Jees, is dat allesquote:
Wil je nou laten merken dat Mark jou ook niet heeft gehad?quote:
Ja, en ik heb ook geen OP. Erg he.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
Je slaat 2 topics over vriend.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef BVO het volgende:
Je slaat 2 topics over vriend.
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook geen OP. Erg he.
Je moet aan het kruis.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook geen OP. Erg he.
Ik mis de dubbele puntquote:
En de hoofdletter I.quote:
ShowChat is toch te druk?quote:
Het enige waar je voor moet zorgen is dat de rijst plakkerig genoeg isquote:
Die moet er wel tussen. Dus zet die maar weer even terug.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat is toch te druk?
Dan moet er geen dubbele punt tussen..
Hey ... ik lees nog steeds mee hequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nou laten merken dat Mark jou ook niet heeft gehad?
je hebt 28149 posts (gemiddeld 33 per dag)quote:
Wat een blindleggerquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt 28149 posts (gemiddeld 33 per dag)
Ikke: 21816 (gemiddeld 14 per dag)
en dan hou jij het niet bij?
moest het gewoon ff doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat een blindlegger.
[/gerardjoling]
Edit die TT even weer terug, alstjeblieftquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
je hebt 28149 posts (gemiddeld 33 per dag)
Ikke: 21816 (gemiddeld 14 per dag)
en dan hou jij het niet bij?
hoe wil je hem hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Edit die TT even weer terug, alstjeblieft.
O, en nu is het lekker rustig trouwens..
Dat kan volgens mij niet, daar is ie te groot voor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:11 schreef Mukie het volgende:
hb maar ff gekeken naar die andere
Zal de OP ook ff drin zetten
Ze kwam erg leuk over bij Barend en van Dorp. En ze kan erg goed zingen. En ze is knap. Maar haar muziek is niet helemaal mijn ding. Maar toch.quote:
Ach, hier in huis is het 24/7 Franstalige muziek. Dan vind ik Wende een van de leukste om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze kwam erg leuk over bij Barend en van Dorp. En ze kan erg goed zingen. En ze is knap. Maar haar muziek is niet helemaal mijn ding. Maar toch..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ach, hier in huis is het 24/7 Franstalige muziek. Dan vind ik Wende een van de leukste om naar te luisteren..
Welke is dat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
. Ook de soundtrack van Amelie?
.
de filmquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Ook de soundtrack van Amelie?
.
Een soort verzamelalbum van Yann Tiersen (die sowieso ergquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Welke is dat?
Ik ken ze allebei niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een soort verzamelalbum van Yann Tiersen (die sowieso erg. is). Ik luister er graag naar. Maar ik luister dus ook graag naar Yann Tiersen, die vorig jaar een prachtig album heeft gemaakt met Shannon Wright, die kennen jullie vast niet, maar dat is echt een aanrader.
Zet download aan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, Yann is Frans op en top..
[afbeelding]
Yasmin uit GTST.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is dat pijpbekkie in je ava, Bob?
Ey pim !quote:
Dan kun je beter die als ava nemen.quote:
Ik hou van je.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
Ow jawel hoor, heb ook de overige nieuwere topics in de standaard op erbij gezet
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nog leuke vrijgezelle jongens?
Jullie kijken toch ook Big Brother?quote:
Zat ze niet in Big Brother dan?quote:
Dat is het goede antwoord niet. Wil je met der uit?quote:
maar maarquote:
Jij als ShowChat-newbie neemt de moeite om onze OP te editen.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Mukie = slettebak.
kleine moeite toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij als ShowChat-newbie neemt de moeite om onze OP te editen..
Ze's vrijgezel, dus waarom spreek je niet wat met der af?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
Staaf eerst uw conclusie en dan praten we verder
Mukie moet met Mukie afsprekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's vrijgezel, dus waarom spreek je niet wat met der af?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mukie moet met Mukie afspreken
doe ik elke dag alquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mukie moet met Mukie afspreken
je quote de verkeerdequote:
Waarom spreek je niets iets af met Buup?quote:
en daarom ben ik een slettebakquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets iets af met Buup?
Een van je betere ideeën, pb.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets iets af met Buup?
Tja, dat is nu eenmaal Pberends.quote:
Vrijgezelle dames zijn meestal slettebakken. Omdat ze dan de kroegtijger uit kunnen hangen. Maar das geen antwoord op m'n vraag.quote:
Feiten is wat hij nodig heeft, feitenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal Pberends.. Wen er maar aan.
.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Feiten is wat hij nodig heeft, feiten![]()
Och, als ik een dokter was had ik dat iedere vrouw voorgeschreven, pb....quote:
idd geen antwoord op mijn vraag neequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrijgezelle dames zijn meestal slettebakken. Omdat ze dan de kroegtijger uit kunnen hangen. Maar das geen antwoord op m'n vraag.
Buup is 10! jaar jongerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Jij hebt een date met Buup nodig!
Nou, dan spijt het me dat ik je een slet noemde. Ik noem moslims ook zovaak joden, de reacties zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
idd geen antwoord op mijn vraag nee
Ik tijger in kroegen
Maar ik ga netjes alleen naar huis
Ik ben geen 16 meer![]()
Ja en? Ga je je toegeven dat je een slet bent, en perse een man met een eigen huis en dure auto wil?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Ga je je toegeven dat je een slet bent, en perse een man met een eigen huis en dure auto wil?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Mukie het volgende:
ik heb mn eigen huis, mn eigen auto en een baan waar menigeen man niet aan kan tippen![]()
So, what's your problem? Je hebt het niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Mukie het volgende:
[..]Jij bent raar
![]()
ik heb mn eigen huis, mn eigen auto en een baan waar menigeen man niet aan kan tippen![]()
vind je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, dan spijt het me dat ik je een slet noemde. Ik noem moslims ook zovaak joden, de reacties zijn altijd leuk.
Waarom spreek je niet 's wat af met Buup?
Eventjes "iets" aangepast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
Poll: Moeten Buup en Mukie daten?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij doet Buup niet aan meetsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je?
As de volgende US meet is spreek ik zeker met Buup af
Maar daar heb jij geen ruk mee te maken![]()
Wat ken je mij goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
[..]
So, what's your problem? Je hebt het niet eens geprobeerd.
Wat danquote:
*reactie uitprint*quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
oequote:
Je bent gewoon een slet, geef maar toe, een beetje je eigen foto's in je icoon zettenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat ken je mij goed
omfg wat een breezah
De wat?quote:
Als ik al mijn moed (en afspraakjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij doet Buup niet aan meets.
US wie? United States?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je?
Weet ik niet, ik had 'm eerst niet goed gelezenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...De link als je op 'Nee' stemt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slet, geef maar toe, een beetje je eigen foto's in je icoon zetten.
US is een algemene afkorting van United States. Elke andere afkorting die dezelfde letters gebruikt moet maar iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Een echte pberends-reactie was natuurlijk:
US wie? United Sluts?
Maar goed...wie ben ik nou eenmaal hè?
Machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...De link als je op 'Nee' stemt.
[pberends-reactie]quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..].
A poll is like a Bible. It can't be wrong.
VSquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
US is een algemene afkorting van United States. Elke andere afkorting die dezelfde letters gebruikt moet maar iets anders verzinnen.
Ja, want User is ook Nederlands.quote:
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want User is ook Nederlands..
Jij slaat zulke wartaal uit... je wacht gewoon op de (boze) reacties die er op volgen, of niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven.
Reacties op mijn posts interesseren me weinig. M'n pikkie wordt er geen molekuul groter of kleiner van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij slaat zulke wartaal uit... je wacht gewoon op de (boze) reacties die er op volgen, of niet?
in mijn geval klopt het ook nog deelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"
Geef maar toe, je bent best een apart (en lief natuurlijk) figuur. Das weer wat anders dan die mocro's, gangsters, skaters en zoolanders van vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.
je kunt um zien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Reacties op mijn posts interesseren me weinig. M'n pikkie wordt er geen molekuul groter of kleiner van.
Daar houden we je dan aan! Kans van 75% dat jullie ooit een relatie krijgen.quote:
Bij US (wat een kutafkorting) zijn jullie dat toch wel gewend?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
je kunt um zien?
ieuw naakt fokken![]()
dat had je wel eerder kunnen zeggen![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Geef maar toe, je bent best een apart (en lief natuurlijk) figuur. Das weer wat anders dan die mocro's, gangsters, skaters en zoolanders van vandaag.
Tis toch zo. Echt zo'n forum van "Look at me, I'm important*"quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
in mijn geval klopt het ook nog deels
En ik ben wel eens een Hansel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!
Maar hey, ik ben soms best een zoolander.
En om maar ff in de US-sfeer te blijven:quote:
quote:Isn't there more to life than being really really really really really really good looking?
Die US'ers weten misschien nog hoe een computer werktquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En om maar ff in de US-sfeer te blijven:
[..]
Nou, ik denk dat Mukie meer van computers weet dan jij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Die US'ers weten misschien nog hoe een computer werkt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:The files are IN the computer?
Ik vinnut leuker als een poster een gezicht heeft ipv anoniem zich te verschuilen achter een of ander dom icon en aan "pakkende" tekst. Wees dan een vent/vrouw en sta achter wat je schrijftquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo. Echt zo'n forum van "Look at me, I'm important*"
* vul maar iets willekeurigs in.
Bupatih.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef Muukie het volgende:
[..]
Ik vinnut leuker als een poster een gezicht heeft ipv anoniem zich te verschuilen achter een of ander dom icon en aan "pakkende" tekst. Wees dan een vent/vrouw en sta achter wat je schrijft![]()
Domino adminquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Mukie meer van computers weet dan jij.
Ja, maar dat maakt haar ontwetendheid over Buup nog niet goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Mukie meer van computers weet dan jij.
Hij blijft wel pakkendquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En om maar ff in de US-sfeer te blijven:
[..]
True, ik heb natuurlijk altijd pakkende teksten.quote:
load Bupatihmsgprog /showchat # 493quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
10 CLS
20 Print "Hoi Mukie"
30 Pause
40 End
Qbasic enzo...
En ik heb ook een tijdlang mijn eigen (halve) kop als avatar gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True, ik heb natuurlijk altijd pakkende teksten.
Maar ik heb géén dom icon en mijn foto's hebben lang genoeg in mijn fotoboek gestaan.
Inclusief diegene waar ik me als een volslagen debiel voor schut heb gezet door Zoolander en een paar smileys na te doen...
Nou jij weer.
Hou me wel op de hoogte!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je?
Dingen aannemen en feiten, schijn je nogal vaker te verwisselen met elkaar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt haar ontwetendheid over Buup nog niet goed.
Dát snap ik niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
load Bupatihmsgprog /showchat # 493
Hi Bupatih [end]
Wat een vervelend mens ben jij, je laat de kans van je leven schieten!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dingen aannemen en feiten, schijn je nogal vaker te verwisselen met elkaar.
Wil je erover praten?![]()
Ja, maar nu staan ze er niet, dus de helft van FOK! weet niet hoe je er uit ziet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True, ik heb natuurlijk altijd pakkende teksten.
Maar ik heb géén dom icon en mijn foto's hebben lang genoeg in mijn fotoboek gestaan.
Inclusief diegene waar ik me als een volslagen debiel voor schut heb gezet door Zoolander en een paar smileys na te doen...
Nou jij weer.
Huhquote:
De mensen waarvan het nodig is dat ze het weten (quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar nu staan ze er niet, dus de helft van FOK! weet niet hoe je er uit ziet..
Wat heeft dat er mee te maken?quote:EN ik heb in Tania's en Auticia's avatar gezeten..
das Lotus Domino shitquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát snap ik niet.
Máár misschien kun je me dat een keer uitleggen?[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb ook een tijdlang mijn eigen (halve) kop als avatar gehad.
Hoppa, 2-0..
*sjans-detector*quote:
Oh, ik dacht dat je als Domino Administrator moest bijhouden hoeveel steentjes iedere vrijwilliger neerzet.quote:
Dat van mij ging over het feit dat ik mijn eigen kop dus wel degelijk vertoond heb en me toen niet verschool achter een ander icoontjequote:
van slettebak naar vervelend, nou wordt ie mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een vervelend mens ben jij, je laat de kans van je leven schieten!
http://www.lotusdomino.com/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je als Domino Administrator moest bijhouden hoeveel steentjes iedere vrijwilliger neerzet..
Ach mens, spreek toch wat afquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
van slettebak naar vervelend, nou wordt ie mooi
[freudmodus]
Heb je vaker last van die vreemde drang?
Hoe is je eigen sexleven?
Wilt hij nog meewerken, want op jouw leeftijd is het heel normaal dat hij weigert.
Misschien dat je daarom jezelf projecteert op anderen?
hmmmm
[/freudmodus]
teer punt, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens, spreek toch wat af [afbeelding]!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Airele het volgende:
[..]
oh over wende.
kijk eens naar mijn ondertitel.
Ik ga binnekort naar haar theater-concertquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]. Dat had ik niet gezien.
.
Eén van mijn stoere teksten is ook gebaseerd op een SP-lied.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
pberends is playing SP - De Bovenleiding.mp3
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén van mijn stoere teksten is ook gebaseerd op een SP-lied.
Ik kan er binnenkort voor 2.50 heen. Mijn ouders en broer (die Frans studeert) zijn vorige week geweest. Toen wilde ik niet mee, maar nu ik haar cd/DVD gehoord heb:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Airele het volgende:
[..]
Ik ga binnekort naar haar theater-concert.
ik zet dr meteen ff opquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.. Wat een strot heeft dat mens.
.
Neequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
Zeg Muuk, kunnen de singles niet verder in ONZ?
Uhuh, via de PABO.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef Airele het volgende:
Voor 2,50?????????
ze kunnen overal heenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
Zeg Muuk, kunnen de singles niet verder in ONZ?
in ONZ niet, want daar is een reeksenstop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze kunnen overal heen
maar no way in hell dat ik in ONZ ga posten![]()
ik bedoelde als gewone postersquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
in ONZ niet, want daar is een reeksenstop.
Was ik ooit weg dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee Christine, kom je nu weer met ons tsjetten?
rotterdamquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik had een gemiste oproep van een nummer dat ik niet ken en op internet op van die sites kennen ze het nummer ook niet.
Welke stad heeft als netnummer 010?
Rotterdam?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik had een gemiste oproep van een nummer dat ik niet ken en op internet op van die sites kennen ze het nummer ook niet.
Welke stad heeft als netnummer 010?
kloptquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Was ik ooit weg dan?
Maar ik denk het niet, heb het veel te druk en heb ook nog es rsi... in singles was ik ook al niet veel meer te vinden de laatste tijd.
Hmm, ik ken niet zoveel mensen daar uit de buurt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
010 bergschenhoek, berkel en rodenrijs, bleiswijk, botlek rotterdam, capelle aan den ijssel, hoogvliet rotterdam, maasland, maassluis, rotterdam albrands, vlaardingen, vondelingenplaat rt, pernis rotterdam, poortugaal, rhoon, rotterdam, schiedam
Spuit 11quote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
wie zoek je met 010?
Spuit 11quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig maar, Christien..
[..]
Hmm, ik ken niet zoveel mensen daar uit de buurt..
Of het moet BVO zijn..
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
wie zoek je met 010?
lulquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Spuit 11
[..]
Spuit 11
[..]
Spuit 11
ook niet op ikhebje.nl?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Iemand die mij belde en niet in het telefoonboek staat.
.
Beeb.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:54 schreef Christine het volgende:
ook niet op ikhebje.nl?
Ja, maar jij neemt niet op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik ga niet bellen, ze bellen mij maar als ze me nog nodig hebben..
Was het je mobiel?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was niet in de buurt van de telefoon toen hij/zij/het/ze belde(n).
Tom ik vind je lief!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was niet in de buurt van de telefoon toen hij/zij/het/ze belde(n).
Awwww.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Christine het volgende:
Tom ik vind je lief!
hoiquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Over een uurtje is Tom weer blauw..
Ze noteren de stomste dingenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 notes, Sven?
fok vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 notes, Sven?
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Mukie het volgende:
Svensational - vrijdag 30 september 2005 @ 22:51
Mukie (Moderator) - vrijdag 30 september 2005 @ 22:51
Woon je daar nu?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
[..].
Amsterdam..
En Sven: ik weet nog van niks. Echt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Sven: ik weet nog van niks. Echt.
Ga je echt elk weekend terugquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yup.
Nou ja, -=[NU]=- ben ik in Deurne, maar ik woon in A'dam, ja.
Bupa heeft een schijthekel aan Idols.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Bupa misschien? Of keek die nooit Idols?
zelfde tijd mênquote:
Zelfde tijd een post? Dat gebeurt toch wel vakerquote:
Het is wel handig voor de was enzo.quote:
Oh ja. Of Mike, die kijkt ook altijd Idols. En nikky. En die twee die jij noemde in het IDO-topic (ik wist nieteens dat die mod waren.quote:Bupa heeft een schijthekel aan Idols.. Misschien Duiveltja, die keek volgens mij wel...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Svensational het volgende:
Roel_Jewel keek toch ook? En
Insomaniac
waar?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lek! Lek! Lek!
Nu gaan ze je eruit kicken hoor..
Dat blijft natuurlijk geheimquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoeveel korting krijg je zélf eigenlijk, als verkoper?!
want 'n vriendinnetje van mij werkte vroeger in een winkel en kreeg 40% [25% op spelcomputers]
Zeg, dat achternaam is dus fout he?!!! Het is dus De-Oud!!!! Ik wil niks arabisch (quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja man, allang...... ze is zelfs naar jou, als peetoom, vernoemd!!!
geboren op 11-08-2005: Florance Belle De-Oud
oe komt er een idolsreeks?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is wel handig voor de was enzo.. Maar ja.
.
[..]
Oh ja. Of Mike, die kijkt ook altijd Idols. En nikky. En die twee die jij noemde in het IDO-topic (ik wist nieteens dat die mod waren..).
Die achterlijke arabierenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk geheim
[..]
Zeg, dat achternaam is dus fout he?!!! Het is dus De-Oud!!!! Ik wil niks arabisch () horen! Is dat begrepen? Ze gaat dus ook geen arabisch leren
Stel je voor... mijn kind die mijn achtergrond cultuur krijgt
![]()
![]()
Leg nou eens uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfde tijd een post? Dat gebeurt toch wel vaker?
Natuurlijk niet, Hind is het niveau Idols ontgroeid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:12 schreef Christine het volgende:
Dan kan het Hind topic weer een schop krijgen naar IDO, want die meuk heeft natuurlijk niks met MUZ te maken.
Da's waar, ze hoort nu bij het niveau van de miniplaybackshow.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Hind is het niveau Idols ontgroeid.
Het zit nog steeds diep he, van die fansite.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Da's waar, ze hoort nu bij het niveau van de miniplaybackshow.
Ik doe het ook elke keer fout.
whehehequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zit nog steeds diep he, van die fansite.
er zit trouwens een banaan in je oor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Duifje. Dag.
Niet de hele tijd hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
er zit trouwens een banaan in je oor.
shit en ik had dat bijna gemist?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het forum gaat morgen zelfs open, Mukie.
En Idols begint over 3 weken, dacht ik.
shitquote:
Ik krijg steeds pijn aan mijn oren als ik dat ziequote:
vertelquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:19 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa en Mukie daten? Kan dat wel met die principes van Bupa![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik krijg steeds pijn aan mijn oren als ik dat zie
Maar het is weel een dikke banaan zeg![]()
Je mag 'm best editten hoor.quote:
quote:
3quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
2001: a Space Odyssey
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
Die zitten in de actie van 3 voor 25 euro
dan weet ik nu nog nietsquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mocht het heel gezellig worden dan heeft hij principes ofzo
Mooi rijtje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
Die film nog niet gezien!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mooi rijtje..
Daarvan moet ik alleen Full Metal Jacket en BArry Lyndon nog zien. FMJ heb ik van de week nog gekocht, dus die staat hoog op de lijst, dat begrijp je.
A clockwork orangequote:
Ik zou voor Clockwork kiezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
2 stuks.. derde kan ik maar niet beslissen.. twijfel tussen Clockwork en 2001
Nou ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
2 stuks.. derde kan ik maar niet beslissen.. twijfel tussen Clockwork en 2001
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond 2001 erg moeilijk en snapte 'm niet. Daarom heb ik 'm gekocht, kan ik het vaker kijken.
Het probleem is, dat ik niet weet waar clockwork over gaat. het enige wat ik weet is dat het een superfilm isquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja.
Clockwork is iets toegankelijker dan 2001. Ik vond 2001 erg moeilijk en snapte 'm niet. Daarom heb ik 'm gekocht, kan ik het vaker kijken.
Dus waar ben je voor in de stemming?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik zou 'm dan gewoon niet kijken, en halverwege afhaken.
Nee, da's toch zonde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:Ik zou 'm dan gewoon niet kijken, en halverwege afhaken.
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Waar gaat ie over dan?
Ik ben tijdens The Aviator de bioscoop uitgelopen.quote:
Fightclub?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Goh, klinkt interessantquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Ja, weet ik, maar The Aviator was echt mega saai en oninteressant, dat ik echt niet wilde blijven zittenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de bioscoop loop ik sowieso niet weg bij een film, ik bedoel, je hebt er toch voor betaald..
je had zoveel moeite gedaan, dat doe ik nu niet tenietquote:
Die van mij ook.quote:
After the Sunset?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de bioscoop loop ik sowieso niet weg bij een film, ik bedoel, je hebt er toch voor betaald..
Films die ik halverwege heb uitgezet zijn o.a. Brazil en After the Sunset. Maar de meeste kutfilms, als eXistenZ en The Mexican, kijk ik toch uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |