Dan kun je beter die als ava nemen.quote:
Ik hou van je.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
Ow jawel hoor, heb ook de overige nieuwere topics in de standaard op erbij gezet
Waar heb je die nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nog leuke vrijgezelle jongens?
Jullie kijken toch ook Big Brother?quote:
Zat ze niet in Big Brother dan?quote:
Dat is het goede antwoord niet. Wil je met der uit?quote:
maar maarquote:
Jij als ShowChat-newbie neemt de moeite om onze OP te editen.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Mukie = slettebak.
kleine moeite toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij als ShowChat-newbie neemt de moeite om onze OP te editen..
Ze's vrijgezel, dus waarom spreek je niet wat met der af?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
Staaf eerst uw conclusie en dan praten we verder
Mukie moet met Mukie afsprekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's vrijgezel, dus waarom spreek je niet wat met der af?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mukie moet met Mukie afspreken
doe ik elke dag alquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mukie moet met Mukie afspreken
je quote de verkeerdequote:
Waarom spreek je niets iets af met Buup?quote:
en daarom ben ik een slettebakquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets iets af met Buup?
Een van je betere ideeën, pb.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom spreek je niets iets af met Buup?
Tja, dat is nu eenmaal Pberends.quote:
Vrijgezelle dames zijn meestal slettebakken. Omdat ze dan de kroegtijger uit kunnen hangen. Maar das geen antwoord op m'n vraag.quote:
Feiten is wat hij nodig heeft, feitenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal Pberends.. Wen er maar aan.
.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Feiten is wat hij nodig heeft, feiten![]()
Och, als ik een dokter was had ik dat iedere vrouw voorgeschreven, pb....quote:
idd geen antwoord op mijn vraag neequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrijgezelle dames zijn meestal slettebakken. Omdat ze dan de kroegtijger uit kunnen hangen. Maar das geen antwoord op m'n vraag.
Buup is 10! jaar jongerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Jij hebt een date met Buup nodig!
Nou, dan spijt het me dat ik je een slet noemde. Ik noem moslims ook zovaak joden, de reacties zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
idd geen antwoord op mijn vraag nee
Ik tijger in kroegen
Maar ik ga netjes alleen naar huis
Ik ben geen 16 meer![]()
Ja en? Ga je je toegeven dat je een slet bent, en perse een man met een eigen huis en dure auto wil?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Ga je je toegeven dat je een slet bent, en perse een man met een eigen huis en dure auto wil?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Mukie het volgende:
ik heb mn eigen huis, mn eigen auto en een baan waar menigeen man niet aan kan tippen![]()
So, what's your problem? Je hebt het niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef Mukie het volgende:
[..]Jij bent raar
![]()
ik heb mn eigen huis, mn eigen auto en een baan waar menigeen man niet aan kan tippen![]()
vind je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou, dan spijt het me dat ik je een slet noemde. Ik noem moslims ook zovaak joden, de reacties zijn altijd leuk.
Waarom spreek je niet 's wat af met Buup?
Eventjes "iets" aangepast.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
Poll: Moeten Buup en Mukie daten?Ja. Nee.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij doet Buup niet aan meetsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
vind je?
As de volgende US meet is spreek ik zeker met Buup af
Maar daar heb jij geen ruk mee te maken![]()
Wat ken je mij goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef pberends het volgende:
[..]
So, what's your problem? Je hebt het niet eens geprobeerd.
Wat danquote:
*reactie uitprint*quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
As de volgende US meet is spreek ik zeker met Buup af
oequote:
Je bent gewoon een slet, geef maar toe, een beetje je eigen foto's in je icoon zettenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat ken je mij goed
omfg wat een breezah
De wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |