Huhquote:
De mensen waarvan het nodig is dat ze het weten (quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar nu staan ze er niet, dus de helft van FOK! weet niet hoe je er uit ziet..
Wat heeft dat er mee te maken?quote:EN ik heb in Tania's en Auticia's avatar gezeten..
das Lotus Domino shitquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát snap ik niet.
Máár misschien kun je me dat een keer uitleggen?[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik heb ook een tijdlang mijn eigen (halve) kop als avatar gehad.
Hoppa, 2-0..
*sjans-detector*quote:
Oh, ik dacht dat je als Domino Administrator moest bijhouden hoeveel steentjes iedere vrijwilliger neerzet.quote:
Dat van mij ging over het feit dat ik mijn eigen kop dus wel degelijk vertoond heb en me toen niet verschool achter een ander icoontjequote:
van slettebak naar vervelend, nou wordt ie mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een vervelend mens ben jij, je laat de kans van je leven schieten!
http://www.lotusdomino.com/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je als Domino Administrator moest bijhouden hoeveel steentjes iedere vrijwilliger neerzet..
Ach mens, spreek toch wat afquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
van slettebak naar vervelend, nou wordt ie mooi
[freudmodus]
Heb je vaker last van die vreemde drang?
Hoe is je eigen sexleven?
Wilt hij nog meewerken, want op jouw leeftijd is het heel normaal dat hij weigert.
Misschien dat je daarom jezelf projecteert op anderen?
hmmmm
[/freudmodus]
!
teer punt, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach mens, spreek toch wat af [afbeelding]!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Airele het volgende:
[..]
oh over wende.
kijk eens naar mijn ondertitel.
Ik ga binnekort naar haar theater-concertquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef Svensational het volgende:
[..]. Dat had ik niet gezien.
.
Eén van mijn stoere teksten is ook gebaseerd op een SP-lied.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
pberends is playing SP - De Bovenleiding.mp3
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eén van mijn stoere teksten is ook gebaseerd op een SP-lied.
Ik kan er binnenkort voor 2.50 heen. Mijn ouders en broer (die Frans studeert) zijn vorige week geweest. Toen wilde ik niet mee, maar nu ik haar cd/DVD gehoord heb:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef Airele het volgende:
[..]
Ik ga binnekort naar haar theater-concert.
ik zet dr meteen ff opquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.. Wat een strot heeft dat mens.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |