3quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
2001: a Space Odyssey
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
Die zitten in de actie van 3 voor 25 euro
dan weet ik nu nog nietsquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mocht het heel gezellig worden dan heeft hij principes ofzo
Mooi rijtje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
Die film nog niet gezien!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mooi rijtje..
Daarvan moet ik alleen Full Metal Jacket en BArry Lyndon nog zien. FMJ heb ik van de week nog gekocht, dus die staat hoog op de lijst, dat begrijp je.
A clockwork orangequote:
Ik zou voor Clockwork kiezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
2 stuks.. derde kan ik maar niet beslissen.. twijfel tussen Clockwork en 2001
Nou ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
A clockwork orange
Full Metal Jacket
The shining
Barry Lyndon
Eyes wide shut
Lolita
2 stuks.. derde kan ik maar niet beslissen.. twijfel tussen Clockwork en 2001
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond 2001 erg moeilijk en snapte 'm niet. Daarom heb ik 'm gekocht, kan ik het vaker kijken.
Het probleem is, dat ik niet weet waar clockwork over gaat. het enige wat ik weet is dat het een superfilm isquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja.
Clockwork is iets toegankelijker dan 2001. Ik vond 2001 erg moeilijk en snapte 'm niet. Daarom heb ik 'm gekocht, kan ik het vaker kijken.
Dus waar ben je voor in de stemming?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik zou 'm dan gewoon niet kijken, en halverwege afhaken.
Nee, da's toch zonde?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:Ik zou 'm dan gewoon niet kijken, en halverwege afhaken.
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Waar gaat ie over dan?
Ik ben tijdens The Aviator de bioscoop uitgelopen.quote:
Fightclub?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Goh, klinkt interessantquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het gaat over een vreemdsoortige gang die allerlei vreselijke dingen uithalen en dan wordt de leider op een nog vreemdsoortigere therapie gezet. En het is allemaal nogal bizar.
Ja, weet ik, maar The Aviator was echt mega saai en oninteressant, dat ik echt niet wilde blijven zittenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de bioscoop loop ik sowieso niet weg bij een film, ik bedoel, je hebt er toch voor betaald..
je had zoveel moeite gedaan, dat doe ik nu niet tenietquote:
Die van mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |