Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar als je met Kristin Davis trouwt ben je toch automatisch rijk?
Wasabi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Ik vind het erg lekker smaken, vooral vers. Met lekkere vis en groenten en natuurlijk sojasaus en wasabi, maar dan met chopsticks
.
[afbeelding]
Vandaag heb ik toch maar voor de convenience van de AH gekozen. Niet zo lekker als vers, maar komt aardig in de buurt.
En die ga ik nu uit de koelkast halen en over een klein half uurtje verorberen.
sterker nog, een diploma maakt tegenwoordig niet eens meer zoveel uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Copycat het volgende:
De hoogte van je salaris heeftt vaak weinig met de hoogte van je opleiding te maken.
Zeker in het geval van HBO versus Universiteit gaat hoe hoger opgeleid, des te hoger je loon niet per se op.
Wat een niet-weekends onderwerp, trouwens.
dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen..
Okay, goeie tip!quote:
Wat ben je toch nobel, Henk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dan trouw ik ook vanwege háár en niet vanwege haar vermogen..
dat zeggen ze ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen zegt het, maar ik meen het..
Bert!quote:
Ah Kyto in Dortmundquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, goeie tip!
Maar natuurlijk niet zo vers als bij een Japans eethuisje waar ze pas na je bestelling bereiden.
Neem tenminste aan dat het bij de Makro ook in het koelvak ligt?
Maar ik ga 'm eens proberen.
door niet in gemeenschap van goederen te trouwenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, jeez..
Hoe kan ik het bewijzen?
Je wilt toch zeggen dat hij de helft van al zijn verdiende geld vanaf nu aan ons moet geven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
door niet in gemeenschap van goederen te trouwen![]()
Daar gaan we al de mist inquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
Bij makro idd in het koelvak, maar veel kun je ook zelf doen.
Ligt eraan...als zij het per se wil, zal ik haar waarschijnlijk niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
door niet in gemeenschap van goederen te trouwen![]()
Daarom wordt jij dus geen mod, als je dit tempo al niet aankan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef Svensational het volgende:
Jeeezzzz, ik heb niet eens tijd om bij te lezen..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je wilt toch zeggen dat hij de helft van al zijn verdiende geld vanaf nu aan ons moet geven?![]()
Werk jij eens even wat harder, luilak.quote:
Mij ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
Sushi, heb 't nog nooit gehad... lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
H. H. H.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom wordt jij dus geen mod, als je dit tempo al niet aankan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |