Lekker, mag ik ook een stukje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ja ik heb verdomme wel een psioriastische fricandeau fractuur ofzo hoor
ontgroening gehad?!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:49 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ga 17.00 niet redden vandaag hoor... komt echt niks meer uit m'n vingersquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:39 schreef LeBeau het volgende:
Doorzetten, Babette!
Had jij trouwens geen zwangerschapsverlof een dezer dagen?
gevallen ?quote:
Is er ook al een kind dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 17.00 niet redden vandaag hoor... komt echt niks meer uit m'n vingers
verlof is alweer voorbij.... jaja de tijd vliegt
ja man, allang...... ze is zelfs naar jou, als peetoom, vernoemd!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:14 schreef LeBeau het volgende:
Is er ook al een kind dan?
Ik mis ook alles.
Tsja.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, want eigenlijk heb je voor niets zoveel moeite gedaan voor dat vwo-papiertje.
Heb jij VWO gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef niksan het volgende:
[..]
Yep, best wel veel. Ik had in de derde namelijk een boek dat Havo én Vwo gebruikten, alleen vwo moest extra opdrachten maken, volgens mij was het wiskunde...anyway ik (toen nog Vwo'er) had daar vrij veel moeite mee. En aangezien vwo toen vrij veel contact had met Havo, kreeg ik de boeken die zij gebruikten wel eens te zien en dat was echt veel beter te doen 14.gif
Call me lazy, maar toen ik van mijn leraar hoorde dat het vierde jaar vrij pittig werd(en ik met moeite een zes stond op Wiskunde en Duits) ben ik afgehaakt en naar de Havo gegaan. Vwo diept de onderwerpen veel verder uit. Havo krijgt de basis, Vwo ging veel verder met sommen en ging meer in op de details, vooral bij Economie en Wiskunde. Geschiedenis en Aarderijkskunde waren precies hetzelfde in de laatste jaren![]()
Waarom doe jij altijd alsof je héél oud bent?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:02 schreef niksan het volgende:
Maar ik snap je, het is een ander manier van lesgeven. Maar ja vroegah he
Sterf.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
TVP
een echte bikkelquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Zhenar het volgende:
Dan ga ik maar boodschappen doen. Ik ben misschien niet stoer genoeg om er niet over te zeuren, maar wel om me er overheen te zetten! Yeah!
Zo'n slap excuusquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen HBO en universiteit? Dat je met uni later meer geld kan verdienen?
Nou, geld boeit me niks.!!
Sushi!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
Weekend
![]()
En dat ga ik vanavond vieren met sushi en morgen met de grand opening van de Effenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |