SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Er zal ook nog een hele nasleep komen, als Maxime weigert hen te vergeven ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:37 schreef Gulmez het volgende:
Word er ook gewerkt aan een verhaallijn dat Maxime onschuldig blijkt te zijn, ik zie maxime in de serie niet voor altijd in die cafe van jef werken eerlijk gezegd
Inderdaad. Ik kijk niet precies elke dag maar zie het gauw zo'n 3 keer per week. Alleen Laura en Jef zie ik slechts sporadisch is beeld. Vooral Laura is nergens te bekennen. In de Koning zijn vrij veel verhaallijnen, o.a. rondom Maxime maar De Rozenboom is niet echt zozeer in beeld heb ik het idee.quote:[b]Op woensdag 11 april 2012 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven
*Wat doen Laura en Jef nou eigenlijk tegenwoordig, hebben ze nu helemaal geen speeltijd meer?
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:Het werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag mocht Ludo de jassen ophangen, dat is toch meer aktie, als dat hij de hele afgelopen maand heeft gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat met die stalker van Nina is het enige dat het nu een beetje spannend maakt en wanneer gaat Ludo nu weer eens wat doen. Zelfs meneer Harmsen had al die beginjaren als bijfiguur meer om handen dan Ludo nu
Noud en Lucas vind ik nog wel oke., de rest heb je gelijk al gaan ze met Maxime wel de betere kant op.,quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
Ik blijf erbij dat van mij Sjors, Bing, Nina, Jack, Noud, Maxime en Lucas er per direct uit mogen.
Ze slaat ook nergens op., sinds de laatste weken wordt ze pas een beetje interessant..quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als dat verhaal niet waar was, hadden ze daar allang iets over gezegd.
Anders slaat het hele personage nergens meer op, want Maxime is juist wie ze is doordat ze (grotendeels) onvruchtbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door loezzzje op 12-04-2012 10:58:50 ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Dat vond ik dan juist weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weken is wat overdreven denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 16:21 schreef datisstom het volgende:
Nou mensen, bereid je maar alvast voor op vanavond. De baby van een paar weken oud maakt zich zorgen of het wel goed komt met Anton en Bianca.
Yvonne?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvonne ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Yvonne zit op Fok!quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvonne ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Dacht dat zij met Rik een verhaallijn zou krijgen...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:12 schreef Starlie het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de stalker van Nina die nieuwe vrouw is, die Yvon(ne) (Terence Schreurs) ofzo?! Geen idee wat ze dan van Nina zou willen maar toch...
Rik heeft het al druk genoeg met de vrouwtjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dacht dat zij met Rik een verhaallijn zou krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |