Als ik al mijn moed (en afspraakjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij doet Buup niet aan meets.
US wie? United States?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je?
As de volgende US meet is spreek ik zeker met Buup af
Maar daar heb jij geen ruk mee te maken![]()
Weet ik niet, ik had 'm eerst niet goed gelezenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...De link als je op 'Nee' stemt.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slet, geef maar toe, een beetje je eigen foto's in je icoon zetten.
US is een algemene afkorting van United States. Elke andere afkorting die dezelfde letters gebruikt moet maar iets anders verzinnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Een echte pberends-reactie was natuurlijk:
US wie? United Sluts?
Maar goed...wie ben ik nou eenmaal hè?
Machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...De link als je op 'Nee' stemt.
[pberends-reactie]quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..].
A poll is like a Bible. It can't be wrong.
VSquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef pberends het volgende:
[..]
US is een algemene afkorting van United States. Elke andere afkorting die dezelfde letters gebruikt moet maar iets anders verzinnen.
Ja, want User is ook Nederlands.quote:
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want User is ook Nederlands..
Jij slaat zulke wartaal uit... je wacht gewoon op de (boze) reacties die er op volgen, of niet?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven.
Reacties op mijn posts interesseren me weinig. M'n pikkie wordt er geen molekuul groter of kleiner van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij slaat zulke wartaal uit... je wacht gewoon op de (boze) reacties die er op volgen, of niet?
in mijn geval klopt het ook nog deelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow, dat joodse forum. "Look at me, I'm a jew"
Geef maar toe, je bent best een apart (en lief natuurlijk) figuur. Das weer wat anders dan die mocro's, gangsters, skaters en zoolanders van vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.
je kunt um zien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Reacties op mijn posts interesseren me weinig. M'n pikkie wordt er geen molekuul groter of kleiner van.
Daar houden we je dan aan! Kans van 75% dat jullie ooit een relatie krijgen.quote:
Bij US (wat een kutafkorting) zijn jullie dat toch wel gewend?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
je kunt um zien?
ieuw naakt fokken![]()
dat had je wel eerder kunnen zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |