Mooi, dat geeft jouw niveau ook weer aan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit er überhaupt een verhaal in Crackdown of is het alleen maar de enorme Superman uithangen ?![]()
Goeie slogan voor het spel:
''Danoontje geeft je powerrrrr!''
Met Motorstorm kan ik mij meer mee vermaken dan Crackdown. Overigens heeft het spel ook nog een multiplayer mode.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Mooi, dat geeft jouw niveau ook weer aan.
Wat is het nut van MotorStorm precies?
You dumb fuck..
in SA vond het ik het gewoon cool om te doen wat ik wilde. Beetje crossen, beetje mensen neerschietenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Panick het volgende:
[..]
GTA3 was idd erg cool. VC al wat minder (al was het verhaal dan wel weer okay)
SA was imo een aanfluiting.
Overigens was het gewoon ruk geprogrammeerd want op de XBOX zaten ook veel van die fouten.
Mja, ik verbaas me over de gfx en de snelheid.. en het ziet er inderdaad leuk uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html
Kijk gewoon die nieuwste vids, ziet er naar mijn mening ECHT tof uit.
ten eerste heb je beide games nog niet gespeeld lijkt me (in de volledige versie). Volgens mij heeft Crackdown ook nog een multiplayer-modequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Met Motorstorm kan ik mij meer mee vermaken dan Crackdown. Overigens heeft het spel ook nog een multiplayer mode.
Maar voor een sand-box game als dit mag ik toch verwachten wat de objectives zoal zijn ? Ik heb zojuist een aantal filmpjes gezien maar veel wijzer werd ik er niet van. Ik zag alleen een hele stoere neger die zonodig moest laten zien dat hij de sterkste neger was van de ghetto
Alleen co-op mode naar mijn weten.......quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:41 schreef kepler het volgende:
[..]
ten eerste heb je beide games nog niet gespeeld lijkt me (in de volledige versie). Volgens mij heeft Crackdown ook nog een multiplayer-mode
Objectives zullen gewoon missies zijn, de enige objective met MotorStorm is al eerste te eindigen
edit : ik las niet goed.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen co-op mode naar mijn weten.......
Maar kom op zeg een sand-box game is toch heel wat diepgaander dan een off-road racer als Motorstorm.
Omdat Kepler aangeeft dat een spel als Motorstorm maar een objective kent en bij Crackdown er meerdere zijn. Echter kan ik dit niet afleiden uit de filmpjes......quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan met ze te vergelijken ?
co-op is ook een vorm van multiplayerquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alleen co-op mode naar mijn weten.......
Maar kom op zeg een sand-box game is toch heel wat diepgaander dan een off-road racer als Motorstorm.
Een sand-box game is ongetwijfeld de titel sowieso al diepgaander dan een off-road racer. Maar ik heb voldoende filmpjes van het spel gezien om een lichte oordeel te kunnen vellen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef kepler het volgende:
[..]
co-op is ook een vorm van multiplayer![]()
dat het diepgaander is betekent dus dat je niet zomaar alles kunt zien in een paar filmpjes
Kutspel, komt niet op de ps3 dus zware suck natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:49 schreef Bastard het volgende:
Ok, beetje plaatjes van wel een topgame dan.. Bioshock
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage shit
Eerlijk gezegd vind ik de screens minder worden, maar dat kan ook aan mij liggen..quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze ''beetje'' plaatjes zien er goed uit![]()
Nee maar dit begint er meer op te lijken!![]()
Low-Res screensquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de screens minder worden, maar dat kan ook aan mij liggen..
De res van deze screens is hoger dan die van de X360 hoor..quote:
Toch wil ik hemquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Zit er überhaupt een verhaal in Crackdown of is het alleen maar de enorme Superman uithangen ?De objectives worden nou niet echt bepaald duidelijk.
Goeie slogan voor het spel:
''Danoontje geeft je powerrrrr!''
Check de website van het spel zou ik zeggen..... De resolutie van deze screens zijn gewoon beduidend minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef Panick het volgende:
[..]
De res van deze screens is hoger dan die van de X360 hoor... De laatste iig.
Rare resoluties wel.
Tuurlijk dat mag ook, het is immers jouw feestjequote:
Ga dan maar weer terug naar je topicquote:
Ik nu ookquote:
Lijkt beetje op Test Drive unlimited aan die plattegrond te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Burnout 5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel me ook op ja, alleen wordt het gebied in Burnout 5 een stuk kleinschaligerquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt beetje op Test Drive unlimited aan die plattegrond te zien.
Maar wel net als TDU dat je gewoon dat hele stuk kan rond rijden zonder te racen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja, alleen wordt het gebied in Burnout 5 een stuk kleinschaliger
De vrijheid in Burnout is vele malen beperkter dan in Test Drive. Eden Studios zegt niet voor niets dat Test Drive een MMOR (Massively Multiplayer Open Racegame) isquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wel net als TDU dat je gewoon dat hele stuk kan rond rijden zonder te racen?
Sinds wanneer is CoD 3 op de PC verschenenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Cod3 is zeer tof![]()
![]()
Alleen online is het wel even kut vergeleken met de pc, maar daar moet ik maar aan wennen
Je snapt heel goed wat ik bedoel, bijdehandquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is CoD 3 op de PC verschenenMaar CoD 3 is inderdaad tof, helaas verloopt het joinen niet altijd vlekkeloos. Er is hier een patch voorgekomen, maar wat voor effect het had mag jan joost weten
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef kepler het volgende:
pff Rainbow Six is nog best pittig
je gaat aardig snel dood
Cashenquote:Nieuwe uitbreiding voor Oblivion in de maak
In de nieuwste editie van het Engelse magazine PC Zone wordt een nieuwe uitbreiding voor The Elder Scrolls IV: Oblivion uit de doeken gedaan. De aanvulling draagt de naam Shivering Isles en komt met een geheel nieuw gebied waar je via een portaal naartoe kunt reizen. Deze nieuwe omgeving zal dynamisch van uiterlijk veranderen afhankelijk van de beslissingen die de speler gedurende het spel maakt.
Shivering Isles belooft meer dan 30 uur extra gameplay aan Oblivion toe te voegen, met naast nieuwe omgevingen ook tal van nieuwe quests, sidequests, voorwerpen en tegenstanders. De aanvulling zal in het tweede kwartaal van 2007 op de markt komen. Omdat Shivering Isles in PC Zone werd onthuld is een PC versie in ieder geval bevestigd, maar de uitbreiding komt waarschijnlijk ook voor de Xbox 360 op de markt.
quote:XNA-game Eternity's Child komt naar Xbox Live Arcade
Ontwikkelaar Luc Bernard heeft bevestigd dat zijn game Eternity's Child, ontwikkeld met behulp van Microsoft's XNA Toolset, ergens dit jaar voor Xbox Live Arcade zal verschijnen. Eternity's Child is een tekenfilmachtige 2D platformgame gebaseerd op personages en werelden die door Bernard zelf ontworpen zijn.
Eternity's Child is hiermee de eerste met XNA ontwikkelde game die wordt bevestigd voor Microsoft's online downloaddienst. XNA werd speciaal door Microsoft ontworpen om het ook voor kleine ontwikkelaars mogelijk te maken goed uitziende games te maken voor Xbox 360 en PC en in het bijzonder Xbox Live Arcade.
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:20 schreef kepler het volgende:
[..]
voor 30 uur extra gameplay wil ik best betalen hoor
staat toch in de tekst?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......
Die gasten lullen ook maar een slag in de rondte want er is verder nog totaal niks bekend over deze uitbreiding. Als er 1 game is die waar voor zn geld biedt, dan is het Oblivion wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja is het echt 30 uur extra gameplay ? Op een aantal forums lees ik namelijk totaal wat anders......
Ja sorry was wat onduidelijk, maar heb het even over de vorige add-on.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef kepler het volgende:
[..]
staat toch in de tekst?
en die nieuwe arcade-game, das alleen maar een vaag gerucht. De ontwikkelaar schijnt wel contact te hebben met MS, maar nog niks is zeker
Welke gasten bedoel je nu ? De bron is PC Zone dus die vertellen echt geen broodje aap.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gasten lullen ook maar een slag in de rondte want er is verder nog totaal niks bekend over deze uitbreiding. Als er 1 game is die waar voor zn geld biedt, dan is het Oblivion wel.
voor niets gaat de zon opquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
En opzich heb ik weinig tegen add-ons of andere downloadable content, maar wat Bethesda nu doet vind ik niets meer dan geldklopperij. Ze hebben vorig jaar al zat verdiend aan gamerpictures, themes en add-ons![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |