altijd in die cafe van jef werken eerlijk gezegd
Inderdaad. Ik kijk niet precies elke dag maar zie het gauw zo'n 3 keer per week. Alleen Laura en Jef zie ik slechts sporadisch is beeld. Vooral Laura is nergens te bekennen. In de Koning zijn vrij veel verhaallijnen, o.a. rondom Maxime maar De Rozenboom is niet echt zozeer in beeld heb ik het idee.quote:[b]Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven
*Wat doen Laura en Jef nou eigenlijk tegenwoordig, hebben ze nu helemaal geen speeltijd meer?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Het werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag mocht Ludo de jassen ophangen, dat is toch meer aktie, als dat hij de hele afgelopen maand heeft gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat met die stalker van Nina is het enige dat het nu een beetje spannend maakt en wanneer gaat Ludo nu weer eens wat doen. Zelfs meneer Harmsen had al die beginjaren als bijfiguur meer om handen dan Ludo nu
Noud en Lucas vind ik nog wel oke., de rest heb je gelijk al gaan ze met Maxime wel de betere kant op.,quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ze slaat ook nergens op., sinds de laatste weken wordt ze pas een beetje interessant..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als dat verhaal niet waar was, hadden ze daar allang iets over gezegd.
Anders slaat het hele personage nergens meer op, want Maxime is juist wie ze is doordat ze (grotendeels) onvruchtbaar is.
[ Bericht 68% gewijzigd door loezzzje op 12-04-2012 10:58:50 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat vond ik dan juist weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weken is wat overdreven denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef datisstom het volgende:
Nou mensen, bereid je maar alvast voor op vanavond. De baby van een paar weken oud maakt zich zorgen of het wel goed komt met Anton en Bianca.
Yvonne?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvonne ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Yvonne zit op Fok!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvonne ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Dacht dat zij met Rik een verhaallijn zou krijgen...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvon(ne) (Terence Schreurs) ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Rik heeft het al druk genoeg met de vrouwtjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dacht dat zij met Rik een verhaallijn zou krijgen...
Hij ging waarschijnlijk naar zijn familie in Friesland.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb Lucas op de perron gespot in Zwolle hij liep richting perron steenwijk en verder
Ohja dat moet ik nog ff een keer terugkijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef Morm_NL het volgende:
die bouwhuisjes kunnen zo meedoen met 'Echt scheiden'
Net zo kansloos als dat (ex)-stel gisteravond
God dat was inderdaad erg... Nog erger dan Anton en Bianca zelfs vond ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef Morm_NL het volgende:
5 minuten gekeken, wat een vreselijk programma zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef Morm_NL het volgende:
Alles is beter dan die kutkop van Aysen.quote:
Ik viel echt van de ene verbazing in de andere tijdens het programmaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
5 minuten gekeken, wat een vreselijk programma zeg.
Ik vind haar heel mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alles is beter dan die kutkop van Aysen.
inderdaad, ze hielden nog van elkaar maar ook weer niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik viel echt van de ene verbazing in de andere tijdens het programma
Ik zat nog te denken aan GTST tijdens het programma, want ik vond die reacties van Anton eerst zo ongeloofwaardig.. Maar toen ik zag dat die vrouw geld moest besparen op boodschappen zodat hij met de auto naar z'n vriendin kon vond ik Anton ineens niet zo ongeloofwaardig meerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, ze hielden nog van elkaar maar ook weer niet.
OMG srslyquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan GTST tijdens het programma, want ik vond die reacties van Anton eerst zo ongeloofwaardig.. Maar toen ik zag dat die vrouw geld moest besparen op boodschappen zodat hij met de auto naar z'n vriendin kon vond ik Anton ineens niet zo ongeloofwaardig meer!
Ja, en daarna viel m'n mond nog verder open om wat ze zei.. Maar ik zal niet alles vertellen als je het nog wil kijkenquote:
Okequote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en daarna viel m'n mond nog verder open om wat ze zei.. Maar ik zal niet alles vertellen als je het nog wil kijken
Daarom zei ik al, zo ongelofelijk is het niet. Heb het zelf voorbij zienkomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan GTST tijdens het programma, want ik vond die reacties van Anton eerst zo ongeloofwaardig.. Maar toen ik zag dat die vrouw geld moest besparen op boodschappen zodat hij met de auto naar z'n vriendin kon vond ik Anton ineens niet zo ongeloofwaardig meer!
Lol, dat lijkt wel hequote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ze heeft een slanke Bing met een baard in huis gehaald
Agreed. Aysen is een walgelijk personage maar stukken interessanter dan Nuran. Nuran doet me nog het meeste aan Ronja denken... Het zeurt, huilt en draait om de hete brij heen. En werkt in een kapsalon/sapjesbar.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar heel mooi.
Ik kan het personage nu wel een beetje waarderen. Het is in ieder geval stukken beter dan Nuran.
"haha, ik ben heul geen breaker!"quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
wat stond er nou op dat breakertje
quote:
quote:
Het is niet eens een steen, het is een glasplaat..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Wel een lelijke grafsteen, maar dat is mijn mening
Dat ja....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is niet eens een steen, het is een glasplaat..
Geld voor een fatsoenlijke zanger was op..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Moelie het volgende:
Damn wat is dat voor een verkrachting van een liedje?
Dat gedrocht van een Lana wel dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
Deze Bram lijkt écht niet op zn ouders....
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit Willie Nelsons cover?
Die van Coldplay vind ik stukken mooier ...
Dat blonde van Lana kan nog een keer bij het blonde van Sjors... Maar verderquote:
quote:
Je kent Michael Jordan niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef GSMboy het volgende:
Wie is die Michael Jordan waarmee Aysen aan kwam zetten?
Enne... Anton en Bianca![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar vooral kut acteren.... als ze Raynor Arkenbout hebben ontslagen omdat hij er geen kloot van kon dan hadden ze haar zeker niet moeten aannemenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Serieliefhebber het volgende:
Aysen is inderdaad een mooie vrouw maar haar gedrag maakt haar niet echt aantrekkelijk. Ik vind haar zelfs een beetje eng.
Ik vind dat ze nu al veel beter/veel minder slecht acteert dan Raynor.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral kut acteren.... als ze Raynor Arkenbout hebben ontslagen omdat hij er geen kloot van kon dan hadden ze haar zeker niet moeten aannemen
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Serieliefhebber het volgende:
Net de shortie bekeken.Liever dat dan het gedrag van de afgelopen wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Coldplay-versie werd gebruikt bij de In Memoriam van Antoniequote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit Willie Nelsons cover?
Die van Coldplay vind ik stukken mooier ...
Budget is zeker opquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Waarom hebben ze van die lelijke kinderen in gtst? Bram niet bepaald een mooie baby & Lana is ook een ontzettend lelijk kind
Welkom op FOK! trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Serieliefhebber het volgende:
Van mij mag Bing trouwens wel ingeruild worden voor die flirt van Aysen.
Beetje zoals de realiteit zou ik zeggen. De meeste kinderen die ik zie vind ik niet bepaald "knap".quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Waarom hebben ze van die lelijke kinderen in gtst? Bram niet bepaald een mooie baby & Lana is ook een ontzettend lelijk kind
baby's vooral niet. maar deze is toch wel het toppunt. en hij leek idd op een chineesje.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Beetje zoals de realiteit zou ik zeggen. De meeste kinderen die ik zie vind ik niet bepaald "knap".
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Serieliefhebber het volgende:
Net de shortie bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Dat heeft denk ik meer met acteurs te maken op hun eigen verzoek. Bartho Braat doet een heleboel dingen naast GTST en ga er vanuit dat voor Laura hetzelfde geld.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
*Wat doen Laura en Jef nou eigenlijk tegenwoordig, hebben ze nu helemaal geen speeltijd meer?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel ik lees al een tijdje mee maar heb nu toch de stap gezet om me te registreren. Het is leuker om een forum te volgen als je een serie kijktquote:
"Bing, afblijven!"' stond er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |