quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Panick het volgende:
[..]
Geruchten.
Dat dikgedrukte is op z'n minst interessant...
Ik vind 't maar ondingen, iig 't geluid wat ze soms produceren. Soms klinkt t alsof degene met een draadloze headset mobiel aan 't bellen is in een cabrio terwijl ze 140 rijden.quote:
Dan ben heb je of te weinig geoefend of je bent simpelweg niet goed genoegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben er niet mee eens... maar ik wil er eigenlijk ook niet op ingaan![]()
Alan Wake komt pas 2008 hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Alan Wake en GTA 4 idd!!
Ik doelde dus erop dat de controller beter stuurt dan toetsenbord/muis .. vind ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan ben heb je of te weinig geoefend of je bent simpelweg niet goed genoeg
Maar van een medium geoefende joystick-muis speler krijg jij wsl weer dik klop.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:23 schreef devv05 het volgende:
Voor FPS absoluut niet, WASD kan je met een beetje oefening echt wel dromen en de controller kan nooit zo nauwkeurig zijn als een muis. Maar ik vind het verschil erg klein, met een controller gaat me ook prima af. Denk dat ik van een medium-geoefende muis FPS' er wel zou kunnen winnen met controller. Maar een echte geoefende muis speler daar red je het niet tegen, die zijn gewoon altijd iets sneller
Voor bijna alle andere genres (behalve RTS) is een controller wel fijner. Een Splinter Cell of racegame speelt voor geen meter met toetsenbord en muis. Vind ik dan.
er gingen toch geruchten dat tie was uitgesteld. Nog niks officieels dusquote:
__________OOOOOOOOOOOOO_____________quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik steek ook maar weer eens van wal in mijn zeikbootje....Gezond sarcasme volgt.
Wat is toch die obsessie met het goed zijn in FPS games? De PC fanboys lijken zich alleen maar druk te maken om hun oog-handcoordinatie en vinden dat ze zich pas op straat kunnen vertonen als hun responsetijd onder de 0,1 nanoseconde ligt. Je kent ze wel, van die types met Counterstrike vastgeroest op hun HDD, fles cola aan hun smoel en lekker tot 4 uur 's nachts 1337 zijn tot hun netvlies is weggebrand.
En dan maar kankeren op controllers. 'Een muis is veel fijner'. Nee, een muis is niet fijner, zij vinden een muis fijner omdat dat apparaat het enige ding is dat hun in staat stelt om extreem goed in een game te zijn. Dat is blijkbaar het enige dat telt voor hun.
Laat me het grote nieuws vertellen. Een controller werkt ook voor FPS. Nee, niet binnen een nanoseconde, maar maak je niet druk. Je 'tegenstanders' (want zo zien PC-fanboys de wereld...Vol 'tegenstanders') op een console hebben ook een controller! Eureka! De laatste hersencellen die nog niet afgestorven zijn door slaaptekorten zet je een dagje aan het werk om de controller onder de knie te krijgen en je kan spelen.
Wel jammer dat je niet echt kan pimpen met je 'skills' in console shooters. Je weet dat je theoretisch afgemaakt wordt door je maatjes die nog CS spelen op de PC. Gelukkig zijn de console shooters niet op een PC te spelen (want waarom heb je anders een console?) en is ook dat argument naar de kloten geholpen. Weer een discussie om zeep, en samen met de 180 delen fanboy praat zijn nu ook weer 4 delen muis/controller praat geëlimineerd in deze topicreeks. Blijven er nog 3 over.
Maar nu even serieus....Waarom maken die mensen zich zo druk over een controller? Rolschaatsen moesten we vroeger toch ook leren? Ik heb nooit de fietsfanboys mij belachelijk zien maken omdat ik rolschaatste.
'Fietsen is toch veel makkelijker?'
maar fietsen is ook veel makkelijkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
Lap tekst
'Fietsen is toch veel makkelijker?'
Beter ik wist geen eens dat Spiderman 3 er aan zat te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:33 schreef Retarded het volgende:
2007: Het jaar van Lost Planet en Spider-Man 3!!
Op die laatste kan ik ook niet wachten. Als ie net zo goed wordt als deel 2, maar dan mooier en groter.. dan kan het voor mij al niet meer stuk!
Helaas is het officieelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef kepler het volgende:
[..]
er gingen toch geruchten dat tie was uitgesteld. Nog niks officieels dus
Staat al maandenlang een teaser op Xbox Live Marketplacequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter ik wist geen eens dat Spiderman 3 er aan zat te komen![]()
![]()
Heb die niet gezien dacht denk ik dat die van de film zou zijn ofzo en rekenen is niet mijn sterkste kant want ik dacht dat 1+1+1 = 4 zou zijn. Maar ik zet hem op me wishlistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat al maandenlang een teaser op Xbox Live MarketplaceEn zo'n verrassing is het bepaald niet... komt ook een derde film. 1 + 1 + 1 = 5
de multi player demo van rb6:lv heeft itt het single player gedeelte geen goede indruk bij me kunnen opwekken, daarom laat ik hem voorlopig ook in de winkel liggen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
GoW is dan ook super veel gehyped...en Rainbow wordt teveel onderschat..
Maar voor de rest zijn het 2 super spellen![]()
Oblivion is tof. Carbon, mja.. ik vond NFS toffer toen het nog niet Underground was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:14 schreef Theamerican het volgende:
heb Oblivion besteld en need for speed carbonhoop dat het wat is en het me bevalt
Gow junkie net als Bigorequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:18 schreef nexhil het volgende:
[..]
de multi player demo van rb6:lv heeft itt het single player gedeelte geen goede indruk bij me kunnen opwekken, daarom laat ik hem voorlopig ook in de winkel liggen.
Sinds ik GoW heb heb ik nog maar weinig anders gespeeld (heb nog 13 andere spellen)
Die twee demo's zijn dan ook totaal niet representatief voor het hele spel. Ik vond de demo's ook erg matig, maar de volledige versie vind ik 1 van de beste games van 2006. Niet zo slim van Ubisoft dus.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:18 schreef nexhil het volgende:
[..]
de multi player demo van rb6:lv heeft itt het single player gedeelte geen goede indruk bij me kunnen opwekken, daarom laat ik hem voorlopig ook in de winkel liggen.
Sinds ik GoW heb heb ik nog maar weinig anders gespeeld (heb nog 13 andere spellen)
laatste keer dat ik need for speed gespeeld was , was op me oude xbox en was underground deel 1 vond hem toen wel oke. heb hem ook uitgespeeld.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Oblivion is tof. Carbon, mja.. ik vond NFS toffer toen het nog niet Underground was.
Nee Gow is wel Uber vetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef nexhil het volgende:
[..]
En ik speel het natuurlijk ook omdat het overhypt is![]()
![]()
Ik vind RS:V beterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:44 schreef Theamerican het volgende:
is die echt zo goed dan Gow lijkt me zo vaag allemaal
Kwartier-halfuurquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef Theamerican het volgende:
hoeveel uur per dag spanderen jullie aan spelen op de xbox?
U riep?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kwartier-halfuur
Maar er zitten ook mensen waarvan de teller 5 uur+ gaan
kwartier tot halfuur is wel erg weinig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kwartier-halfuur
Maar er zitten ook mensen waarvan de teller 5 uur+ gaan
Het was vrij veel, maar nu ik weer Arbeit heb is het wat minder. Er gaan ook vrij veel dagen voorbij dat ik hem in het geheel niet aan heb.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:16 schreef Theamerican het volgende:
hoeveel uur per dag spanderen jullie aan spelen op de xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |