Idd erg triest... En anton, wat een lul van een ventquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef vencodark het volgende:
Waar slaaaaaat die verhaallijn op tussen Rik en Saskia? Is dit Spangas?
Dit is toch wel één van de allerslechtste verhaallijnen als ie verzonnen om uiteindelijk iets met Nuran en Rik te doen. Had in ieder geval een geloofwaardige nieuwe vriendin neergezet in plaats van een Edith-kopiequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef vencodark het volgende:
Waar slaaaaaat die verhaallijn op tussen Rik en Saskia? Is dit Spangas?
+1000000quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Idd erg triest... En anton, wat een lul van een vent
Ongeloofwaardig? Ik heb het zelf zien gebeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef J-net het volgende:
Maar ook ongeloofwaardig van Bianca... wie gaat er nou mee akkoord op zo'n manier....
en dan maar huilen en cakes bakken
Nou ik had die vent met een cake om zijn oren geslagen, wat denkt hij dan? Beetje ruggengraat mag ook wel. Hij heeft het zo moeilijk met Edwin, ja en zijzelf niet.. Wtf?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:42 schreef J-net het volgende:
Maar ook ongeloofwaardig van Bianca... wie gaat er nou mee akkoord op zo'n manier....
en dan maar huilen en cakes bakken
Het is wel duidelijk dat Rik dit alleen doet om Nuran te naaien?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Idd. Als ze zo'n verhaallijn hadden willen doen had dan een geloofwaardige vriendin voor Rik gezocht. Dit is toch totaal zijn type niet
Uiteraard, dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:53 schreef sherezade het volgende:
ja maar wel echt kinderachtig allemaal, zoals iemand al hier eerder zei het is het niveau van Spangas
"Maar dat is lang niet alles. Er zal een kleine "aardverschuiving" binnen de cast plaatsvinden; huidige gezichten zullen plaats moeten maken voor de terugkeer van enkele personages die invloed hadden in het verleden en hebben in de toekomst van de serie.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ronald Schilperoort en Fons Merkies gaan hun krachten bundelen en verzorgen vanaf nu
alle achtergrondmuziek."
Met Sinterklaas zinkt hij, verkleed als zwarte piet, met de stoomboot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga nu al bedenken wat we met Bing gaan doen
Moet niet al te moeilijk zijn als je kijkt naar de huidige schrijvers.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef spierbal het volgende:
Hoe kan je scenarioschrijver worden eigenlijk ?
Volgens mij is het meer zelfbescherming. Het was niet de bedoeling dat Saskia die dingen zou horen. Rik doet dit niet om haar te naaien, daar is hij het type niet voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat Rik dit alleen doet om Nuran te naaien?
Hij is echt niet écht verliefd op haar hoor, dat is de intentie van de schrijvers ook nooit geweest.
Hij kwam met een roos naar de salon toe voor Nuran, maar nadat zij hem keihard de grond in boorde heeft Rik maar gauw gedaan dat het voor dinges is.
Of dit:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:04 schreef amaranta het volgende:
Zou welvet zijn als Ludo nu Party & Co aan het spelen was
Ik word helemaal para brotha.quote:
Pubers zijn ook gewoon irritant.quote:
Iddquote:
Nu alleen nog maar goed acterende Bouwhuisjes.quote:
Ze houdt van hemquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Waarom zou je bij zo'n ontzettende kut vent blijven , ik snap echt niet dat mensen dit pikken.
Goede vraag. Vanwege Sjoerd? Zekerheid huis? Inkomen? Het kan zoveel redenen hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
Waarom zou je bij zo'n ontzettende kut vent blijven , ik snap echt niet dat mensen dit pikken.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Inbreekster geeft baby borstvoeding
Rikki is in the USA gesignaleerd..
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze houdt van hem
Hoe hij ook tegen haar praat. Ik zou echt mijn koffers pakken.
'Ik hou van jou. Met Maxime is alleen maar sex'
Dat hij dat gewoon hardop zegt en nog wil dat Bianca het accepteert ook![]()
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goede vraag. Vanwege Sjoerd? Zekerheid huis? Inkomen? Het kan zoveel redenen hebben.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
Vind het wel grappig met Rik en Saskia. Nuran en Rik blijven net zo lang om elkaar heen draaien tot ze er aan toe geven
Inderdaad! Nu dat haar nog in een staart oid. en dan is het compleetquote:Op woensdag 11 april 2012 00:02 schreef Sk00p het volgende:
Sjoerd was idd geweldig!!Dat terwijl ik hem in het begin maar vervelend komt, hebben de schrijvers hem wel mooie kanten gegeven. Ga zo door!
Och dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat ie zomaar gaat, weleens "The War of the Roses" gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!
Dat ook nog. Ik vind het wel makkelijk hoe iedereen dit ongeloofwaardig vindt en zegt dat ze zo'n man allang het huis uit zouden hebben gezet, maar dat is volgensmij helemaal zo makkelijk niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.
Dat sowieso. En als hij niet wil gaan dan zou ik zelf gaan. Dit zou geen enkele vrouw moeten pikkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meid, ik mag toch hopen dat je in een soort gelijke situatie zijn koffers pakt, en hem straat zet!
Daar kan je wel eens gelijk in hebben, nee niet gezien, zover ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 11 april 2012 03:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och dat hoeft uiteraard niet te betekenen dat ie zomaar gaat, weleens "The War of the Roses" gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 10:36:29 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Bij Rik weer? Doen ze daar altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]Het scheelt natuurlijk dat je bij Rik & Toko al zowat in de woonkamer staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen bij Sanders en de Bouwhuisjes hebben ze van een hal gehoord volgens mij![]()
Mike woont daar toch ook nog? Of is-ie inmiddels gaan wonen aan dat tafeltje in De Rozenboom waar hij telkens zit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze onlangs nog haar oudste zoon, Edwin, is verloren. Haar jongere zoon is uit huis gegaan. Als ze Anton nu ook nog eens buiten zet heeft ze helemaal niemand meer in huis.
Maxime moet dus maar voor eeuwig onterecht beschuldigd worden en verstoten worden door haar familie?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:38 schreef cleany het volgende:
Mooi Lucas...zou dan de waarheid toch boven water komen en Maxime als onschuldige worden gezien?
Moeten ze wel weer Nick terughalen.
Heeft ze verdiend nadat wat ze Nick heeft aangedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime moet dus maar voor eeuwig onterecht beschuldigd worden en verstoten worden door haar familie?
Krijgen we dit weer?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ze verdiend nadat wat ze Nick heeft aangedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |