Als geld je niet interesseert kun je beter gelijk stoppen met school en de hele dag in bed blijven liggenquote:
Hoezo cliché?quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
Weekend
![]()
En dat ga ik vanavond vieren met sushi en morgen met de grand opening van de Effenaar.
Wat is dán het precieze verschil tussen HBO en universiteit en meteen de reden dat ik als VWO'er universiteit moet kiezen?quote:
Het gaat veel dieper op de stof in en het is ipv dingen toegezegd krijgen juist dingen onderzoeken en zélf leren nadenken ipv dat het je verteld wordt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dán het precieze verschil tussen HBO en universiteit en meteen de reden dat ik als VWO'er universiteit moet kiezen?
Hmm, dat heb ik dus ook al eerder gezegd: dát wil ik dus niet, dus ga ik het ook niet doen en ga ik wel naar HBO.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat veel dieper op de stof in en het is ipv dingen toegezegd krijgen juist dingen onderzoeken en zélf leren nadenken ipv dat het je verteld wordt..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo cliché?
Zoveel mensen hoor ik het in mijn omgeving niet zeggen, hoor.
Ik doelde meer op dat dat geld je niet interesseert. Vind ik nogal een slap excuus om dan een "lager" niveau te nemen, alsof een "lager" niveau altijd minder geld betekend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dán het precieze verschil tussen HBO en universiteit en meteen de reden dat ik als VWO'er universiteit moet kiezen?
Nou, hoe vaak ik de zin "Geld maakt niet gelukkig" en "Als je maar gezond bent" enz.. al niet gehoord heb.quote:
Nee, dat geld me niet interesseert was niet de reden dat ik een " lager" niveau ging volgen, maar verder zie ik geen redenen om universiteit te doen als dat mij gewoon niet ligt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat dat geld je niet interesseert. Vind ik nogal een slap excuus om dan een "lager" niveau te nemen, alsof een "lager" niveau altijd minder geld betekend.
Juist.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:13 schreef Zhenar het volgende:
Ow Dizer...Jij en je Scribbly-stripjes... zijn zo... LAME!
De kleuters gingen het voor mij zingen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:13 schreef mark_03 het volgende:
Ik vind Kuma He best een leuk nummer.
Tsja.. ik ben gewoon niet materieel ingesteld (in tegenstelling tot vééél mensenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, hoe vaak ik de zin "Geld maakt niet gelukkig" en "Als je maar gezond bent" enz.. al niet gehoord heb..
Dat kan ook héél goed samen gaan hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja.. ik ben gewoon niet materieel ingesteld (in tegenstelling tot vééél mensen)
En ik hoor vaak genoeg van mensen dat ze later als ze groot zijn veel geld willen verdienen, een groot huis willen hebben en een auto op de oprijlaan..
En daar geef ik niet om.
Ik zie mezelf liever later gelukkig met een vrouw en wat koters..
Ja, dat kan best, ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan ook héél goed samen gaan hoor..
Maar als je met Kristin Davis trouwt ben je toch automatisch rijk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat kan best, ja.
Maar rijk worden of een mooi, groot huis hebben is nou niet echt een van mijn doelen in mijn leven die ik wil bereiken..
Dankquote:
Ik vind het erg lekker smaken, vooral vers. Met lekkere vis en groenten en natuurlijk sojasaus en wasabiquote:Smaakt dat, sushi? Nog nooit gehad.
dat is zoooooo lekker hequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:58 schreef BVO het volgende:. Sushi.
.
Erg lekker.. 2 weken geleden nog op.
.
makroquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Ik vind het erg lekker smaken, vooral vers. Met lekkere vis en groenten en natuurlijk sojasaus en wasabi, maar dan met chopsticks
.
[afbeelding]
Vandaag heb ik toch maar voor de convenience van de AH gekozen. Niet zo lekker als vers, maar komt aardig in de buurt.
En die ga ik nu uit de koelkast halen en over een klein half uurtje verorberen.
Dat ziet er zoooo lekker uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Ik vind het erg lekker smaken, vooral vers. Met lekkere vis en groenten en natuurlijk sojasaus en wasabi, maar dan met chopsticks
.
[afbeelding]
Vandaag heb ik toch maar voor de convenience van de AH gekozen. Niet zo lekker als vers, maar komt aardig in de buurt.
Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar als je met Kristin Davis trouwt ben je toch automatisch rijk?
Wasabi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
.
[afbeelding]
sterker nog, een diploma maakt tegenwoordig niet eens meer zoveel uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Copycat het volgende:
De hoogte van je salaris heeftt vaak weinig met de hoogte van je opleiding te maken.
Zeker in het geval van HBO versus Universiteit gaat hoe hoger opgeleid, des te hoger je loon niet per se op.
Wat een niet-weekends onderwerp, trouwens.
dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen..
Okay, goeie tip!quote:
Wat ben je toch nobel, Henk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen..
dat zeggen ze ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen zegt het, maar ik meen het..
Bert!quote:
Ah Kyto in Dortmundquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, goeie tip!
Maar natuurlijk niet zo vers als bij een Japans eethuisje waar ze pas na je bestelling bereiden.
Neem tenminste aan dat het bij de Makro ook in het koelvak ligt?
Maar ik ga 'm eens proberen.
door niet in gemeenschap van goederen te trouwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jeez..
Hoe kan ik het bewijzen?
Je wilt toch zeggen dat hij de helft van al zijn verdiende geld vanaf nu aan ons moet geven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
door niet in gemeenschap van goederen te trouwen![]()
Daar gaan we al de mist inquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
Bij makro idd in het koelvak, maar veel kun je ook zelf doen.
Ligt eraan...als zij het per se wil, zal ik haar waarschijnlijk niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
door niet in gemeenschap van goederen te trouwen![]()
Daarom wordt jij dus geen mod, als je dit tempo al niet aankan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
Jeeezzzz, ik heb niet eens tijd om bij te lezen..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je wilt toch zeggen dat hij de helft van al zijn verdiende geld vanaf nu aan ons moet geven?![]()
Werk jij eens even wat harder, luilak.quote:
Mij ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Sushi, heb 't nog nooit gehad... lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
H. H. H.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom wordt jij dus geen mod, als je dit tempo al niet aankan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |