abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44942447
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef Theamerican het volgende:
hoeveel uur per dag spanderen jullie aan spelen op de xbox?
Weekend rond de 2-3 uur soms, soms 1
hi
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:32:55 #252
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44942539
Probeer iedere dag een uurtje maar vaak gewoon geen zin/fut.. weekends maak ik het wel goed uurtje of 8 dan denk.
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 2 januari 2007 @ 15:34:51 #253
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44942601
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:32 schreef Bastard het volgende:
Probeer iedere dag een uurtje maar vaak gewoon geen zin/fut.. weekends maak ik het wel goed uurtje of 8 dan denk.

Welk spel kan je zo lang volhouden of speel je maar alles wat je hebt.
Ik sta meestal in mijn collectie te kijken om te zoeken welk spel ik ga spelen, en dan na 5 min. denken ga ik toch maar wat anders doen
.....Kennedy
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:37:16 #254
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44942671
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:34 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Welk spel kan je zo lang volhouden of speel je maar alles wat je hebt.
Ik sta meestal in mijn collectie te kijken om te zoeken welk spel ik ga spelen, en dan na 5 min. denken ga ik toch maar wat anders doen
Niet achterelkaar.. maar vrijdagavond uurtje of 3 a 4, zaterdag ook zoiets.. zondagmiddag nog iets.

Ik speel eigenlijk vrij dedicated, wissel weinig discs..anders zit ik weer te zoeken naar bediening
Van het weekend dus veel RS, toch nog potje golf en een potje gekaart

Kan jij niet een game de hele avond spelen dan??
The truth was in here.
pi_44942698
quote:
Ik heb niet zoveel tijd, maar probeer gemiddeld iedere dag toch wel een uurtje te spelen. Lukt alleen lang niet altijd, zeker niet met de games die recentelijk zijn uitgekomen en Doom op Live Arcade (aanrader)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:39:26 #256
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44942744
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

ikke niet

mijn concentratieboog is niet zo groot
The line is a dot to you!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:42:52 #257
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44942851
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:39 schreef kepler het volgende:

[..]

ikke niet

mijn concentratieboog is niet zo groot

Gewoon lekker gamen toch?
The truth was in here.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:45:56 #258
34586 kepler
No bounce, no play
pi_44942952
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gewoon lekker gamen toch?
jawel, op Live lukt het meestal wel. Maar in mn eentje een hele avond gamen... Ik heb het dan snel weer gezien en ga dan iets anders doen Vooral omdat ik snel geirriteerd ben als ik niet verder kom, net als nu bij Rainbow Six
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:49:49 #259
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44943066
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:45 schreef kepler het volgende:

[..]

jawel, op Live lukt het meestal wel. Maar in mn eentje een hele avond gamen... Ik heb het dan snel weer gezien en ga dan iets anders doen Vooral omdat ik snel geirriteerd ben als ik niet verder kom, net als nu bij Rainbow Six
Daarom speel ik dus eigenlijk alleen MP spellen.. you win some, you lose some.
Bij rs SP zit ik ook op een kut stukje.. nou ja 2x geprobeerd.. DAN NIET .. en ga ik weer live
The truth was in here.
  Redactie Games dinsdag 2 januari 2007 @ 16:00:20 #260
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44943442
quote:

[..]

Niet achterelkaar.. maar vrijdagavond uurtje of 3 a 4, zaterdag ook zoiets.. zondagmiddag nog iets.

Ik speel eigenlijk vrij dedicated, wissel weinig discs..anders zit ik weer te zoeken naar bediening
Van het weekend dus veel RS, toch nog potje golf en een potje gekaart

Nee, na anderhalf uur denk ik wel weer van ok dag, nieuwe of iets anders doen
Daarom heb ik ook zoveel games
.....Kennedy
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:03:47 #261
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44943566
quote:
Ligt eraan.
  • Of er een nieuw spel uit is.
  • Of me vriendin avond of nachtdienst heeft.
  • Of ik die dag vrij ben.

Weekends wel meer natuurlijk.
    Begint meestal rond een uurtje of 22.00 uur.
    Vrijdag en zaterdag wil het nog wel es 3 uur worden.

Al met al wel zo'n 2 a 3 uur per dag.
    Switchen van games gebeurt weinig tenzij ik invites krijg.
  • Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_44943713
    quote:
    Als ik een nieuw spel heb soms wel 10uur op een dag in het weekend ofzo, en speel games meestal ook binnen een dag of 2 uit.

maar gewoon normale dagen soms helemaal niet maar soms een paar uurtjes 2 of 3.
    pi_44943846
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 16:08 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als ik een nieuw spel heb soms wel 10uur op een dag in het weekend ofzo, en speel games meestal ook binnen een dag of 2 uit.

maar gewoon normale dagen soms helemaal niet maar soms een paar uurtjes 2 of 3.
    als jij ze zo snel uitspeelt dan blijf je maar kopen zeker
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
    pi_44944177
    Het ligt vooral aan de kwaliteit van de games. Gears of War werd best vaak nachtwerk. Als mijn vriendin om 23 uur ging slapen, deed ik nog "even" een level GoW en dan werd het al snel 3 uur. Bij Ninja Gaiden en Halo 2 had ik dat ook. Bij andere games die wel goed zijn, maar minder addictive speel ik meestal een uurtje voor ik het gezien heb. Maar per week zal ik denk ik een uurtje of 4-10 gamen in een gemiddeld weekje. Als ik een goede game heb loopt dat snel, maar tijdelijk op naar een uurtje of 15.

[edit]Er zijn ook weken dat ik niet omkijk naar mijn zwart/witte doos. Dan heb ik het gewoon effe helemaal gehad. Vaak is dan een goede, nieuwe game weer de aanleiding om de controller op te pakken.
    My love was Disco
    Now it's Discount
    A shoppingmall of Lust
    pi_44945549
    quote:

Ik ook niet hoor. Net na het eten game ik altijd nog wat, maar 's avonds lonkt altijd de kroeg. In het weekend zijn het wel weer andere sociale bezigheden die mij van het gamen afhouden. Ook al had ik geen andere bezigheden, dan nog had ik ze wel gemaakt. Ik trek gamen nooit voor langer dan een uurtje ofzo, dan moet ik gewoon iets anders doen.

Daarom zijn lange films ook niet aan mij besteed. Ik nok al af na een uurtje, tenzij het verhaal echt goed is.

Ik wil overigens wel meerdere uurtjes verspreid over de dag gamen als ik de hele dag vrij ben.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 17:19:13 #266
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_44945827
    Julie zullen ook wel benieuwd zijn hoeveel ik game.
    Echt een duidelijk antwoord heb ik niet.
    Als ik de kans krijg speel ik de hele avond/dag. Maar als mijn vriendin er is is het vaak minder. Soms heb ik ook geen zin om te gamen en dan zet ik een DVDtje op. Maar dat doe ik dan wel op mijn 360.

Per week gezien en dan naar per dag omgerekent kom ik denk ik aan 3 a 4 uur per dag.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_44945935
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef Theamerican het volgende:

[..]

als jij ze zo snel uitspeelt dan blijf je maar kopen zeker
    Mja er is ook nog online he, en meerdere moeilijkheids-graden.
    pi_44947021
    Ik heb een vriendin.
    Kan meestal niet al te veel gamen.. Als het haar te lang duurt word ik meestal dermate verleid dat ik liever op haar knopjes druk.. .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_44947242
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:02 schreef Panick het volgende:
    Ik heb een vriendin.
    Kan meestal niet al te veel gamen.. Als het haar te lang duurt word ik meestal dermate verleid dat ik liever op haar knopjes druk.. .
      dinsdag 2 januari 2007 @ 18:29:39 #270
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_44947745
    Ja tzelfde hier hoor Panick
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_44947847
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
    Ja tzelfde hier hoor Panick
    Veel leukere achievements ook. .
    "I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
    pi_44948132
    Rainbow Six: Vegas is er eindelijk uit Azie. Was 5 december verstuurd, vandaag in huis. Met als goedmakertje een rekening van 10 euro. Douane
      dinsdag 2 januari 2007 @ 18:42:50 #273
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_44948185
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:33 schreef Panick het volgende:

[..]

Veel leukere achievements ook. .
    een kind?
      dinsdag 2 januari 2007 @ 18:45:06 #274
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_44948260
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kepler het volgende:

[..]

een kind?
    500 punten!!
    The truth was in here.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 18:51:20 #275
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_44948472
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 17:19 schreef Heintje het volgende:
    Julie zullen ook wel benieuwd zijn hoeveel ik game.
    Echt een duidelijk antwoord heb ik niet.
    Als ik de kans krijg speel ik de hele avond/dag. Maar als mijn vriendin er is is het vaak minder. Soms heb ik ook geen zin om te gamen en dan zet ik een DVDtje op. Maar dat doe ik dan wel op mijn 360.

Per week gezien en dan naar per dag omgerekent kom ik denk ik aan 3 a 4 uur per dag.
    Je weet dat er geen achievements zijn voor DVD's kijken he?
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_44948536
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:42 schreef kepler het volgende:

[..]

een kind?
    Ik zit nog in de fase dat ik liever voor een orgasme ga.. .
    pi_44948637
    Ach jullie hebben tenminste een vriendin
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_44948700
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 18:56 schreef Tain het volgende:
    Ach jullie hebben tenminste een vriendin
    Jij ook toch? .
    pi_44949438
    Ik probeer nu een tijdje achievements te halen maar nu is mijn vraag, wat hen je eraan?
    Dat is mij nog niet echt duidelijk iig
    pi_44949468
    Je hebt er niks aan maar het is gewoon leuk om te hebben.
    Net als dat je vroeger voetbalplaatjes verzamelde. je hebt er niks aan maar het is wel leuk.
    pi_44949752
    Huh, ik krijg een euro terug van Microsoft voor elke behaalde achievement hoor
    pi_44949796
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 19:32 schreef devv05 het volgende:
    Huh, ik krijg een euro terug van Microsoft voor elke behaalde achievement hoor
    één maar?
    pi_44950085
    Terug? Heb je wat betaald dan?
    pi_44950298
    Mijn handen jeuken echt om een nieuwe console te kopen en dan zit ik toch te denken aan een XBox360. De enige twijfel die ik voel komt een beetje door de indruk dat de spellen niet echt lekker lopen.. bij iedere videorecensie zie ik veel framerate problemen. Na wat googlen merk ik toch veel klachten over de framerate op de 360.

Ik speelde onlangs bij iemand Splinter Cell Double Agent (in een sneeuw level ofzo) en de framerate was tergend laag. Nu lees ik weer over dips in Tony Hawk Project 8, terwijl het gewoon een skateboard game is.. kom op! Door de grootste wereld van Oblivion kan ik het me voorstellen dat het veel eist, maar dus inderdaad ook daar veel issues.

Gran Turismo 4 draaide op de PS2 in heerlijke 60fps en Forza op de XBox niet meer dan 30fps. Als ik dan toch een console koop wil ik in de beginperiode van zo'n ding ook wel kunnen genieten van stotterloze gameplay.
    Overdrijven al die mensen nou? Ligt het aan slechte ports of..?
    pi_44950431
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 19:48 schreef Opie het volgende:
    Mijn handen jeuken echt om een nieuwe console te kopen en dan zit ik toch te denken aan een XBox360. De enige twijfel die ik voel komt een beetje door de indruk dat de spellen niet echt lekker lopen.. bij iedere videorecensie zie ik veel framerate problemen. Na wat googlen merk ik toch veel klachten over de framerate op de 360.

Ik speelde onlangs bij iemand Splinter Cell Double Agent (in een sneeuw level ofzo) en de framerate was tergend laag. Nu lees ik weer over dips in Tony Hawk Project 8, terwijl het gewoon een skateboard game is.. kom op! Door de grootste wereld van Oblivion kan ik het me voorstellen dat het veel eist, maar dus inderdaad ook daar veel issues.

Gran Turismo 4 draaide op de PS2 in heerlijke 60fps en Forza op de XBox niet meer dan 30fps. Als ik dan toch een console koop wil ik in de beginperiode van zo'n ding ook wel kunnen genieten van stotterloze gameplay.
    Forza 2 op de X360 is iig in 60fps. .
    Maar het is redelijk overdreven, alleen in Oblivion merkte ik het echt op.
    pi_44950432
    tvp
    Xbox Live: koenpijl
    pi_44950497
    quote:

Nou dat is denk ik meer dat je het overal wil zien want ik heb nu 5 games en heb nergens last van.
    enige waar ik last van hem met de 360 is dat die verslavend is
    pi_44950732
    Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje een xbox 360 op het oog. Zit heel erg te twijfelen. Heb namelijk ook een gewone xbox waar natuurlijk nog zat games op te vinden zijn. Maar nu heb ik van mijn bijbaantje een 13de maand gehad die groter was dan ik verwachtte en waar ik precies een xbox 360 van kan halen. MMaarn u vroeg ik me af of ik niet beter kan wachten. Ik hoorde laatst namelijk dat het heel waarschijnlijk is dat er een prijsverlaging aankomt. Is dit zo, en zo ja hoe veel vershcil zou dit zijn? Of kan ik beter een tijd wachten zodat er ook een betere versie is uitgebracht, ik bedoel dus dat hij is geupgrade?
    Als ik hem nu zou gaan kopen waar hebben ze dan het beste pakket? Ik heb op internet gezocht maar bv mediamarkt heeft alleen hun folder op internet.

PS: ik wil trouwens een xbox 360 met hard schijf, natuurlijk :p
    Xbox Live: koenpijl
    pi_44950797
    Ach al die mensen die maar wachten op een prijsverlaging. er zijn altijd geruchten over een prijs verlaging.
    als je een xbox wil dan moet je hem nu gewoon kopen en niet wachten tot de prijs wat lager word.
    pi_44950798
    Ik heb Tomb Raider: Legengds maar uit de kast getrokken, had hem nog niet eens uitgespeeld door drukte, was helemaal niet ver. Even overnieuw begonnen en zit nu in het level dat ze terug een grot ingaat die onderwater ligt ofzo, maar moet nog even zoeken waar ik naar binnen moet. Lara is in ieder geval echt
    pi_44951315
    quote:

Er zijn maar weinig games met framerate problemen hoor. Saints Row had er soms licht last van, Oblivion een beetje. Splinter Cell: Double Agent heb ik uitgespeeld en eigenlijk niks van gemerkt. Forza 2 gaat gewoon 60 FPS draaien en Halo 3/GoW deden dat ook. Verder had Full Auto framerate problemen, maar dan noem je ook wel games op zeg

Voor de rest is het erg overdreven, in Tony Hawk Project 8 ook nog nooit last van gehad? Mensen zeuren nu eenmaal erg gauw. Net als dat de Xbox 360 zogenaamd zo'n enorm kabaal zou maken, wat je wel eens leest. Allemaal zwaar overdreven.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:16:35 #292
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_44951425
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
    Weet iemand hier wanneer de wireless receiver voor op de PC uitkomt?
    Zodat je de 360 headset+ joystick+ de rest ook voor PC gamen kan gebruiken?

deze dus
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_44951427
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef koen_pijl het volgende:
    Hallo iedereen,

Ik heb al een tijdje een xbox 360 op het oog. Zit heel erg te twijfelen. Heb namelijk ook een gewone xbox waar natuurlijk nog zat games op te vinden zijn. Maar nu heb ik van mijn bijbaantje een 13de maand gehad die groter was dan ik verwachtte en waar ik precies een xbox 360 van kan halen. MMaarn u vroeg ik me af of ik niet beter kan wachten. Ik hoorde laatst namelijk dat het heel waarschijnlijk is dat er een prijsverlaging aankomt. Is dit zo, en zo ja hoe veel vershcil zou dit zijn? Of kan ik beter een tijd wachten zodat er ook een betere versie is uitgebracht, ik bedoel dus dat hij is geupgrade?
    Als ik hem nu zou gaan kopen waar hebben ze dan het beste pakket? Ik heb op internet gezocht maar bv mediamarkt heeft alleen hun folder op internet.

PS: ik wil trouwens een xbox 360 met hard schijf, natuurlijk :p
    Prijsverlaging zou ik niet op wachten, kan nog wel een aantal maandjes duren en het zal misschien 50-100 euro zijn. Dan komt de Premium op 300-350 euro, maar met een beetje goed zoeken is de Premium nu ook al voor 350 euro verkrijgbaar bij plaatselijke aanbiedingen. Bij de Media Markt moet je echt langsgaan want de prijzen verschillen per filiaal en maken ze niet per telefoon bekend. In de buurt van rotterdam en zoetermeer schijnt ie het goedkoopst te zijn. Als je bij de grens woont is een dagje Duitsland ook de moeite waard.

Als je Saints Row, PES6 of Gears of War toch al van plan was te kopen kun je het beste voor een bundel gaan, scheelt je een paar tientjes.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:21:26 #294
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_44951616
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:13 schreef devv05 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig games met framerate problemen hoor. Saints Row had er soms licht last van, Oblivion een beetje. Splinter Cell: Double Agent heb ik uitgespeeld en eigenlijk niks van gemerkt. Forza 2 gaat gewoon 60 FPS draaien en Halo 3/GoW deden dat ook. Verder had Full Auto framerate problemen, maar dan noem je ook wel games op zeg

Voor de rest is het erg overdreven, in Tony Hawk Project 8 ook nog nooit last van gehad? Mensen zeuren nu eenmaal erg gauw. Net als dat de Xbox 360 zogenaamd zo'n enorm kabaal zou maken, wat je wel eens leest. Allemaal zwaar overdreven.
    dat is niet overdreven hoor

Vergeleken met andere consoles (de PS2 en de Xbox) is dit verreweg de meest luide console
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:21:37 #295
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_44951624
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Prijsverlaging zou ik niet op wachten, kan nog wel een aantal maandjes duren en het zal misschien 50-100 euro zijn. Dan komt de Premium op 300-350 euro, maar met een beetje goed zoeken is de Premium nu ook al voor 350 euro verkrijgbaar bij plaatselijke aanbiedingen. Bij de Media Markt moet je echt langsgaan want de prijzen verschillen per filiaal en maken ze niet per telefoon bekend. In de buurt van rotterdam en zoetermeer schijnt ie het goedkoopst te zijn. Als je bij de grens woont is een dagje Duitsland ook de moeite waard.

Als je Saints Row, PES6 of Gears of War toch al van plan was te kopen kun je het beste voor een bundel gaan, scheelt je een paar tientjes.
    Hoeveel is die in Duitsland dan ?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:24:32 #296
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_44951732
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:21 schreef kepler het volgende:

[..]

dat is niet overdreven hoor

Vergeleken met andere consoles (de PS2 en de Xbox) is dit verreweg de meest luide console
    Maar gamegeluid overstemd het natuurlijk wel.
    The truth was in here.
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:26:32 #297
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_44951808
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar gamegeluid overstemd het natuurlijk wel.
    ow jawel, maar zodra er weinig geluid is dan valt het opeens zo op

maar goed, dat vind ik het enige nadeel van de 360 Verder allemaal maar voordelen
      dinsdag 2 januari 2007 @ 20:31:07 #298
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_44951951
    hij blaast idd lekker en toch is het soms wel storend! Zal wel een stillere komen ooit net als bij de PS2
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_44952999
    Ik vind het totaal niet storend, heb ook het idee dat het per 360 verschilt. Ik vind het een beetje mierenneukerig, een beetje PC maakt bijna net zoveel geluid terwijl bij je Xbox 360 het geluid veel eerder wordt overstemd. Bij een PC is het vaak stil.
    pi_44953359
    Wie-O-Wie maakt het nieuwe topic?
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')