Ja, en daarna viel m'n mond nog verder open om wat ze zei.. Maar ik zal niet alles vertellen als je het nog wil kijkenquote:
Okequote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en daarna viel m'n mond nog verder open om wat ze zei.. Maar ik zal niet alles vertellen als je het nog wil kijken
Daarom zei ik al, zo ongelofelijk is het niet. Heb het zelf voorbij zienkomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken aan GTST tijdens het programma, want ik vond die reacties van Anton eerst zo ongeloofwaardig.. Maar toen ik zag dat die vrouw geld moest besparen op boodschappen zodat hij met de auto naar z'n vriendin kon vond ik Anton ineens niet zo ongeloofwaardig meer!
Lol, dat lijkt wel hequote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ze heeft een slanke Bing met een baard in huis gehaald
Agreed. Aysen is een walgelijk personage maar stukken interessanter dan Nuran. Nuran doet me nog het meeste aan Ronja denken... Het zeurt, huilt en draait om de hete brij heen. En werkt in een kapsalon/sapjesbar.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar heel mooi.
Ik kan het personage nu wel een beetje waarderen. Het is in ieder geval stukken beter dan Nuran.
"haha, ik ben heul geen breaker!"quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
wat stond er nou op dat breakertje
quote:
quote:
Het is niet eens een steen, het is een glasplaat..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
Wel een lelijke grafsteen, maar dat is mijn mening
Dat ja....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is niet eens een steen, het is een glasplaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |