10%quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb van de week bij mediamarkt gekeken, maar vind de service daar wel beroerd
't gaat om 'n flinke aankoop, dan mogen ze op z'n minst wat advies geven enzo....
denk dat ik morgen even naar bcc ofzo ga... hoeveel korting krijg ik bij jou?
OMG... naast al die hysterische vrouwen... hysterische meisjes.... tussen de 8 en 14...quote:
Sophiaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
Golden Girls was ook wel leuk trouwens. Sophia
stel dat ik 400 euro uit geef, dan krijg ik dus 40 euro korting.....quote:
En Rose.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
Golden Girls was ook wel leuk trouwens. Sophia
Harense Smidquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel dat ik 400 euro uit geef, dan krijg ik dus 40 euro korting.....
da's een volle tank, waarvan ik de helft alweer kwijt ben aan heen en weer rijden
haremse smit (ofzo) zit hier volgens mij niet in de buurt
Was altijd 's middags op RTL4quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Tania18 het volgende:
Ik weet alle namen
Rose, Blanche, Dorothy
Voor hoeveel???quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, en bij Kruidvat zijn er 5 Stanley Kubrick DVD's in de aanbieding (Eyes Wide Shut, 2001: A Space Odyssey, The Shining, Full metal Jacket en A Clockwork Orange). Dat zijn natuurlijk ook allemaal aanraders..
Dat komt nu toch weer op Net5? Vreeeselijke serie. Mama_Tom- keek het altijd. Trauma's, trauma's.quote:
Eyes wide shutquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En Rose..
En als Dorothy in Big Brother had gezeten was de vraag wie er homo was een stuk makkelijker geweest..
Oh, en bij Kruidvat zijn er 5 Stanley Kubrick DVD's in de aanbieding (Eyes Wide Shut, 2001: A Space Odyssey, The Shining, Full metal Jacket en A Clockwork Orange). Dat zijn natuurlijk ook allemaal aanraders..
ik vind K3 wel tofquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind Kuma He best een leuk nummer.
Neuh.. ze zitten bij de FRS in de 3 voor 25 euro actiequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
7,99 per stuk. Koopje, normaal zijn die DVD's 20 euro ofzo..
Hoi pberendsquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Verdonk: alle criminele buitenlanders uitzetten
Wat een heldin he..
Ik zeg: In 2007 is ze minister-president..
Eens isquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Wat een heldin he..
Mamma Tania ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat komt nu toch weer op Net5? Vreeeselijke serie. Mama_Tom- keek het altijd. Trauma's, trauma's.
Maar niet die allemaal toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh.. ze zitten bij de FRS in de 3 voor 25 euro actie
Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar niet die allemaal toch?
Heb al gezien dat een groot deel van wat ik wil hebben al weg is
ik heb niet zoveel te besteden, vorig jaar dat huis gekocht, auto 4x kapot in 1 jaar....quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef Dizer het volgende:
400 euro aan een tv + dvd speler?Is dat niet een beetje weinig?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:20 schreef BVO het volgende:
Wat een heldin he..
Ok. Ik snap het. Ik zou je graag willen adviseren, maar dat gaat een beetje moeilijk als ik aan de andere kant van het land woon... Dus ga ik eventjes een tosti maken en ga ik ervoor zitten om je via FOK te adviseren. Dan heb je tenminste al wat background informatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel te besteden, vorig jaar dat huis gekocht, auto 4x kapot in 1 jaar....
wintersport over een paar maanden en ik wil ook nog op reis
luxe van tv enzo vind ik niet zo belangrijk... en van 37cm naar 55cm is al heel wat
omdat ik met een nieuwe tv geen video meer heb (heb nu tv-video in 1) ga ik voor dvd-recorder
toen ze die pruik van d'r hoofd trok en dat litteken te zien wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mama_Tom- keek ook altijd Melrose Place, en dat vond ik wel erg tof.. Dat zou ik wel weer eens willen zien.
Marcia Cross..
primaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
Ok. Ik snap het. Ik zou je graag willen adviseren, maar dat gaat een beetje moeilijk als ik aan de andere kant van het land woon... Dus ga ik eventjes een tosti maken en ga ik ervoor zitten om je via FOK te adviseren. Dan heb je tenminste al wat background informatie
Zij en Heater Locklear waren dan ook de enige pluspunten aan die hele serie. Plus dat rooie zusje van die ene die later in Ally McBeal (quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef Dizer het volgende:
Plus dat rooie zusje van die ene die later in Ally McBeal () is gaan spelen. Die was ook tof
quote:
Ow jezus, dat weet ik zelfs nogquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
toen ze die pruik van d'r hoofd trok en dat litteken te zien was![]()
Ik vond het echt erg toenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow jezus, dat weet ik zelfs nog
Uuhm... het is een achterstand geloof ik. Dus van september in oktober...quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niks van studiefinanciering, maar krijg ik mijn geld voor oktober eind september of eind oktober?
Ja, ik keek het wel terwijl ik het best saai vond eigenlijkquote:
Dan zou het 2 maanden achterlopen bijnaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... het is een achterstand geloof ik. Dus van september in oktober...
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zou het 2 maanden achterlopen bijna
Volgens mij krijg je je geld van oktober, eind oktober.
in het begin was het allemaal heel braaf enzo, na een paar jaar werd het ineens shockendquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik keek het wel terwijl ik het best saai vond eigenlijk
Vooral die Alison, die later ook in Ally McBeal zat.. die had echt geen lippen
Maar dat litteken was wel schokkend ja
de jaren'90-zondagavond op [toen nog] veronica: baywatch, bh90210 en mpquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:10 schreef mark_03 het volgende:
Ja, Melrose Place ... eerst had je Baywatch, en daarna kwam M.P.
Wat zij zegt. Het geld van september krijg je eind september (rond de 20ste), het geld van oktober rond 20 oktober, etc. Vooral in het begin kan het wel even duren. Als je recht hebt op meer dan het standaard bedrag aan stufi dan moet je er echt op letten dat je het ook krijgt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zou het 2 maanden achterlopen bijna
Volgens mij krijg je je geld van oktober, eind oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |