Toch meer Max Payne.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet... doet me denken aan Matrix op de xbox.. geinig voor een avond maar verder niet. Tegendeel kan waar zijn natuurlijk![]()
Online gaan.. ranked matches spelen.. of coop terrorist hunt of coop story ook leuk om te doen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:05 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Goede keus![]()
Ik heb nu de SP uitgespeeld, wat raden jullie aan om nu te doen (behalve online spelen)?
Bij terrorist hunt werd ik gelijk geklaard![]()
RS?quote:
2008quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:24 schreef Retarded het volgende:
En wanneer komt er nou eens een nieuwe Star Wars game uit?? Ik hoop zelf op een KOTOR 3, of een goede 3rd person action adventure ofzo
Ik voel een review aankomenquote:
Vraag me af hoeveel mensen er dit keer op zijn ''review'' gaan reagerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik voel een review aankomen![]()
Details :
"Goede graphics, mooie achievements.
Als je zo in die bos loopt zie je zo die vogel vliegen, die flappert dat echt zo, net alsof je samen met jou opa de vogels ging voeren in het park vreoger.
Ook doen ze zo : tjielp tjielp zoals bij een kuk klux klok die je vroeger wel bij jou opa hebt gezien.
Mannetjes vallen ook leuk neer als je zo op hun die kogel mikt, deze game is goed dus"
Ik vond Def Jam best vermakelijk om een keer te spelen. Maar het is nou ook weer geen StreetFighter II. Dus voor mij is dit een fighting game die ik kan laten schieten dit keer. En het is van EAquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
Wacht dan niemand hier op de nieuwe Def Jam?
Hmm voor mij was het echt 1 van de betere vechtgames van de laatste jaren. Helaas wordt dit deel niet meer door Aki ontwikkeld maar door EA ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ik vond Def Jam best vermakelijk om een keer te spelen. Maar het is nou ook weer geen StreetFighter II. Dus voor mij is dit een fighting game die ik kan laten schieten dit keer. En het is van EA![]()
gelukkig geen reviewquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Details :
Als je zo in die bos loopt zie je zo die vogel vliegen, die flappert dat echt zo, net alsof je samen met jou opa de vogels ging voeren in het park vreoger.
Ook doen ze zo : tjielp tjielp zoals bij een kuk klux klok die je vroeger wel bij jou opa hebt gezien.
Mannetjes vallen ook leuk neer als je zo op hun die kogel mikt, deze game is goed dus"
Hehehehe meesterlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Details :
Ook wel handig als je het filliaal erbij noemt. Ieder filliaal heeft namelijk zijn eigen prijzen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef Robjuh_ het volgende:
Iemand dat style en/of turbo pakket voor pgr 3 al gedownload...?? is het wat...?
Trouwens als iemand nog een 360 wil check mediamarkt ff... 369 euro's incl harde schijf,wireless controller, headset en 2100 points...![]()
Klopt idd jahquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ook wel handig als je het filliaal erbij noemt. Ieder filliaal heeft namelijk zijn eigen prijzen.
is een tikfout jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Robjuh_ het volgende:
[..]
Klopt idd jahHengelo/Enschede ist....
Btw 2 GB harde schijf
..... Lijkt me tikfout niet...
Sorry het werd Gamer_V.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Morthill het volgende:
Zo, 3 dagen van 8 uur per dag Oblivion spelen achter de rugMorgen helaas weer aan het werk. God wat is die game vet en verslavend, al begint nu (teller staat op 56 uur) wel de herhaling er in te komen. moet nog 2 ranks om de Fighters Guild af te ronden, dan nog de Thieves guild (ook al paar dingen gedaan) en dan die domme main quest line.
Ik kan in die game maar niet lekker levelen, ben ook niet ver. Ben ik gewoon slecht of gaat het gewoon langzaam?:PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt van je speelstijl af. Level opzich is niet heel belangrijk namelijk. Als je niet levelt zul je blijven vechten tegen ratten, maar als je doorlevelt zul je het op gaan nemen tegen trollen, ogres en ander grof gespuis. (Ik geloof tenminste dat het zo werkt, de wereld levelt me je mee zeg maar).quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:33 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Ik kan in die game maar niet lekker levelen, ben ook niet ver. Ben ik gewoon slecht of gaat het gewoon langzaam?:P
Je kan via de PGR3 site je foto's zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Caas het volgende:
Wat gebeurt er bij PGR3 met je foto's als je ze upload en hoe werkt dit?![]()
Zo, 3 dagen van 8 uur per dag Oblivion spelen achter de rugMorgen helaas weer aan het werk. God wat is die game vet en verslavend, al begint nu (teller staat op 56 uur) wel de herhaling er in te komen. moet nog 2 ranks om de Fighters Guild af te ronden, dan nog de Thieves guild (ook al paar dingen gedaan) en dan die domme main quest line.
ik kan niet wachten nu ik dit zo leest had hem gisteren al moeten hebben maar tnt is weer traag nu maar afwachten als ik thuis kom vanavond of de post is geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xbox 360 gamertag: Phoebe85
Klinkt leuk inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef devv05 het volgende:
CrimeCraft nieuwe MMO voor Xbox 360 en PS3
Klinkt best interessant. Niet zo gewelddadig als GTA, dus veel zullen het wel saai vinden, maar zo''n virtuele stad, met een virtueel imperium, auto's, vrienden... denk dat zoiets wel aan kan slaan.
Klinkt opzich wel interessantquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:08 schreef devv05 het volgende:
CrimeCraft nieuwe MMO voor Xbox 360 en PS3
Klinkt best interessant. Niet zo gewelddadig als GTA, dus veel zullen het wel saai vinden, maar zo''n virtuele stad, met een virtueel imperium, auto's, vrienden... denk dat zoiets wel aan kan slaan.
Mja, ongetwijfeld..quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt leuk inderdaad
Maar zal wel maandelijkse kosten aan vast komen te zitten ben ik bang
MMORPG enzo, zit er dus dik in jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt leuk inderdaad
Maar zal wel maandelijkse kosten aan vast komen te zitten ben ik bang
Ja truequote:Op donderdag 4 januari 2007 10:38 schreef devv05 het volgende:
MMO, een RPG is het niet echtTegenwoordig heb je ook andere MMO genres dan RPG
Mijn teller staat al op 117 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb nu ook wel zon beetje alles gehad en gedaan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Je lijkt wel een vrouw! Doe je ogen dicht en pak er een en die hou je!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Theamerican het volgende:
me pakje is er![]()
namelijk oblivion en rainbow six
plastic zit er nog om dus mag nog terug sturen maar wat zal ik doen beide houden of 1 van de twee terug maarja welke dan![]()
hoor van beide goede verhalen kan ze natuurlijk ook beide houden maar er is nog spel onderweg need for speed die hou ik zeker![]()
dusssss moet ik nou doen
ben ook een vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Gajes het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw! Doe je ogen dicht en pak er een en die hou je!
quote:
Oblivion in ieder geval houdenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:11 schreef Theamerican het volgende:
me pakje is er![]()
namelijk oblivion en rainbow six
plastic zit er nog om dus mag nog terug sturen maar wat zal ik doen beide houden of 1 van de twee terug maarja welke dan![]()
hoor van beide goede verhalen kan ze natuurlijk ook beide houden maar er is nog spel onderweg need for speed die hou ik zeker![]()
dusssss moet ik nou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |