Het artikel klopt ook echt. Overigens, als 8000 niet veel is voor hardcore gamer, wat maakt dat mij datquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Mystikvm het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Over achievements. Hoewel ik nu op het punt van schaamte over mijn score ben aanbeland (meer dan 8000 punten nu, niet eens zo heel veel voor een 'hardcore' gamer) heeft Microsoft echt de spijker op z'n kop geslagen met dit hele geintje.
Het artikel toont dat aan, en doet je tegelijkertijd ook heel kut voelen over je eigen score, of over het feit dat je echt wel een keer een game bent gaan spelen alleen om ff die ene achievement te halen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Splinter Cell is al helemaal geen zak aan, vermijden die game
Ga dan voor Rainbow Six
Hey mannetje, zolang ik nog blauw ben worden zulk soort acties niet getolereerd!quote:
Er is een 360 kapot, Cyberia18 waar ben je?! Dit is je kans.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:46 schreef Greetings het volgende:
Bij mij knippert de aan-knop met een rode rand eromheen..... echter heb ik niks veranderd sinds de vorige keer (qua aansluitingen) toen hij het wel deed..... wat zou er mis kunnen zijn?
Hier ook nog 1. Hoewel ik de mijne in januari heb gehaald. Die van mij komt heel brak over, maar uiteindelijk loopt 'ie nauwelijks vast. Wel al 2 keer ring of death gehad, maar dat moet andere oorzaken hebben gehad want hij draait inmiddels al weer 3 of 4 maanden als een zonnetje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Mijn 360 werkt nog = klopt af =, heb hem sinds dec launch..
Moet nu een spel ongeveer 10 min laden voordat ie hem pakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Je moet af en toe de cash leeggooien van de 360, dan loopt ie ook niet vast.... want alle wapens die je laat vallen blijven liggen in de wereld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:43 schreef Theamerican het volgende:
oblivion gaaf spel gister voor eerst gespeeld beetje ontdekken enzo was echt tof mooi beeld.
af en toe vastloper alsof de xbox niet voor kon draaien.
maar dikke 10
o hoe je doe je dat danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet af en toe de cash leeggooien van de 360, dan loopt ie ook niet vast.... want alle wapens die je laat vallen blijven liggen in de wereld.
Achievements boeien mij helemaal niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Mystikvm het volgende:
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14866
Over achievements. Hoewel ik nu op het punt van schaamte over mijn score ben aanbeland (meer dan 8000 punten nu, niet eens zo heel veel voor een 'hardcore' gamer) heeft Microsoft echt de spijker op z'n kop geslagen met dit hele geintje.
Het artikel toont dat aan, en doet je tegelijkertijd ook heel kut voelen over je eigen score, of over het feit dat je echt wel een keer een game bent gaan spelen alleen om ff die ene achievement te halen.
Heb hem ook sinds de launch, heb nu een 2e, vorige was kapot doordat ik tijdens het spelen van games opeens het beeld wegviel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 06:09 schreef wc-eend het volgende:
Splinter Cell is een van de beste games van dit jaar man. Alleen het eerste level was kut.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Splinter Cell is al helemaal geen zak aan, vermijden die game
Ga dan voor Rainbow Six
dat idee had ik bij die van mij ook, maar nu gaat het weer okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Moet nu een spel ongeveer 10 min laden voordat ie hem pakt.
Steeds error disc.
Moet maar es bellen met M$.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |