Ik ook, Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:33 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
zucht...ik wil deeltje 3!
Wat had ie bij zich, een LOI cursus Nederlands?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Theamerican het volgende:
stomme klote tnt post pakje zou vandaag geleverd worden rijd die rot paketpost door![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Wat had ie bij zich, een LOI cursus Nederlands?
[..]
Ja, sorry.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:47 schreef Theamerican het volgende:
kietel me ff kan ik ook lachen
[..]
Heb jij CoD3 of RS al?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef MMaRsu het volgende:
Zonde B, zonde.
Zitten geen negers in, dus het zal wel niet.quote:
Je kan een neger aanmakenquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:15 schreef Panick het volgende:
[..]
Zitten geen negers in, dus het zal wel niet.
Mijn xbox staat al bijna een jaar op dezelfde plaatsquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis alleen bekend als de xbox rechtop staat en neer word gelegd of gewoon bewogen word tijdens het gamen, dan krijg je ronde kringen
Een dagje Amsterdam Zuid-Oost en ik zie zat negers elkaar aftuigen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wacht dan niemand hier op de nieuwe Def Jam?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede keusquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:46 schreef -Dries- het volgende:
Morgen RB6 kopen!
GRAW 2 in maart.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
Januari: Lost Planet & Fuzion Frenzy 2
februari ....
maart....
april.....
juni: forza 2, crackdown en shadowrun.
Komen er echt in die resterende maanden geen games uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |