Crackdownquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef WolfsNL het volgende:
Was hem al kwijt.
Komt er op Lost Planet na nog wat boeiends uit in jan/febr? Lost Planet is toch niet echt mijn ding denk ik.
tvp
Ik heb je net al een uitgebreid antwoord gegeven mafkeesquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb al een tijdje een xbox 360 op het oog. Zit heel erg te twijfelen. Heb namelijk ook een gewone xbox waar natuurlijk nog zat games op te vinden zijn. Maar nu heb ik van mijn bijbaantje een 13de maand gehad die groter was dan ik verwachtte en waar ik precies een xbox 360 van kan halen. MMaarn u vroeg ik me af of ik niet beter kan wachten. Ik hoorde laatst namelijk dat het heel waarschijnlijk is dat er een prijsverlaging aankomt. Is dit zo, en zo ja hoe veel vershcil zou dit zijn? Of kan ik beter een tijd wachten zodat er ook een betere versie is uitgebracht, ik bedoel dus dat hij is geupgrade?
Als ik hem nu zou gaan kopen waar hebben ze dan het beste pakket? Ik heb op internet gezocht maar bv mediamarkt heeft alleen hun folder op internet.
PS: ik wil trouwens een xbox 360 met hard schijf, natuurlijk :p
En over een "upgrade" is niks concreets bekend. Daar zou ik al helemaal niet op wachten.quote:Prijsverlaging zou ik niet op wachten, kan nog wel een aantal maandjes duren en het zal misschien 50-100 euro zijn. Dan komt de Premium op 300-350 euro, maar met een beetje goed zoeken is de Premium nu ook al voor 350 euro verkrijgbaar bij plaatselijke aanbiedingen. Bij de Media Markt moet je echt langsgaan want de prijzen verschillen per filiaal en maken ze niet per telefoon bekend. In de buurt van rotterdam en zoetermeer schijnt ie het goedkoopst te zijn. Als je bij de grens woont is een dagje Duitsland ook de moeite waard.
Als je Saints Row, PES6 of Gears of War toch al van plan was te kopen kun je het beste voor een bundel gaan, scheelt je een paar tientjes.
Verwacht idd weinig anders. Agh, ik heb wel behoefte aan rust. Nog zoveel te spelen. Raindbow Six, Viva Pinataquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef bigore het volgende:
Fuzion frenzy en crackdown zijn allebei bagger volgens mij.
Crackdown wordt echt vet volgens mij. Alleen die transformeerbare auto's al!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef bigore het volgende:
Fuzion frenzy en crackdown zijn allebei bagger volgens mij.
Helemaal mee eens, helaas zullen we nog wel eventjes op beide games moeten wachten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:53 schreef dezenickiscool het volgende:
assasins creed en brother in arms ftw
Ja, de mijne ook. Verstuurd op 8 December, samen met Saint's Row. Ook met douane-kosten (¤16,80).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas is er eindelijk uit Azie. Was 5 december verstuurd, vandaag in huis. Met als goedmakertje een rekening van 10 euro. Douane
Ik wacht stiekum meer op dat snooker spel in Januari en Battlestations: Midway in Februari...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef WolfsNL het volgende:
Was hem al kwijt.
Komt er op Lost Planet na nog wat boeiends uit in jan/febr? Lost Planet is toch niet echt mijn ding denk ik.
tvp
Vast wel.. maar niet al te boeiend.. misschien leuk om de iets oudere games dan maar grijs te spelen, of eventueel toch nog dat ene spel er bij te halen die je eerst liet liggen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
Januari: Lost Planet & Fuzion Frenzy 2
februari ....
maart....
april.....
juni: forza 2, crackdown en shadowrun.
Komen er echt in die resterende maanden geen games uit?
Voor mij wordt het ook magertjes. Heb ik eindelijk weer werk, zijn er geen games om te kopen...Lost Planet hoef ik niet zo en Fuzion Frenzy gaat toch zuigen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
crackdown staat op tothegame nog op februari en GRAW2 komt in maartquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
Crackdown komt in februari.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef Theamerican het volgende:
gears of war kan je dat met ze 2 spelen en dan bedoel ik niet op live maar gewoon 2
zo rijk ben ik nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.
Ik pak gewoon 2 tv's en 2 xboxen en dan gewoon wel online, naast mekaar spelen. Veel leuker.
En handig als de ene dood is, die kan zien waar iedereen zit.
Ik heb niet eens de ruimte voor nog een tv en een 360nquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.
Ik pak gewoon 2 tv's en 2 xboxen en dan gewoon wel online, naast mekaar spelen. Veel leuker.
En handig als de ene dood is, die kan zien waar iedereen zit.
Ja, maar ik heb veel ste weinig geldquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Crackdown komt in februari.
Wat dacht je verder van Assassin's Creed, Mass Effect, Bullet Witch, Ghost Recon 2, Two Worlds, DEF JAM: ICON, The Darkness, Pirates of the Caribbean: At Worlds End, Shrek the Third, TMNT, Pimp My Ride, Cabela's Alaskan Adventures, Rayman: Raving Rabbids, NBA Street Homecourt, Blitz: The League, Monster Madness: Battle For Suburbia, King of Fighters: Maximum Impact 2.5, World Snooker Championship 2007 en BioShock?![]()
Komen allemaal tussen nu en juni 2006. En vast nog wel meer, die nu nog op TBA 2007 staan.
En natuurlijk elke week een Live Arcade gameAl komt er deze week geen
Waarschijnlijk komende woensdag Worms HD
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.quote:
Mijn studentenhuishouden nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.
En 2+ tv's heeft bijna ieder huishouden wel toch?
Alsof je al die games wilt spelen. 70% is pure baggerquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel ste weinig geld
De makers van de geweldige Mario Party reeks.....Nee bedanktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
En Fuzion Frenzy 2 natuurlijk.
ja maar geen 1 van me vrienden heeft xbox (wel oude) dus daarom via mijn xbox 2 playersquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.
En 2+ tv's heeft bijna ieder huishouden wel toch?
Zover ik zie 90% is pure bagger, yes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof je al die games wilt spelen. 70% is pure bagger
Dus heb je wel het geld ervoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zover ik zie 90% is pure bagger, yes!
Ik ben heel blij dat mijn familie zoveel gamed en dat ook vrienden erg into gamen zijn. Mijn broertje en een goede vriend hebben een 360, mijn broer heeft Wii in bestelling en zowel mijn broer als goede vriend hebben een DS. Mijn vriendin en ik hebben er ook 1.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja maar geen 1 van me vrienden heeft xbox (wel oude) dus daarom via mijn xbox 2 players
Assassin's Creed komt pas November dus nog even wachten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Crackdown, Assassin's Creed, Mass Effect, Ghost Recon 2, Two Worlds, The Darkness, BioShock, Forza 2, Lost Planet zijn de betere titels ertussen. Toch alweer zo 9 games.
En Blue Dragon zal ook wel voor juni komen. Make it 10. Eventueel Lost Odyssey nog. Fable 2 geloof ik. En komen er nog wel wat meer bij. Niet voor niks zijn 7 van de 10 games in de Fok Most Wanted lijst voor 2007 Xbox 360 gamesGewoon veruit de beste lineup momenteel.
Lijkt mij ook top jaquote:
Eerste presentatie van gezien maandje of 7 terug, was neit bepaald onder de indruk toendertijdquote:
Ik ook niet... doet me denken aan Matrix op de xbox.. geinig voor een avond maar verder niet. Tegendeel kan waar zijn natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eerste presentatie van gezien maandje of 7 terug, was neit bepaald onder de indruk toendertijd
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:35 schreef Bastard het volgende:
Oh ja fuck.. Blauwe Draak nog.
Fable twee voor juniquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
Crackdown, Assassin's Creed, Mass Effect, Ghost Recon 2, Two Worlds, The Darkness, BioShock, Forza 2, Lost Planet zijn de betere titels ertussen. Toch alweer zo 9 games.
En Blue Dragon zal ook wel voor juni komen. Make it 10. Eventueel Lost Odyssey nog. Fable 2 geloof ik. En komen er nog wel wat meer bij. Niet voor niks zijn 7 van de 10 games in de Fok Most Wanted lijst voor 2007 Xbox 360 gamesGewoon veruit de beste lineup momenteel.
Mits Molyneux dit keer de lat niet hoog legt.........quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef kepler het volgende:
[..]
zie ik niet zo snel gebeuren, alhoewel ik het wel stiekem hoop
Volgens mij was 'ongeëvenaarde vrijheid' 1 van zijn sleutelwoorden, of iets daaromtrent. Die man moet de politiek in, de Himalaya valt in het niet vergeleken bij zijn gouden bergen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mits Molyneux dit keer de lat niet hoog legt.........
hij heeft nog heel weinig beloofd over Fable 2, hij heeft van deel 1 wel geleerd heeft tie zelf gezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mits Molyneux dit keer de lat niet hoog legt.........
Yeah right, bij deze man is het: ''eerst zien en dan geloven''quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
hij heeft nog heel weinig beloofd over Fable 2, hij heeft van deel 1 wel geleerd heeft tie zelf gezegd
Als ze met dit deel alle beloftes van het eerste deel waarmaken ben ik tevreden
Nouja...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
hij heeft nog heel weinig beloofd over Fable 2, hij heeft van deel 1 wel geleerd heeft tie zelf gezegd
Als ze met dit deel alle beloftes van het eerste deel waarmaken ben ik tevreden
quote:Nou de leukere weetjes. In Fable 2 zal zoals gewoonlijk in een sequel alles grotere, beter en uitgebreider moeten zijn. Een voorbeeld zal zijn dat je ontzettend veel huizen zult kunnen kopen. Van kleine hutjes tot gigantische kastelen. Dit heeft ook weer een direct effect op de quests welke je kunt unlocken door iets te kopen.
Men kan er voortaan ook voor kiezen als wat ze precies beginnen. Wil je een man, een vrouw of gewoon een kind zijn, het kan allemaal. Dit heeft ook gevolgen op je toekomst. Een vrouw zal andere fysieke vaardigheden ontwikkelen dan de man.
Een ander verschil is dat men het huwelijk en de liefde een stap verder laat gaan. Zo kun je natuurlijk weer trouwen en samen in een huis gaan wonen. Ook zul je kinderen kunnen krijgen die tegen je op kijken. Ze zullen hun vader gaan imiteren. Dit resulteert in situaties als het lief naar je toe rennen terwijl ze ‘papa, papa, papa’ roepen of dat ze juist stoer gaan opscheppen met hun littekens en tatoeages. Je raadt het al, goed en slecht heeft ook invloed op je kinderen. Voor de duidelijkheid echter: Fable 2 zal geen mini-game met seks bevatten.
Je hebt natuurlijk niet alleen invloed op je kinderen. De gamer speelt natuurlijk de held of de schurk van de game en dat kan ook de omgevingen manipuleren. Als je in een dorp komt en deze helemaal verwoest zal er tien jaar na dato nog steeds niks te zien zijn. Help je ze echter, kan het dorp uitgroeien tot een stad. Er zal dus een dynamische groei in bewoonde gebieden zitten.
Naast deze dingen zullen de controls een klein beetje aangepast worden. Het gevoel en ritme zal iets beter zijn in Fable 2 en dat kunnen we alleen maar toejuichen. Cutscenes zullen echter gaan ontbreken in het spel, want de mensen bij Lionhead schijnen dit té ‘last generation’ vinden.
dit zijn echter niet de grote 'beloftes' die hij bij deel 1 beloofdequote:
Tis alleen bekend als de xbox rechtop staat en neer word gelegd of gewoon bewogen word tijdens het gamen, dan krijg je ronde kringenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:46 schreef MeZZiN het volgende:
vraagje over de xbox ... mijn zwager heeft een xbox die nu al 2 disk verramponeerd. met een ronde kras is dit een bekend probleem van de xbox 360?
voor mij genoeg om enthousiast over te worden. Als ze dezelfde grafische stijl maar houdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:43 schreef devv05 het volgende:
Oke, maar heel weinig wil ik het ook weer niet noemen
Inderdaad, is in 99% van de gevallen de eigen schuld van de gebruiker. Ik ken verder ook niemand die zulke problemen gehad heeft, lees het maar heel soms ergens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis alleen bekend als de xbox rechtop staat en neer word gelegd of gewoon bewogen word tijdens het gamen, dan krijg je ronde kringen
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wanneer deze wireless receiver voor de pc uitkomt?
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Hij is hier te koop, maar ik zie geen datum wanneer ie zal verschijnen.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:33 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
zucht...ik wil deeltje 3!
Wat had ie bij zich, een LOI cursus Nederlands?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Theamerican het volgende:
stomme klote tnt post pakje zou vandaag geleverd worden rijd die rot paketpost door![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat had ie bij zich, een LOI cursus Nederlands?
[..]
Ja, sorry.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Theamerican het volgende:
kietel me ff kan ik ook lachen
[..]
Heb jij CoD3 of RS al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef MMaRsu het volgende:
Zonde B, zonde.
Zitten geen negers in, dus het zal wel niet.quote:
Je kan een neger aanmakenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Panick het volgende:
[..]
Zitten geen negers in, dus het zal wel niet.
Mijn xbox staat al bijna een jaar op dezelfde plaatsquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis alleen bekend als de xbox rechtop staat en neer word gelegd of gewoon bewogen word tijdens het gamen, dan krijg je ronde kringen
Een dagje Amsterdam Zuid-Oost en ik zie zat negers elkaar aftuigen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wacht dan niemand hier op de nieuwe Def Jam?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede keusquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef -Dries- het volgende:
Morgen RB6 kopen!
GRAW 2 in maart.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
Toch meer Max Payne.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet... doet me denken aan Matrix op de xbox.. geinig voor een avond maar verder niet. Tegendeel kan waar zijn natuurlijk![]()
Online gaan.. ranked matches spelen.. of coop terrorist hunt of coop story ook leuk om te doen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Goede keus![]()
Ik heb nu de SP uitgespeeld, wat raden jullie aan om nu te doen (behalve online spelen)?
Bij terrorist hunt werd ik gelijk geklaard![]()
RS?quote:
2008quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:24 schreef Retarded het volgende:
En wanneer komt er nou eens een nieuwe Star Wars game uit?? Ik hoop zelf op een KOTOR 3, of een goede 3rd person action adventure ofzo
Ik voel een review aankomenquote:
Vraag me af hoeveel mensen er dit keer op zijn ''review'' gaan reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik voel een review aankomen![]()
Details :
"Goede graphics, mooie achievements.
Als je zo in die bos loopt zie je zo die vogel vliegen, die flappert dat echt zo, net alsof je samen met jou opa de vogels ging voeren in het park vreoger.
Ook doen ze zo : tjielp tjielp zoals bij een kuk klux klok die je vroeger wel bij jou opa hebt gezien.
Mannetjes vallen ook leuk neer als je zo op hun die kogel mikt, deze game is goed dus"
Ik vond Def Jam best vermakelijk om een keer te spelen. Maar het is nou ook weer geen StreetFighter II. Dus voor mij is dit een fighting game die ik kan laten schieten dit keer. En het is van EAquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wacht dan niemand hier op de nieuwe Def Jam?
Hmm voor mij was het echt 1 van de betere vechtgames van de laatste jaren. Helaas wordt dit deel niet meer door Aki ontwikkeld maar door EA ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik vond Def Jam best vermakelijk om een keer te spelen. Maar het is nou ook weer geen StreetFighter II. Dus voor mij is dit een fighting game die ik kan laten schieten dit keer. En het is van EA![]()
gelukkig geen reviewquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Details :
Als je zo in die bos loopt zie je zo die vogel vliegen, die flappert dat echt zo, net alsof je samen met jou opa de vogels ging voeren in het park vreoger.
Ook doen ze zo : tjielp tjielp zoals bij een kuk klux klok die je vroeger wel bij jou opa hebt gezien.
Mannetjes vallen ook leuk neer als je zo op hun die kogel mikt, deze game is goed dus"
Hehehehe meesterlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Details :
Ook wel handig als je het filliaal erbij noemt. Ieder filliaal heeft namelijk zijn eigen prijzen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef Robjuh_ het volgende:
Iemand dat style en/of turbo pakket voor pgr 3 al gedownload...?? is het wat...?
Trouwens als iemand nog een 360 wil check mediamarkt ff... 369 euro's incl harde schijf,wireless controller, headset en 2100 points...![]()
Klopt idd jahquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook wel handig als je het filliaal erbij noemt. Ieder filliaal heeft namelijk zijn eigen prijzen.
is een tikfout jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Robjuh_ het volgende:
[..]
Klopt idd jahHengelo/Enschede ist....
Btw 2 GB harde schijf
..... Lijkt me tikfout niet...
Sorry het werd Gamer_V.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Morthill het volgende:
Zo, 3 dagen van 8 uur per dag Oblivion spelen achter de rugMorgen helaas weer aan het werk. God wat is die game vet en verslavend, al begint nu (teller staat op 56 uur) wel de herhaling er in te komen. moet nog 2 ranks om de Fighters Guild af te ronden, dan nog de Thieves guild (ook al paar dingen gedaan) en dan die domme main quest line.
Ik kan in die game maar niet lekker levelen, ben ook niet ver. Ben ik gewoon slecht of gaat het gewoon langzaam?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt van je speelstijl af. Level opzich is niet heel belangrijk namelijk. Als je niet levelt zul je blijven vechten tegen ratten, maar als je doorlevelt zul je het op gaan nemen tegen trollen, ogres en ander grof gespuis. (Ik geloof tenminste dat het zo werkt, de wereld levelt me je mee zeg maar).quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:33 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Ik kan in die game maar niet lekker levelen, ben ook niet ver. Ben ik gewoon slecht of gaat het gewoon langzaam?:P
Je kan via de PGR3 site je foto's zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Caas het volgende:
Wat gebeurt er bij PGR3 met je foto's als je ze upload en hoe werkt dit?![]()
Zo, 3 dagen van 8 uur per dag Oblivion spelen achter de rugMorgen helaas weer aan het werk. God wat is die game vet en verslavend, al begint nu (teller staat op 56 uur) wel de herhaling er in te komen. moet nog 2 ranks om de Fighters Guild af te ronden, dan nog de Thieves guild (ook al paar dingen gedaan) en dan die domme main quest line.
ik kan niet wachten nu ik dit zo leest had hem gisteren al moeten hebben maar tnt is weer traag nu maar afwachten als ik thuis kom vanavond of de post is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xbox 360 gamertag: Phoebe85
Klinkt leuk inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef devv05 het volgende:
CrimeCraft nieuwe MMO voor Xbox 360 en PS3
Klinkt best interessant. Niet zo gewelddadig als GTA, dus veel zullen het wel saai vinden, maar zo''n virtuele stad, met een virtueel imperium, auto's, vrienden... denk dat zoiets wel aan kan slaan.
Klinkt opzich wel interessantquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef devv05 het volgende:
CrimeCraft nieuwe MMO voor Xbox 360 en PS3
Klinkt best interessant. Niet zo gewelddadig als GTA, dus veel zullen het wel saai vinden, maar zo''n virtuele stad, met een virtueel imperium, auto's, vrienden... denk dat zoiets wel aan kan slaan.
Mja, ongetwijfeld..quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt leuk inderdaad
Maar zal wel maandelijkse kosten aan vast komen te zitten ben ik bang
MMORPG enzo, zit er dus dik in jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt leuk inderdaad
Maar zal wel maandelijkse kosten aan vast komen te zitten ben ik bang
Ja truequote:Op donderdag 4 januari 2007 10:38 schreef devv05 het volgende:
MMO, een RPG is het niet echtTegenwoordig heb je ook andere MMO genres dan RPG
Mijn teller staat al op 117 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb nu ook wel zon beetje alles gehad en gedaan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je lijkt wel een vrouw! Doe je ogen dicht en pak er een en die hou je!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Theamerican het volgende:
me pakje is er![]()
namelijk oblivion en rainbow six
plastic zit er nog om dus mag nog terug sturen maar wat zal ik doen beide houden of 1 van de twee terug maarja welke dan![]()
hoor van beide goede verhalen kan ze natuurlijk ook beide houden maar er is nog spel onderweg need for speed die hou ik zeker![]()
dusssss moet ik nou doen
ben ook een vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw! Doe je ogen dicht en pak er een en die hou je!
quote:
Oblivion in ieder geval houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Theamerican het volgende:
me pakje is er![]()
namelijk oblivion en rainbow six
plastic zit er nog om dus mag nog terug sturen maar wat zal ik doen beide houden of 1 van de twee terug maarja welke dan![]()
hoor van beide goede verhalen kan ze natuurlijk ook beide houden maar er is nog spel onderweg need for speed die hou ik zeker![]()
dusssss moet ik nou doen
beide hou ze wel allebeiquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
2 zeer verschillende spellen.. waar hou je van.. een wereld ontdekken of mensen dood schieten in team verband
Kan je dat niet doorgeven aan microsoft zodat die gast gebanned word ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:33 schreef Sjoem het volgende:
Ik had gisteren een meneer die vroeg of ik wel een broek aan had en of ie mijn 'pussy' mocht hebben.
Ik heb hem maar een "" gegeven.
ik geef je nog een reden:quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef AQuila360 het volgende:
Crackdown wordt toch wel mooi denk ik nu die wil ik zeker hebben!!
quote:Halo 3 beta bij Crackdown
In de week tussen kerst en oud en nieuw werd bekend dat Amerikanen die Crackdown kochten, daarbij een uitnodiging kregen voor de Halo 3 beta. Nu is bekend geworden dat Europeanen een zelfde soort uitnodiging zullen krijgen. Er zal naar verwachting wel een beperking zijn in de hoeveelheid Crackdown exemplaren die een uitnodiging bevatten. Het is dus verstandig om er snel bij te zijn.
Crackdown zal op 23 februari verschijnen en de Halo 3 beta zal in de lente van 2007 beginnen.
Een vrouw naar m'n hart.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Theamerican het volgende:
[..]
beide hou ze wel allebei![]()
hoe meer bloed hoe beter hoe meer rammer hoe blijer ik word![]()
halo 4 zelfs, topics gaan snel, maar zo snel??quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:46 schreef TwyLight het volgende:
Crackdownik wil graag een beta key voor Halo 4 maar ga er echt geen 65¤ voor betalen.
helemaal niet bij zn kut game als crackdown
Ik was ook aardig lang bezig met Oblivion, denk totaal richting de 175 uur. Was dan ook wel level 49, en had volgens mij elke quest gedaan, en elke cave/fort/etc. gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn teller staat al op 117 uurMaar heb nu ook wel zon beetje alles gehad en gedaan
oeps typoquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:47 schreef quantas het volgende:
[..]
halo 4 zelfs, topics gaan snel, maar zo snel??
laat andere mensen maar lekker de bugs eruit halenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:00 schreef Bastard het volgende:
Hoe leuk misschien ook ... maar ik speel liever een Halo 3 die af is, en bug vrij.. dan dat ik naar halfbakken spel ga zitten kijken en spelen.
Let maar op, de hele meuk zal het spel nu opeens wel weer gaan halenquote:
Crackdown wordt de beste free-roaming game dit jaar, mark my words.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:46 schreef TwyLight het volgende:
Crackdownik wil graag een beta key voor Halo 3 maar ga er echt geen 65¤ voor betalen.
helemaal niet bij zn kut game als crackdown
GTA Vquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Crackdown wordt de beste free-roaming game dit jaar, mark my words.
1e kwartaal 2007quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Weet iemand eigelijk de releasedate van Guitar Hero 2?
Mag ik die hebben ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil Crackdown!! en die Beta key maakt me nix uit die gooi ik bij het grof vuil!
De release is wat onduidelijk merk ik wel, maar op een aantal sites staat TBA 2007 of Q2 2007.quote:
Een beetje, al ga je het sociale aspect van WoW missen in Oblivion. (had ik ook nml. en Oblivion maar gauw de deur uit gedaan toenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:24 schreef Theamerican het volgende:
als ik zo lees he over oblivion level 49 en guilds etc etc dan denk ik aan me world of warcraft periode kan ik het daarmee vergelijken of moet ik dat totaal niet doen?
Zoals eerder verteld had ik precies hetzelfde met mijn xbox, teruggebracht, nieuwe gekregen en nu nog steeds sporadisch last..quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:46 schreef MeZZiN het volgende:
vraagje over de xbox ... mijn zwager heeft een xbox die nu al 2 disk verramponeerd. met een ronde kras is dit een bekend probleem van de xbox 360?
Waarom dan? Wat is er zo cool aan dit spel?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Crackdown wordt de beste free-roaming game dit jaar, mark my words.
Nou, je kan best specifiek aangeven wat ie fout deed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je dat niet doorgeven aan microsoft zodat die gast gebanned word ofzo?
Hard aanpakken dat soort tuig
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Sorry Wessiej:
[..]
De release is wat onduidelijk merk ik wel, maar op een aantal sites staat TBA 2007 of Q2 2007.
http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.htmlquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat is er zo cool aan dit spel?
Wat nou als Crackdown gewoon echt goed is?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let maar op, de hele meuk zal het spel nu opeens wel weer gaan halenWat een Halo ticket wel allemaal niet kan doen bij nerds
Overrated, als sinds deel 3.quote:
Ik ga het checken!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html
Kijk gewoon die nieuwste vids, ziet er naar mijn mening ECHT tof uit.
Van de bedenker van GTA komt het trouwens.quote:
is dat het nieuwe stopwoordje van 2007 ofzoquote:
Daar begint het al, Eurogamerquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:19 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat nou als Crackdown gewoon echt goed is?
Ik denk niet dat Eurogamer hem voor Jan Lul een Honourable Mention voor 2007 geeft...
Omdat San Andreas zowel op de ps2 als XBOX bugged as fuck waren.quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar begint het al, Eurogamer
Het spel wordt trouwens ontwikkeld door een Schotse ontwikkelaar, geen wonder dat een Engelse site als Eurogamer het spel de hemel in loopt te prijzen![]()
Heb je problemen thuis ofzo, rofl.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het spel wordt trouwens ontwikkeld door een Schotse ontwikkelaar, geen wonder dat een Engelse site als Eurogamer het spel de hemel in loopt te prijzen![]()
Geschiedenisboeken dan maar eens induiken... de Schotten en Engelse kunnen elkaar niet luchten namelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nog uitgebreider ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat het nieuwe stopwoordje van 2007 ofzo![]()
Alle games zijn opeens overrated
Ach ik vermaak me waarschijnlijk prima met de volgende GTA en ben blij dat tie tegelijkertijd naar de 360 komt
*Houdt op met verder lezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:28 schreef Panick het volgende:
[..]
Omdat San Andreas zowel op de ps2 als XBOX bugged as fuck waren.
Knuppels door muren heen, stukken weg die verdwenen, auto's die opeens weg waren etc etc.
Leuk dat ze zo ambitieus zijn, maar als de hardware niet voldoende is, moet je misschien wat gas terugnemen.
Hoop dat het nu anders wordt iig.
Laat maar lekker een eind weg lullen joh,quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geschiedenisboeken dan maar eens induiken... de Schotten en Engelse kunnen elkaar niet luchten namelijk.
Moet je toch eens verder lezen, dipshit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*Houdt op met verder lezen![]()
GTA 3 en GTA Vice City waren anders games die door iedereen enorm werd gewaardeerdMaar een pannekoek als jouw noemt het overrated
![]()
je hebt wel gelijk dat de PS2 het laatste GTA-deel eigenlijk niet aankon. Al die pop-upsquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Panick het volgende:
[..]
En nog uitgebreider ook.
Maar er moet een hoop veranderen wil ik me aan de volgende GTA wagen. Na VC was ik wel klaar met de serie. (hoewel ik SA nog vrij lang heb gespeeld.)
GTA3 was idd erg cool. VC al wat minder (al was het verhaal dan wel weer okay)quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:32 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk dat de PS2 het laatste GTA-deel eigenlijk niet aankon. Al die pop-ups![]()
Maar ik vind het hele idee nog steeds supercool, en heb goede hoop voor het nieuwe deel
Mooi, dat geeft jouw niveau ook weer aan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit er überhaupt een verhaal in Crackdown of is het alleen maar de enorme Superman uithangen ?![]()
Goeie slogan voor het spel:
''Danoontje geeft je powerrrrr!''
Met Motorstorm kan ik mij meer mee vermaken dan Crackdown. Overigens heeft het spel ook nog een multiplayer mode.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Mooi, dat geeft jouw niveau ook weer aan.
Wat is het nut van MotorStorm precies?
You dumb fuck..
in SA vond het ik het gewoon cool om te doen wat ik wilde. Beetje crossen, beetje mensen neerschietenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
GTA3 was idd erg cool. VC al wat minder (al was het verhaal dan wel weer okay)
SA was imo een aanfluiting.
Overigens was het gewoon ruk geprogrammeerd want op de XBOX zaten ook veel van die fouten.
Mja, ik verbaas me over de gfx en de snelheid.. en het ziet er inderdaad leuk uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html
Kijk gewoon die nieuwste vids, ziet er naar mijn mening ECHT tof uit.
ten eerste heb je beide games nog niet gespeeld lijkt me (in de volledige versie). Volgens mij heeft Crackdown ook nog een multiplayer-modequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Motorstorm kan ik mij meer mee vermaken dan Crackdown. Overigens heeft het spel ook nog een multiplayer mode.
Maar voor een sand-box game als dit mag ik toch verwachten wat de objectives zoal zijn ? Ik heb zojuist een aantal filmpjes gezien maar veel wijzer werd ik er niet van. Ik zag alleen een hele stoere neger die zonodig moest laten zien dat hij de sterkste neger was van de ghetto
Alleen co-op mode naar mijn weten.......quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ten eerste heb je beide games nog niet gespeeld lijkt me (in de volledige versie). Volgens mij heeft Crackdown ook nog een multiplayer-mode
Objectives zullen gewoon missies zijn, de enige objective met MotorStorm is al eerste te eindigen
edit : ik las niet goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen co-op mode naar mijn weten.......
Maar kom op zeg een sand-box game is toch heel wat diepgaander dan een off-road racer als Motorstorm.
Omdat Kepler aangeeft dat een spel als Motorstorm maar een objective kent en bij Crackdown er meerdere zijn. Echter kan ik dit niet afleiden uit de filmpjes......quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan met ze te vergelijken ?
co-op is ook een vorm van multiplayerquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen co-op mode naar mijn weten.......
Maar kom op zeg een sand-box game is toch heel wat diepgaander dan een off-road racer als Motorstorm.
Een sand-box game is ongetwijfeld de titel sowieso al diepgaander dan een off-road racer. Maar ik heb voldoende filmpjes van het spel gezien om een lichte oordeel te kunnen vellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
co-op is ook een vorm van multiplayer![]()
dat het diepgaander is betekent dus dat je niet zomaar alles kunt zien in een paar filmpjes
Kutspel, komt niet op de ps3 dus zware suck natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ok, beetje plaatjes van wel een topgame dan.. Bioshock
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage shit
Eerlijk gezegd vind ik de screens minder worden, maar dat kan ook aan mij liggen..quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze ''beetje'' plaatjes zien er goed uit![]()
Nee maar dit begint er meer op te lijken!![]()
Low-Res screensquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de screens minder worden, maar dat kan ook aan mij liggen..
De res van deze screens is hoger dan die van de X360 hoor..quote:
Toch wil ik hemquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit er überhaupt een verhaal in Crackdown of is het alleen maar de enorme Superman uithangen ?De objectives worden nou niet echt bepaald duidelijk.
Goeie slogan voor het spel:
''Danoontje geeft je powerrrrr!''
Check de website van het spel zou ik zeggen..... De resolutie van deze screens zijn gewoon beduidend minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef Panick het volgende:
[..]
De res van deze screens is hoger dan die van de X360 hoor... De laatste iig.
Rare resoluties wel.
Tuurlijk dat mag ook, het is immers jouw feestjequote:
Ga dan maar weer terug naar je topicquote:
Ik nu ookquote:
Lijkt beetje op Test Drive unlimited aan die plattegrond te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Burnout 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel me ook op ja, alleen wordt het gebied in Burnout 5 een stuk kleinschaligerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt beetje op Test Drive unlimited aan die plattegrond te zien.
Maar wel net als TDU dat je gewoon dat hele stuk kan rond rijden zonder te racen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja, alleen wordt het gebied in Burnout 5 een stuk kleinschaliger
De vrijheid in Burnout is vele malen beperkter dan in Test Drive. Eden Studios zegt niet voor niets dat Test Drive een MMOR (Massively Multiplayer Open Racegame) isquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wel net als TDU dat je gewoon dat hele stuk kan rond rijden zonder te racen?
Sinds wanneer is CoD 3 op de PC verschenenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cod3 is zeer tof![]()
![]()
Alleen online is het wel even kut vergeleken met de pc, maar daar moet ik maar aan wennen
Je snapt heel goed wat ik bedoel, bijdehandquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is CoD 3 op de PC verschenenMaar CoD 3 is inderdaad tof, helaas verloopt het joinen niet altijd vlekkeloos. Er is hier een patch voorgekomen, maar wat voor effect het had mag jan joost weten
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef kepler het volgende:
pff Rainbow Six is nog best pittig
je gaat aardig snel dood
Cashenquote:Nieuwe uitbreiding voor Oblivion in de maak
In de nieuwste editie van het Engelse magazine PC Zone wordt een nieuwe uitbreiding voor The Elder Scrolls IV: Oblivion uit de doeken gedaan. De aanvulling draagt de naam Shivering Isles en komt met een geheel nieuw gebied waar je via een portaal naartoe kunt reizen. Deze nieuwe omgeving zal dynamisch van uiterlijk veranderen afhankelijk van de beslissingen die de speler gedurende het spel maakt.
Shivering Isles belooft meer dan 30 uur extra gameplay aan Oblivion toe te voegen, met naast nieuwe omgevingen ook tal van nieuwe quests, sidequests, voorwerpen en tegenstanders. De aanvulling zal in het tweede kwartaal van 2007 op de markt komen. Omdat Shivering Isles in PC Zone werd onthuld is een PC versie in ieder geval bevestigd, maar de uitbreiding komt waarschijnlijk ook voor de Xbox 360 op de markt.
quote:XNA-game Eternity's Child komt naar Xbox Live Arcade
Ontwikkelaar Luc Bernard heeft bevestigd dat zijn game Eternity's Child, ontwikkeld met behulp van Microsoft's XNA Toolset, ergens dit jaar voor Xbox Live Arcade zal verschijnen. Eternity's Child is een tekenfilmachtige 2D platformgame gebaseerd op personages en werelden die door Bernard zelf ontworpen zijn.
Eternity's Child is hiermee de eerste met XNA ontwikkelde game die wordt bevestigd voor Microsoft's online downloaddienst. XNA werd speciaal door Microsoft ontworpen om het ook voor kleine ontwikkelaars mogelijk te maken goed uitziende games te maken voor Xbox 360 en PC en in het bijzonder Xbox Live Arcade.
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef kepler het volgende:
[..]
voor 30 uur extra gameplay wil ik best betalen hoor
staat toch in de tekst?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......
Die gasten lullen ook maar een slag in de rondte want er is verder nog totaal niks bekend over deze uitbreiding. Als er 1 game is die waar voor zn geld biedt, dan is het Oblivion wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......
Ja sorry was wat onduidelijk, maar heb het even over de vorige add-on.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef kepler het volgende:
[..]
staat toch in de tekst?
en die nieuwe arcade-game, das alleen maar een vaag gerucht. De ontwikkelaar schijnt wel contact te hebben met MS, maar nog niks is zeker
Welke gasten bedoel je nu ? De bron is PC Zone dus die vertellen echt geen broodje aap.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gasten lullen ook maar een slag in de rondte want er is verder nog totaal niks bekend over deze uitbreiding. Als er 1 game is die waar voor zn geld biedt, dan is het Oblivion wel.
voor niets gaat de zon opquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
En opzich heb ik weinig tegen add-ons of andere downloadable content, maar wat Bethesda nu doet vind ik niets meer dan geldklopperij. Ze hebben vorig jaar al zat verdiend aan gamerpictures, themes en add-ons![]()
Jeeej jij hebt er verstand vanquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef Un4 het volgende:
Crackdown wordt vet! En ik wil Mass Effect!![]()
Tuurlijk mogen ze er aan verdienen, maar lees nou eens(zucht).... Zij zijn degene die vorig jaar vooral het meeste op de marketplace hebben aangeboden tegen een betaling. Bekijk voor de grap eens de waslijst aan downloadable content voor Oblivion.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:46 schreef kepler het volgende:
[..]
voor niets gaat de zon op
Ik vind het zo'n onzin dat alles maar gratis moet zijnDertig uur gameplay is niet niks hoor
Al die mensen moeten ook hun geld ermee verdienen. Dat de prijzen in het begin te duur waren ben ik met je eens. Maar het lijkt er nu op dat iig Bethesda ervan heeft geleerd, en de uitbreidingen of goedkoper maakt of die paar euro waard maakt.
Daar heb je gelijk in dat was schandalig vond ik. Hoe mooi ik Oblivion ook vind daar doe ik niet aan meequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze er aan verdienen, maar lees nou eens(zucht).... Zij zijn degene die vorig jaar vooral het meeste op de marketplace hebben aangeboden tegen een betaling. Bekijk voor de grap eens de waslijst aan downloadable content voor Oblivion.
Dingen als horse armor enzo slaat idd nergens op, maar echte uitbreidingen zoals deze en Knights of the Nine is echt niks mee, integendeel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze er aan verdienen, maar lees nou eens(zucht).... Zij zijn degene die vorig jaar vooral het meeste op de marketplace hebben aangeboden tegen een betaling. Bekijk voor de grap eens de waslijst aan downloadable content voor Oblivion.
omdat ze veel content aanbieden is het geldklopperijquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
And who the fuck wants horse armour anyways?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
omdat ze veel content aanbieden is het geldklopperijDat is wel een hele vreemde conclusie
Tuurlijk was die horse armour te duur, maar daarna kreeg je gewoon waar voor je geld zover ik weet
ik heb heel het spel niet eensquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
And who the fuck wants horse armour anyways?
Gta is ook overratedquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*Houdt op met verder lezen![]()
GTA 3 en GTA Vice City waren anders games die door iedereen enorm werd gewaardeerdMaar een pannekoek als jouw noemt het overrated
![]()
Als er 3 lampjes knipperen, dan is je xbox dood, als het er 4 zijn is er iets met je beeld kabelquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Greetings het volgende:
Bij mij knippert de aan-knop met een rode rand eromheen..... echter heb ik niks veranderd sinds de vorige keer (qua aansluitingen) toen hij het wel deed..... wat zou er mis kunnen zijn?
Ah joh, flikker toch op met je Saints Row.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als er 3 lampjes knipperen, dan is je xbox dood, als het er 4 zijn is er iets met je beeld kabel
Helaas, dan is je 360 toch echt gaar. Morgen maar ff de helpdesk bellen, heb je binnen 2 weken een nieuwequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:55 schreef Greetings het volgende:
[..]
ff serieus...?
De rechtsboven van de 4 "lampjes" knippert niet mee... de andere 3 delen wel.....
Dat ding is 3 maanden oud en nooit gevallen ofzo....
Moet ik perse een winkelbon laten zien daarbij? Of kan ik het ook anders bewijzen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Helaas, dan is je 360 toch echt gaar. Morgen maar ff de helpdesk bellen, heb je binnen 2 weken een nieuwe
Serienummer zou voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef Greetings het volgende:
[..]
Moet ik perse een winkelbon laten zien daarbij? Of kan ik het ook anders bewijzen?
Ik kan zo 1-2-3 niet bedenken waar die bon ligt![]()
Ah gelukkig.... morgen ff bellen danquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Serienummer zou voldoende moeten zijn.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah joh, flikker toch op met je Saints Row.
Het verhaal in Saints Row was best te doen. Ok het Rollers gedeelte was ronduit kut, maar Los Cornales en Vice Kings waren tofquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
.
Serieus, Saints Row heeft slechte dingen zoals het verhaal, maar doet een heleboel dingen goed die Gta gewoon mist. En als Gta niet een hoop dingen jat van Saints Row ( en ook een paar dingetjes in Scarface waren leuk, driver bellen zodat je auto's die je hebt gekocht komt brengen ) dan zou ik dat heeeeeeeeel erg jammer vinden..
Het artikel klopt ook echt. Overigens, als 8000 niet veel is voor hardcore gamer, wat maakt dat mij datquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Mystikvm het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Over achievements. Hoewel ik nu op het punt van schaamte over mijn score ben aanbeland (meer dan 8000 punten nu, niet eens zo heel veel voor een 'hardcore' gamer) heeft Microsoft echt de spijker op z'n kop geslagen met dit hele geintje.
Het artikel toont dat aan, en doet je tegelijkertijd ook heel kut voelen over je eigen score, of over het feit dat je echt wel een keer een game bent gaan spelen alleen om ff die ene achievement te halen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Splinter Cell is al helemaal geen zak aan, vermijden die game
Ga dan voor Rainbow Six
Hey mannetje, zolang ik nog blauw ben worden zulk soort acties niet getolereerd!quote:
Er is een 360 kapot, Cyberia18 waar ben je?! Dit is je kans.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Greetings het volgende:
Bij mij knippert de aan-knop met een rode rand eromheen..... echter heb ik niks veranderd sinds de vorige keer (qua aansluitingen) toen hij het wel deed..... wat zou er mis kunnen zijn?
Hier ook nog 1. Hoewel ik de mijne in januari heb gehaald. Die van mij komt heel brak over, maar uiteindelijk loopt 'ie nauwelijks vast. Wel al 2 keer ring of death gehad, maar dat moet andere oorzaken hebben gehad want hij draait inmiddels al weer 3 of 4 maanden als een zonnetje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Mijn 360 werkt nog = klopt af =, heb hem sinds dec launch..
Moet nu een spel ongeveer 10 min laden voordat ie hem pakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Je moet af en toe de cash leeggooien van de 360, dan loopt ie ook niet vast.... want alle wapens die je laat vallen blijven liggen in de wereld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:43 schreef Theamerican het volgende:
oblivion gaaf spel gister voor eerst gespeeld beetje ontdekken enzo was echt tof mooi beeld.
af en toe vastloper alsof de xbox niet voor kon draaien.
maar dikke 10
o hoe je doe je dat danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet af en toe de cash leeggooien van de 360, dan loopt ie ook niet vast.... want alle wapens die je laat vallen blijven liggen in de wereld.
Achievements boeien mij helemaal niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Mystikvm het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Over achievements. Hoewel ik nu op het punt van schaamte over mijn score ben aanbeland (meer dan 8000 punten nu, niet eens zo heel veel voor een 'hardcore' gamer) heeft Microsoft echt de spijker op z'n kop geslagen met dit hele geintje.
Het artikel toont dat aan, en doet je tegelijkertijd ook heel kut voelen over je eigen score, of over het feit dat je echt wel een keer een game bent gaan spelen alleen om ff die ene achievement te halen.
Heb hem ook sinds de launch, heb nu een 2e, vorige was kapot doordat ik tijdens het spelen van games opeens het beeld wegviel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Splinter Cell is een van de beste games van dit jaar man. Alleen het eerste level was kut.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Splinter Cell is al helemaal geen zak aan, vermijden die game
Ga dan voor Rainbow Six
dat idee had ik bij die van mij ook, maar nu gaat het weer okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet nu een spel ongeveer 10 min laden voordat ie hem pakt.
Steeds error disc.
Moet maar es bellen met M$.
Nog nooit een ring of death, 5 vastlopers ofzo tijdens oblivion (willekeurig tijden)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |