abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31067219

Deel 1: Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen.

Hier een centraal topic voor NOVA, het actualiteitenprogramma van de NPS.
Hoe laat? Elke werkdag om 22.20, zaterdag om 22.10. Waar? Nederland 3.
Elke vrijdagavond een speciale uitzending met prominente gasten uit de politiek genaamd NOVA Politiek.

Met vaste presentatoren Clairy Polak, Jeroen Pauw, Ferry Mingelen en Paul Witteman.

Het NOVA-volkstribunaal.

Vanavond 30 september 2005:
quote:
Vanavond in NOVA Politiek

Nicolaï, Dittrich en Van der Vlies

In NOVA Politiek zijn drie uitersten van het politieke spectrum te gast: staatssecretaris van Buitenlandse Zaken Atzo Nicolaï (VVD), D66-fractievoorzitter Boris Dittrich en SGP-fractievoorzitter Bas van der Vlies.

Zij spreken over het gesteggel tussen premier Balkenende en VVD-fractievoorzitter Jozias van Aartsen over kinderopvang en het plan van minister Verdonk om criminele vreemdelingen Nederland uit te zetten. Ook een debat over de monarchie, Europa en natuurlijk de nieuwste peilingen in de Politieke Barometer.

Presentatie: Jeroen Pauw en Ferry Mingelen
Bas van der Vlies van de SGP op tv . Ben benieuwd hoe flauw Jeroen Pauw tegen 'm gaat doen.

NOVA site

[ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 01-10-2005 15:03:47 ]
pi_31067410
Vroeger liet van der Vlies zich toch niet vangen door een camera ? Ook geen foto's van zichzelf laten maken etc. ? Had iets met zijn gereformeerdheid te maken, maar ben even kwijt waarom dat nou precies was.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_31067783
Ik ben benieuwd hoeveel leden van zijn achterban het zullen zien De meeste hebben namenlijk geen TV maar misschien komt er wel een versie op bandje door de SGP uitgegeven bij het partijblad!
pi_31067984
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Vroeger liet van der Vlies zich toch niet vangen door een camera ? Ook geen foto's van zichzelf laten maken etc. ? Had iets met zijn gereformeerdheid te maken, maar ben even kwijt waarom dat nou precies was.
Hmmm, vroeger was dat iig wel zo. Maar de afgelopen jaren komt hij gewoon in beeld in de Tweede Kamer, dus zijn standpunt tov de televisie zal wel wat milder zijn geworden
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:49:12 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31068058
Klopt maar nog steeds is de SGP erg terughoudend met het op TV komen. Dus stiekem is deze uitzending wel zeer de moeite waard om te kijken .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31068107
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Falco het volgende:
Klopt maar nog steeds is de SGP erg terughoudend met het op TV komen. Dus stiekem is deze uitzending wel zeer de moeite waard om te kijken .
Zeker met die flauwe opmerkingen van Pauw.

Ik weet zeker dat Pauw vanavond constant zit te glunderen om het (aparte) commentaar van Van der Vlies .
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:51:45 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31068149
Die van der Vlies is trouwens rector geweest op een middelbare school in Utrecht, die niet eens zo ernstig christelijk is (geweest). Hij kan volgens mij op zich wel een geschikte kerel wezen, waarvan je je nog verbaast hoe erg hij bij de tijd is. Alleen zijn standpunten zijn niet zo van deze tijd, maar ja .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31071027
Vanavond lijkt me wel interessant .
pi_31071070
Kijken of het kabinet profiteert in de politieke barometer van de "positieve troonrede" .

btw: het is begonnen!
pi_31071107
Pauw met z'n roze overhemd . Zeker om Bas van der V. te pesten .
pi_31071160
Boris is naar de kapper geweest
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31071193
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
Pauw met z'n roze overhemd . Zeker om Bas van der V. te pesten .
Oh nee, om Boris D. te versieren.
pi_31071323
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Geluid doet het hier af en toe raar...
Hier ook, 't heeft vast met de bovenleiding te maken
pi_31071431
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hier ook, 't heeft vast met de bovenleiding te maken
* pberends is playing SP - De Bovenleiding.mp3
pi_31071449
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind die Bas van der Vlies een hele correcte man.
pi_31071500
Die superbal-accent van Van Aartsen. Echt verschrikkelijk .
pi_31071708
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Die superbal-accent van Van Aartsen. Echt verschrikkelijk .
Tja, ik begrijp sowieso niet wat die man op die positie doet, ik vind het meer degene die achter de schermen adviseert. Hij maakt een te stiekeme indruk namelijk.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:37:48 #19
66825 Reya
Fier Wallon
pi_31071748
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind die Bas van der Vlies een hele correcte man.
Het is - ondanks zijn streng-christelijke denkbeelden - ook een heel aimabele man, en eigenlijk totaal geen prototype politicus
pi_31071880
Pauw met z'n eerste bijdehandte opmerking .
pi_31071899
Pauw zit te glunderen om van der Vlies .
pi_31072122
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Reya het volgende:

[..]

Het is - ondanks zijn streng-christelijke denkbeelden - ook een heel aimabele man, en eigenlijk totaal geen prototype politicus
Inderdaad, erg vlug is ie niet
pi_31072175
Beetje Talpa-achtige kwaliteit deze uitzending.. haperende geluiden, flikkerende beelden en mobiele telefoons erdoorheen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')