Yep, die goodie two shoes van een Tania heeft er 0quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben nu trouwens evenveel notes.
Aaawwwwquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingen)
Tot de speelhal dichtging om 0.00 uur, en dan weer naar het huisje
Klinkt bestquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik was zenuwachtig, echt niet leuk meer
Moest je daar zo staan en werd je individueel toegesproken 5 minuten ongeveer. En de hele zaal toekijken. Maar ik ben niet gestruikeld gelukkig.
En nu ben ik officieel drs.![]()
pberends --> BVOquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Stem je nog mee deze ronde, BVO?
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
pberends vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
quote:
quote:
Hey, dat klopt niet, lul!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Stem je nog mee deze ronde, BVO?
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
pberends vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Klopt wel, zie post boven je.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Hey, dat klopt niet, lul!!
En mij tegenover Tom zetten is niet leuk..
Nou, en dat is niet gebeurd, dusa ik ben door.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klopt wel, zie post boven je..
Jij wilde graag uit het tournament, dus heb ik aan dat verzoek voldaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, en dat is niet gebeurd, dusa ik ben door.!!!!!!!!!!!!
Ook goed joh, wat jij wil.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wilde graag uit het tournament, dus heb ik aan dat verzoek voldaan.
quote:
Ja, als jij daar een nat kruis van krijgt, mij best hoor.quote:
Als je teruggelezen had, zag je dat je al 3 stemmen binnenhad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, als jij daar een nat kruis van krijgt, mij best hoor..
Niks laat maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Hmmm, dit topic krijgt een verrassende wending.
*kuch* Ik moet even naar de wc, jongens...ik laat jullie wel even alleen
OMG.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Superschoonheden sabbelen aan mijn dop
Ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef BVO het volgende:
Welke twee stemden er op pberends?? Dizer en.....?
Hond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik.
Omdat ik net daarvoor had gelezen dat jij niet in het toernament wilde zitten.
Zie je Hind al sabbelen op zijn dopje ?quote:
Nou moet je ophouden hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zie je Hind al sabbelen op zijn dopje ?![]()
Niet zeiken.quote:
Play dat is toch dat tmf progamma dat elk jaar door een nieuwe en nog slechtere vj dan de vorige word gepresenteerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor.!!!
Ze wil versierd worden ipv dat ze zelf versiert hoorde ik bij Play. Komt ze lekker laat mee..
Correct.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Play dat is toch dat tmf progamma dat elk jaar door een nieuwe en nog slechtere vj dan de vorige word gepresenteerd?
Tut tut, dat was pas dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
Goddomme, sta ik weer tegenover Svurno ... net als vorig jaar. Tsss
Oke dan keek ik het vroeger wel eensquote:
Naja, vorige editie danquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, dat was pas dit jaar hoor.
Daar moet je eens mee kappenquote:
Volgens mij was het dus echt close... want ik dacht dat jij de enige die op mij stemde...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar moet je eens mee kappen!
Hee, CU2 is niet oranje meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
http://www.cu2.nl/bupatih
Ik heb nog steeds geen vriendjes.
Dat denk jij altijd, in elke ronde, in elk toernooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij was het dus echt close... want ik dacht dat jij de enige die op mij stemde...
Mooi hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, CU2 is niet oranje meer..
Sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat denk jij altijd, in elke ronde, in elk toernooi.!
Je bent in iedergeval door naar de volgendequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Ik door naar de tweede ronde
Jij stemt niet meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent in iedergeval door naar de volgende![]()
Ik wil wel op jou stemmen maar dat mag nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent in iedergeval door naar de volgende![]()
Jawel maar ik heb nog een week tochquote:
Gadverdammequote:
Nee, er staat geen tijd voor, gewoon als de meeste gestemd hebben...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb nog een week toch![]()
Dat songfestival voor kinderen is dit jaar van een beduidelijk hoger niveau dan vorig jaar![]()
Indat geval stem ik nu welquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, er staat geen tijd voor, gewoon als de meeste gestemd hebben...
Je stemt links..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
Svensational vs. mark_03
Ben je anti reclame voorjezelf aan het maken ofzoquote:
Het kwam toevalig zo uitquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben je anti reclame voorjezelf aan het maken ofzo![]()
Kan alsnog wel. En dan meteen de nieuwequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik wou net gaan stemmen van de vorige lijst![]()
Nou ja dan maar niet![]()
Dan stem je toch op de nieuwe lijstquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik wou net gaan stemmen van de vorige lijst![]()
Nou ja dan maar niet![]()
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer inquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan stem je toch op de nieuwe lijst
Beter kijken danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer in![]()
![]()
!
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Joh ik heb al twee stemmen, dat had ik niet verwacht..
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer in![]()
![]()
!
Als ja....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...
Ik kom niet in de finale hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...
Bupatih vs. Skaaiquote:
Je stemt niet op Dizers duelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
[/b]Bupatih[/b] vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBlissvs. Airelle
Svensational vs. mark_03
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als ja.....
Maar wel lief hoor.
Echt wel... en als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom niet in de finale hoor!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBlissvs. Airelle
Svensational vs. mark_03
![]()
Zit je daar bij het concert van Rene Froger, komt Gerard Joling half naakt het podium op.. ik kreeg bijna een hartaanval..quote:
Omg ik dacht al, Rene Frogerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit je daar bij het concert van Rene Froger, komt Gerard Joling half naakt het podium op.. ik kreeg bijna een hartaanval..![]()
![]()
![]()
Dat ik naar het concert ging was omdat ik de kaarten had gekregen van mijn werk...
Slecht ik sta er niet meer tussenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de TT, Dizer?
Wat snap je niet aan de woorden "TT" en "Dizer"?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Slecht ik sta er niet meer tussen![]()
![]()
En die andere gozer laat zich pijpen door een man en een vrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eindelijk binnenkort zijn we van Filemon af
Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending bespreekt hij een variant om deze vervolgens ook te gebruiken. Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug. Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Hier blijft het echter niet bij, ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt.
Alleen IDO staat tussen de ttquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Superquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de TT, Dizer?
TT=TopicTitelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Haha om het verschill te merken ofzo ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die andere gozer laat zich pijpen door een man en een vrouw.
Ongelovelijk dat hij er bij irritande bn'rs er al in de eerste ronde uit wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
Filemon.
Het lijkt me trouwens best grappig om een keer te kijken.
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha om het verschill te merken ofzo ?![]()
mannen kunnen het vast beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha om het verschill te merken ofzo ?![]()
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel? ''quote:
Zhenar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel? ''![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel?![]()
Het schijnt dat mannen het beter kunnen omdat die weten wat lekker aanvoelt en zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
mannen kunnen het vast beter.
of eigenlijk.. dat hoeft helemaal niet.
quote:Filemon Wesselink gebruikt harddrugs
UTRECHT - 21/09/05 - (Novum) - Verslaggever Filemon Wesselink probeert in het BNN-televisieprogramma 'Spuiten & slikken' soft- en harddrugs uit. Iedere uitzending bespreekt hij een variant en probeert deze ook uit. Het programma wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand.
Wesselink gaat op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn en probeert hij thuis op de bank, onder toeziend oog van zijn moeder, de drug LSD. Ook de drugs heroïne en opium komen aan bod.
Behalve verslaggever Wesselink is Ties Van Westing te zien in het programma. Hij neemt het onderwerp seks voor zijn rekening. De verslaggever recenseert sekservaringen en hij trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een privé-vertrek, waar hij een seksueel experiment ondergaat. Van Westing onderzoekt bijvoorbeeld of het nu fijner is om door een man of door een vrouw te worden gepijpt.
In de studio ontvangt Hilbrand gasten die hun mening geven over alles wat met seks en drugs te maken heeft. Kijkers kunnen tijdens de live-uitzending per mail of telefoon meepraten over bijvoorbeeld hun seksuele uitspattingen of drugsgebruik. 'Spuiten & slikken' is vanaf 10 oktober te zien bij BNN.
BNN
Dat vrouwen beter kunnen beffen vind ik wel een kinky idee maar ditquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat mannen het beter kunnen omdat die weten wat lekker aanvoelt en zo...![]()
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat vrouwen beter kunnen beffen vind ik wel een kinky idee maar dit![]()
Dat is zeker een onderzoek uitgevoerd door de PSHYCHOLOGIEquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super
Wij samen als duo mod in IDO... a dream come true![]()
i know vroeger keek ik ook sexcetraquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...
Bewezen? Wat een lulkoek! Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was een keer op tv...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bewezen? Wat een lulkoek! Waar heb je dat vandaan?
Skatebaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
Die gast bij Pimp my Room vind het HE-LE-MAAL niks wat ze met zijn kamer hebben gedaan![]()
Don't worry, dat komt wel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
Zouden ze solli's doen voor IDO?
Dan moeten ze wel opschieten namelijk.
Ja duh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gooit die Bupa mijn topic een beetje dicht
wilt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Ben gewoon benieuwd..
Ik denk dat ze eerst Tom doen en als het dan druk wordt op zoek gaan naar een tweede..
Aangezien schatje niet meer wilt..
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslotquote:
Wat heb je geopend dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Een topic over torrent sitesquote:
Ja dat zag ikquote:
Tjah... sukkel dat je bent ook! Dat soort dingen hoor je over de mail te doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een topic over torrent sites![]()
Nee, niet echt neequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik pas ook gezien. Het zag er ook niet uit![]()
Ach, ik vind d'r actie wel leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik Irene v.d. Laar echt om te kotsen vind?!?
Zo dan
Nou, ik hoef d'r blote kont niet te zien hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Welke actie??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Misschien ben ik wel heel erg eenzaamquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn illusie dat alleen bejaarden en eenzamen naar Dancing with the Stars kijken is nu definitief om zeep geholpen.
Of bejaard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel erg eenzaam![]()
Diepzinnig is ie hequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nomineer deze post voor ShowChat Reactie van het Jaar 2005.
Hulde.
Toch wel in een gouden lijstje he?!?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, en poetisch. Gewoonweg prachtig.
*inlijst*.
Een zelfgeknutseld lijstje met bloed zweet en tranen erin. En schelpjes en zandstrand erop geplakt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Tania18 het volgende:
Toch wel in een gouden lijstje he?!?
Die comedyfilm bedoel je? Die is wel aardigquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Die comedyfilm bedoel je? Die is wel aardig.
Dus geen gouden lijstjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een zelfgeknutseld lijstje met bloed zweet en tranen erin. En schelpjes en zandstrand erop geplakt..
Die soviet-stootquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
Ik heb er veel over gehoord, ben benieuwd![]()
Ik mis ietsquote:Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Duiveltja het volgende:
en dan ook nog BVO die er doorheen loopt te zingen
Zal wel een liedje van Jan Smit zijn die erdoorheen komtquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 10:21 schreef BVO het volgende:
Dat aanbellen aan die deuren 's nachts was wel geniaal.. Vond ik dan.
6Pack of beer?quote:Op zondag 25 september 2005 10:22 schreef Airelle het volgende:
BVO heeft het over 6PACK denk ik.
Ik was in slaapgevallen en werd om half 2 wakker.
Uhuh.quote:Op zondag 25 september 2005 10:22 schreef Airelle het volgende:
BVO heeft het over 6PACK denk ik.
Ik was in slaapgevallen en werd om half 2 wakker.
Hij is cameraman bij Big Brother.quote:Op zondag 25 september 2005 10:27 schreef Airelle het volgende:
BB-werk?
Dingetje...uhh Froukje is weg nou toch?
Dan blijven dus over: Tim, Nicolette en Valerio.quote:Op zondag 25 september 2005 10:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is cameraman bij Big Brother..
Ja.!!! En Maarten ook. Maar Froukje zal ik meer missen.
. Leuk is ze.
.
.
Ja, dat lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super
Wij samen als duo mod in IDO... a dream come true![]()
He, we zijn hier niet op de camping.quote:Op zondag 25 september 2005 10:39 schreef PeRi het volgende:
Mogguh!!!!
Die was vet, ja.quote:Op zondag 25 september 2005 10:21 schreef BVO het volgende:
Dat aanbellen aan die deuren 's nachts was wel geniaal.. Vond ik dan.
Zeker lang geleden.quote:
ja alles gaat heel goedquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker lang geleden.
De laatste keer was 2 maanden geleden.
Alles goed?
Goed zo.quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja alles gaat heel goed
Met jou ook?
Die zat ook inquote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Ah, die ken ik niet.
Ik vond/vind d'r altijd zo eng dun.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zat ook in. De Farm.
.
[afbeelding].
Het allerleukste was natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind d'r ook maar niks. (Beev, we zijn het met elkaar eens)
Doe mij dan maar Froukje.
Sophie is ook wel tof.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het allerleukste was natuurlijk. Sophie.
.
Gelukkig doet die Terence niet meer mee..
Ik vind Froukje leuker dan Sophie. Maar Sophie is ook leuk ja.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het allerleukste was natuurlijk. Sophie.
.
Gelukkig doet die Terence niet meer mee..
Oh ja, geloof het ook.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef BVO het volgende:
Die Matthijs toch, die luie lul.
Wat een programma was dat zeg. Zulke mensen hadden ze bij BB moeten kiezen..
Froukje lijkt heel erg op een ex van mij.. En ze is echt leuk ja.
.
Oscar viel me nog wel mee, maar die Peyman dan. Daar ergerde ik me echt dood aan.quote:Op zondag 25 september 2005 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, geloof het ook.
En inderdaad, het was echt tof door die vreselijke mensen allemaal, met Oscar als dramatisch dieptepunt.
Had je ex ook van die wenkbrauwen?
Ok, aangezien ze ook uit Deurne komt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
En Sven is de grote boeman die je uit de OP heeft gehaald.![]()
Dizer.quote:
Die reactie had ik verwacht.quote:
quote:
Dat zeg ik toch... een droom..quote:Op zondag 25 september 2005 10:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.
Zeggen ze wel vaker als ik weer eens totaal onverwacht en spitsvondig uit de hoek kom.quote:Op zondag 25 september 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die reactie had ik verwacht..
Neen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg, weet iemand hoe je bij Word kan instellen dat ie niet voor elk document een nieuw venster opent?
Jij bent iedereen bij langs geweestquote:
Jij praten als jij komt van ander land doen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent iedereen bij langs geweest?
Een boer zou me begrijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij praten als jij komt van ander land doen?
Boer ≠ ABNquote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een boer zou me begrijpen!!
Maar goed, je antwoord klopte niet dus.quote:
Daar heb je toch van die stofzuigertjes voor? Ik heb 'm ook nog nooit schoongemaakt, moet maar eens gebeurenquote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie je toetsenbord wel eens schoongemaakt? Terng wat zijn die dingen ranzig, als je ze openmaakt.
Alfredquote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
bijna goed! 't is Alfred J. Kwak
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie je toetsenbord wel eens schoongemaakt?
quote:Terng wat zijn die dingen ranzig, als je ze openmaakt.
Ja, ik heb 'm nu dus net schoonquote:Op zondag 25 september 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
Houd je toetsenbord op z'n kop en schud er een beetje mee ofzo..... ik schrok me dood toen ik dat voor het eerst deed..
Die stofzuigertjes ken ik niet, ik hem 'm opengeschroefd, alle letters in de wasmachine, en het frame in de afwasmachine.quote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die stofzuigertjes voor? Ik heb 'm ook nog nooit schoongemaakt, moet maar eens gebeuren.
In de wasmachinequote:Op zondag 25 september 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stofzuigertjes ken ik niet, ik hem 'm opengeschroefd, alle letters in de wasmachine, en het frame in de afwasmachine.! Perfect schoon.
.
Uhuh.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 16:38 schreef BVO het volgende:
[[url=http://img327.imageshack.us/img327/7109/819010mm.gif]afbeelding][/URL]
Ik nomineer deze post voor ShowChat Reactie van het Jaar 2005.quote:
En dan hebben we de Angelina Jolie Award-nominatie nog niet eens meegerekend.quote:
En als je die weer wilt winnen, zul je toch echt je foto's weer terug in je fotoboek moeten zetten.quote:Op zondag 25 september 2005 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan hebben we de Angelina Jolie Award-nominatie nog niet eens meegerekend.
Ik wil niet winnenquote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als je die weer wilt winnen, zul je toch echt je foto's weer terug in je fotoboek moeten zetten.
quote:Op zondag 25 september 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed...dan moet ik maar voor de Brad Pitt Award gaan.
Wat zij zegt.quote:
Onderdekken?quote:Op zondag 25 september 2005 17:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
indekken, onderdekken, onderdrukken... who knows![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 17:51 schreef PeRi het volgende:
Heb je de keilange snorhaartjes al gezien?
Neuh neuh. Hij heeft haske veul vriendjes hier! Beer, en Poes en Varreke enzo!quote:
Het is geen echt dier.quote:Op zondag 25 september 2005 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Euj, het is toch een dier in mijn huis joh!!!
quote:peri zegt:
hey bupatih zegt dat konijn geen dier is
FF zegt:
WELLES!
Sinds vrijdag.quote:Op zondag 25 september 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een konijn geen dier meer![]()
Wat je zegt, ben je zelf!quote:
Haha, je zei 'vind'.quote:
Dier: levend wezen, dat zuurstof in- en kooldioxide uitademt.quote:Op zondag 25 september 2005 18:03 schreef Tania18 het volgende:
Huisdier: tam dier dat voor het nut of de gezelligheid wordt gehouden
Duidelijk dus![]()
In zijn eigen wereldje jaquote:Op zondag 25 september 2005 18:04 schreef PeRi het volgende:
Bupa leeft in een andere wereld denk ik Tania
Nee, nog niet iedereen heeft gestemdquote:Op zondag 25 september 2005 18:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is het al tijd voor showronde 3?
Wat een agressiequote:Op zondag 25 september 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsssk
Bang om mij gelijk te geven, hè?![]()
Ja, dat gaat je stemmen kosten, Buup.quote:
Ik geloof het wel...quote:
Oh, en omdat bij jezelf te voorkomen ga je je maar inlikken?quote:Op zondag 25 september 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat gaat je stemmen kosten, Buup.!
quote:Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind je huisdier keitof, PeRi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |