90210 niet vergeten hequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef mark_03 het volgende:
Ja, Melrose Place ... eerst had je Baywatch, en daarna kwam M.P.
quote:Televisies
Als je op een 55 cm televisie wilt gaan richten, dan kan je een best mooie merk kopen. Als ik het goed begrijp heb je een budget van ongeveer 400 a 500 euro? Dit betekent dat je dus ook kunt richten op televisies met een platte beeldbuis (lees goed, dit is geen lcd tv, maar een normale tv met een diepe achterkant maar de beeldbuis zelf is 100% vlak)
A merken (200 a 300 euro)
Sony
Philips
JVC
Panasonic
B merken (150 a 200 euro)
Thomson
Grundig
Samsung
Hitachi
LG
C merken (150-175 euro)
Proline
AKAI
Finlux
Een mooie combinatie zou zijn een sony tv plus een sony dvd recorder. Maar dan kan het zijn dat je boven de 400 a 500 euro uitkomt. Probeer een tussenweg te vinden. Je hoeft natuurlij beide apparaten niet vanhetzelfde merk te kopen. Dus zou je eventueel een JVC televisie met een Sony recorder kunnen combineren. Wil je dat wel beide apparaten van hetzelfde merk is, dan kan je ook eventueel voor een JVC combinatie gaan. JVC is best een goede merk voor een redelijke prijs.quote:DVD recorders
Ik ga ervan uit dat je er een wilt hebben zonder Hardeschijf recorder. Met een Hardeschijf kun je namelijk eerst op de hardeschijf opnemen van de recorder en later zelf beslissen of je hetgene wat je hebt opgenomen op dvd wilt zetten of niet. Zonder hardeschijf neem je dus direct op een dvd schijf (dan kan ook een herschrijfbare dvd disc). DVD recorders met hardeschijf zijn vanaf 300 euro, dus dat valt denk ik buiten de budget?
A merken (200-300 euro)
Sony
Panasonic
Pioneer
JVC
B merken (150-250 euro)
Philips
Samsung
LG
Aristona
C Merken (150-200 euro)
Proline
Lite-On
Het voordeel van een Sony boven de rest van de dvd recorders is dat Sony als enige op zowel MIN als PLUS DVD schijven kan opnemen! Je hebt namelijk twee soorten dvd schijven. PLUS en MIN. De ene dvd recorder doet MIN en de ander PLUS. Maar "meestal" spelen de recorders die MIN recorden, ook alleen MIN dvd schijven af en visaversa... Sony, kan beiden opnemen en afspelen. Dus als jouw buurman een dvd schijf heeft die min is, dan kan jij die afspelen. Maar iemand die een PLUS recorder heeft, kan dat weer niet.
thxquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoorIk ga vanmiddag speciaal voor jou even chekkkkeh
Billy...quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
Melrose Place.
Kimberly.
Amanda.
Kristin Davis als bitch.
Billy.
Hij ging met Alison, Brooke en Samantha.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Billy...Die ging toch met Alison? Dat ik dat nog weet
dat kan toch wel die spoiler?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
lamaa..
heb tekst gekopieerd en zal 't even naar word plakken [en lezen.... haha]quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:19 schreef Dizer het volgende:
lamaa..
Niet als je zelf verkoper bent in zo een winkelquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat kan toch wel die spoiler?
Menigeen kan dit goed gebruiken als je dit nog niet weet
In de mail staat wel dat belangrijke gedeeltequote:Op vrijdag 30 september 2005 13:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb tekst gekopieerd en zal 't even naar word plakken [en lezen.... haha]
* checkt mail
mwah, denk dat ze daar niet zo'n probleem van maken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet als je zelf verkoper bent in zo een winkel
Nee hoor. Niet altijd. Ik geef liever ook geen korting weg. Gaat allemaal van mijn cijfers afquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah, denk dat ze daar niet zo'n probleem van maken.
Tuurlijk willen ze de meest hoge prijs, maar er is altijd een bepaald marge waar je mee kunt spelen.
Hehehe dat is waarquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet altijd. Ik geef liever ook geen korting weg. Gaat allemaal van mijn cijfers af
hoeveel korting krijg je zélf eigenlijk, als verkoper?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:31 schreef Dizer het volgende:
Nee hoor. Niet altijd. Ik geef liever ook geen korting weg. Gaat allemaal van mijn cijfers af
Moe? Lui?quote:
en verveeldquote:
Ja...quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Galini Aârif
Bidi et hamel
Hèda 'l elem
Îndi habib zjadied
Li ennoe inta fi l'oqt hèda
Ma bidak tirzja âli.
Die Ali tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Galini Aârif
Bidi et hamel
Hèda 'l elem
Îndi habib zjadied
Li ennoe inta fi l'oqt hèda
Ma bidak tirzja âli.
Aansteller!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:44 schreef timbob het volgende:
wat een fijn topic dit!
jullie gaan te snel!
ik ben gewond, ik kan niet zo hard.
Lekker, mag ik ook een stukje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja ik heb verdomme wel een psioriastische fricandeau fractuur ofzo hoor
ontgroening gehad?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ga 17.00 niet redden vandaag hoor... komt echt niks meer uit m'n vingersquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
Doorzetten, Babette!
Had jij trouwens geen zwangerschapsverlof een dezer dagen?
gevallen ?quote:
Is er ook al een kind dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 17.00 niet redden vandaag hoor... komt echt niks meer uit m'n vingers
verlof is alweer voorbij.... jaja de tijd vliegt
ja man, allang...... ze is zelfs naar jou, als peetoom, vernoemd!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Is er ook al een kind dan?
Ik mis ook alles.
Tsja.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, want eigenlijk heb je voor niets zoveel moeite gedaan voor dat vwo-papiertje.
Heb jij VWO gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Yep, best wel veel. Ik had in de derde namelijk een boek dat Havo én Vwo gebruikten, alleen vwo moest extra opdrachten maken, volgens mij was het wiskunde...anyway ik (toen nog Vwo'er) had daar vrij veel moeite mee. En aangezien vwo toen vrij veel contact had met Havo, kreeg ik de boeken die zij gebruikten wel eens te zien en dat was echt veel beter te doen 14.gif
Call me lazy, maar toen ik van mijn leraar hoorde dat het vierde jaar vrij pittig werd(en ik met moeite een zes stond op Wiskunde en Duits) ben ik afgehaakt en naar de Havo gegaan. Vwo diept de onderwerpen veel verder uit. Havo krijgt de basis, Vwo ging veel verder met sommen en ging meer in op de details, vooral bij Economie en Wiskunde. Geschiedenis en Aarderijkskunde waren precies hetzelfde in de laatste jaren![]()
Waarom doe jij altijd alsof je héél oud bent?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef niksan het volgende:
Maar ik snap je, het is een ander manier van lesgeven. Maar ja vroegah he
Sterf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
TVP
een echte bikkelquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Dan ga ik maar boodschappen doen. Ik ben misschien niet stoer genoeg om er niet over te zeuren, maar wel om me er overheen te zetten! Yeah!
Zo'n slap excuusquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen HBO en universiteit? Dat je met uni later meer geld kan verdienen?
Nou, geld boeit me niks.!!
Sushi!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
Weekend
![]()
En dat ga ik vanavond vieren met sushi en morgen met de grand opening van de Effenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |