quote:Op woensdag 11 april 2012 18:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Help, het is Nick![]()
![]()
Jup. Op RTL Lounge.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Kijk jij die afleveringen vantevoren?
Onvruchtbaar zijn is toch iets anders. Je bent ontvruchtbaar als je niet zwanger kunt raken.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Voor de duizendste keer: de kans was heel klein dat ze zwanger zou worden, toen werd ze toch zwanger, maar ze moest de zwangerschap laten afbreken omdat zij en de baby de zwangerschap en bevalling hoogstwaarschijnlijk niet zouden overleven.
Zie de aflevering van 29 mei 2009.
Zo goed als onvruchtbaar dus.
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dit al uit de wandelgangen begrepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen mag Noud van mij wel blijven.![]()
What a waste..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in heb? En mijn vriend heeft een hekel aan gtst.
oja en Rikquote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Maxime wel een verrijking voor de serie of ze nu de slechterik speelt ja of nee,
ik zie haar liever dan bepaalde andere spelers die echt totaal niks toe te voegen hebben zoals: Bing, Sjors en Jack met hun saaie karakters
Het eerder kijken? Of mijn vriend die er een hekel aan heeft? Ik moet zeggen met dit niveau begin ik er zelf ook wel een beetje een hekel aan te krijgenquote:
Van je geld.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het eerder kijken? Of mijn vriend die er een hekel aan heeft? Ik moet zeggen met dit niveau begin ik er zelf ook wel een beetje een hekel aan te krijgen
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb dit al uit de wandelgangen begrepen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
O, ik dacht dat je elke dag betaalde op RTL XL.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoezo zonde van mijn geld? Ik heb digitale tv en die zender zit daar tussen.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je elke dag betaalde op RTL XL.
Dacht alquote:Op woensdag 11 april 2012 19:21 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietHoewel er hier wel een paar tussen zitten die wel zo gek zijn
![]()
Sjors, Maxime en Lucas nietquote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat van mij Sjors, Bing, Nina, Jack, Noud, Maxime en Lucas er per direct uit mogen.
blond en 21 jaar?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Blondgirl21 het volgende:
Noud mag van mij ook blijven,, tenminste iemand die nog normaal blijft daar in de gestoorde dorp.. Nina mag overigens ook wel blijven vind ze als stelletje wel leuk
Zeer irritant idd.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan die gene met dat flikkerende usericoon een anderen nemen krijg haast epilepsie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |