Crackdownquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef WolfsNL het volgende:
Was hem al kwijt.
Komt er op Lost Planet na nog wat boeiends uit in jan/febr? Lost Planet is toch niet echt mijn ding denk ik.
tvp
Ik heb je net al een uitgebreid antwoord gegeven mafkeesquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef koen_pijl het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb al een tijdje een xbox 360 op het oog. Zit heel erg te twijfelen. Heb namelijk ook een gewone xbox waar natuurlijk nog zat games op te vinden zijn. Maar nu heb ik van mijn bijbaantje een 13de maand gehad die groter was dan ik verwachtte en waar ik precies een xbox 360 van kan halen. MMaarn u vroeg ik me af of ik niet beter kan wachten. Ik hoorde laatst namelijk dat het heel waarschijnlijk is dat er een prijsverlaging aankomt. Is dit zo, en zo ja hoe veel vershcil zou dit zijn? Of kan ik beter een tijd wachten zodat er ook een betere versie is uitgebracht, ik bedoel dus dat hij is geupgrade?
Als ik hem nu zou gaan kopen waar hebben ze dan het beste pakket? Ik heb op internet gezocht maar bv mediamarkt heeft alleen hun folder op internet.
PS: ik wil trouwens een xbox 360 met hard schijf, natuurlijk :p
En over een "upgrade" is niks concreets bekend. Daar zou ik al helemaal niet op wachten.quote:Prijsverlaging zou ik niet op wachten, kan nog wel een aantal maandjes duren en het zal misschien 50-100 euro zijn. Dan komt de Premium op 300-350 euro, maar met een beetje goed zoeken is de Premium nu ook al voor 350 euro verkrijgbaar bij plaatselijke aanbiedingen. Bij de Media Markt moet je echt langsgaan want de prijzen verschillen per filiaal en maken ze niet per telefoon bekend. In de buurt van rotterdam en zoetermeer schijnt ie het goedkoopst te zijn. Als je bij de grens woont is een dagje Duitsland ook de moeite waard.
Als je Saints Row, PES6 of Gears of War toch al van plan was te kopen kun je het beste voor een bundel gaan, scheelt je een paar tientjes.
Verwacht idd weinig anders. Agh, ik heb wel behoefte aan rust. Nog zoveel te spelen. Raindbow Six, Viva Pinataquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef bigore het volgende:
Fuzion frenzy en crackdown zijn allebei bagger volgens mij.
Crackdown wordt echt vet volgens mij. Alleen die transformeerbare auto's al!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef bigore het volgende:
Fuzion frenzy en crackdown zijn allebei bagger volgens mij.
Helemaal mee eens, helaas zullen we nog wel eventjes op beide games moeten wachten...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:53 schreef dezenickiscool het volgende:
assasins creed en brother in arms ftw
Ja, de mijne ook. Verstuurd op 8 December, samen met Saint's Row. Ook met douane-kosten (¤16,80).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef devv05 het volgende:
Rainbow Six: Vegas is er eindelijk uit Azie. Was 5 december verstuurd, vandaag in huis. Met als goedmakertje een rekening van 10 euro. Douane
Ik wacht stiekum meer op dat snooker spel in Januari en Battlestations: Midway in Februari...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef WolfsNL het volgende:
Was hem al kwijt.
Komt er op Lost Planet na nog wat boeiends uit in jan/febr? Lost Planet is toch niet echt mijn ding denk ik.
tvp
Vast wel.. maar niet al te boeiend.. misschien leuk om de iets oudere games dan maar grijs te spelen, of eventueel toch nog dat ene spel er bij te halen die je eerst liet liggen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
Januari: Lost Planet & Fuzion Frenzy 2
februari ....
maart....
april.....
juni: forza 2, crackdown en shadowrun.
Komen er echt in die resterende maanden geen games uit?
Voor mij wordt het ook magertjes. Heb ik eindelijk weer werk, zijn er geen games om te kopen...Lost Planet hoef ik niet zo en Fuzion Frenzy gaat toch zuigen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
crackdown staat op tothegame nog op februari en GRAW2 komt in maartquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
Crackdown komt in februari.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:41 schreef Wessiej het volgende:
februari ....
maart....
april.....
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef Theamerican het volgende:
gears of war kan je dat met ze 2 spelen en dan bedoel ik niet op live maar gewoon 2
zo rijk ben ik nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.
Ik pak gewoon 2 tv's en 2 xboxen en dan gewoon wel online, naast mekaar spelen. Veel leuker.
En handig als de ene dood is, die kan zien waar iedereen zit.
Ik heb niet eens de ruimte voor nog een tv en een 360nquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je split-screen en ik vind split-screen echt 3x niks. Alsof ik de helft mis.
Ik pak gewoon 2 tv's en 2 xboxen en dan gewoon wel online, naast mekaar spelen. Veel leuker.
En handig als de ene dood is, die kan zien waar iedereen zit.
Ja, maar ik heb veel ste weinig geldquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Crackdown komt in februari.
Wat dacht je verder van Assassin's Creed, Mass Effect, Bullet Witch, Ghost Recon 2, Two Worlds, DEF JAM: ICON, The Darkness, Pirates of the Caribbean: At Worlds End, Shrek the Third, TMNT, Pimp My Ride, Cabela's Alaskan Adventures, Rayman: Raving Rabbids, NBA Street Homecourt, Blitz: The League, Monster Madness: Battle For Suburbia, King of Fighters: Maximum Impact 2.5, World Snooker Championship 2007 en BioShock?![]()
Komen allemaal tussen nu en juni 2006. En vast nog wel meer, die nu nog op TBA 2007 staan.
En natuurlijk elke week een Live Arcade gameAl komt er deze week geen
Waarschijnlijk komende woensdag Worms HD
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.quote:
Mijn studentenhuishouden nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.
En 2+ tv's heeft bijna ieder huishouden wel toch?
Alsof je al die games wilt spelen. 70% is pure baggerquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb veel ste weinig geld
De makers van de geweldige Mario Party reeks.....Nee bedanktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:59 schreef devv05 het volgende:
En Fuzion Frenzy 2 natuurlijk.
ja maar geen 1 van me vrienden heeft xbox (wel oude) dus daarom via mijn xbox 2 playersquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik nam gewoon mijn xbox mee naar m'n vriendje, die er ook weer een heeft.
En 2+ tv's heeft bijna ieder huishouden wel toch?
Zover ik zie 90% is pure bagger, yes!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof je al die games wilt spelen. 70% is pure bagger
Dus heb je wel het geld ervoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zover ik zie 90% is pure bagger, yes!
Ik ben heel blij dat mijn familie zoveel gamed en dat ook vrienden erg into gamen zijn. Mijn broertje en een goede vriend hebben een 360, mijn broer heeft Wii in bestelling en zowel mijn broer als goede vriend hebben een DS. Mijn vriendin en ik hebben er ook 1.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja maar geen 1 van me vrienden heeft xbox (wel oude) dus daarom via mijn xbox 2 players
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |