Welke huishoudster? Volgens mij moet Ludo telkens zijn eigen koffie zettenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd voor de wraak van Frederik van Rossum die de dood van Rosa in scène heeft gezet. De nieuwe huishoudster in huize Sanders is dan ook een spion.
Kijk, daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat van mij Sjors, Bing, Nina, Jack, Noud, Maxime en Lucas er per direct uit mogen.
Wellicht wat onrealistisch, maar als we daar Rosa mee terugkrijgen is het goedquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Het wordt ook tijd voor de wraak van Frederik van Rossum die de dood van Rosa in scène heeft gezet. De nieuwe huishoudster in huize Sanders is dan ook een spion.
Dat moet ook haast wel om al die bullshit weer terug te draaien.quote:
Als je op 'escape' drukt houdt het geflikker opquote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan die gene met dat flikkerende usericoon een anderen nemen krijg haast epilepsie van
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Wie is Nina's stalker?
Ik wed de cameraman.
Dat met die stalker van Nina is het enige dat het nu een beetje spannend maakt en wanneer gaat Ludo nu weer eens wat doen. Zelfs meneer Harmsen had al die beginjaren als bijfiguur meer om handen dan Ludo nuquote:Op woensdag 11 april 2012 19:39 schreef Frey het volgende:
Inderdaad, voor de rest blijven ze teveel hangen in verhaallijnen:quote:Op woensdag 11 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Verveel me dood.. Alleen dat stukje met Nina was wel aardig.
Eens, waar zijn Ludo's wraakplannen? Kan hij niet even met Aysen afrekenen i.p.v. op de bank te zitten.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
*Ludo en Janine, bijna een soort ondersteunend personeel van Nina en Lucas, ook zij mogen weer wat nieuws beleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |