Ik vind haar vooral kut acteren.... als ze Raynor Arkenbout hebben ontslagen omdat hij er geen kloot van kon dan hadden ze haar zeker niet moeten aannemenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Serieliefhebber het volgende:
Aysen is inderdaad een mooie vrouw maar haar gedrag maakt haar niet echt aantrekkelijk. Ik vind haar zelfs een beetje eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze nu al veel beter/veel minder slecht acteert dan Raynor.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral kut acteren.... als ze Raynor Arkenbout hebben ontslagen omdat hij er geen kloot van kon dan hadden ze haar zeker niet moeten aannemen
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Serieliefhebber het volgende:
Net de shortie bekeken.Liever dat dan het gedrag van de afgelopen wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Coldplay-versie werd gebruikt bij de In Memoriam van Antoniequote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit Willie Nelsons cover?
Die van Coldplay vind ik stukken mooier ...
Budget is zeker opquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Waarom hebben ze van die lelijke kinderen in gtst? Bram niet bepaald een mooie baby & Lana is ook een ontzettend lelijk kind
Welkom op FOK! trouwens.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Serieliefhebber het volgende:
Van mij mag Bing trouwens wel ingeruild worden voor die flirt van Aysen.
Beetje zoals de realiteit zou ik zeggen. De meeste kinderen die ik zie vind ik niet bepaald "knap".quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef loezzzje het volgende:
Waarom hebben ze van die lelijke kinderen in gtst? Bram niet bepaald een mooie baby & Lana is ook een ontzettend lelijk kind
baby's vooral niet. maar deze is toch wel het toppunt. en hij leek idd op een chineesje.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Beetje zoals de realiteit zou ik zeggen. De meeste kinderen die ik zie vind ik niet bepaald "knap".
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Serieliefhebber het volgende:
Net de shortie bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Dat heeft denk ik meer met acteurs te maken op hun eigen verzoek. Bartho Braat doet een heleboel dingen naast GTST en ga er vanuit dat voor Laura hetzelfde geld.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
*Wat doen Laura en Jef nou eigenlijk tegenwoordig, hebben ze nu helemaal geen speeltijd meer?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:39 schreef Sk00p het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel ik lees al een tijdje mee maar heb nu toch de stap gezet om me te registreren. Het is leuker om een forum te volgen als je een serie kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |