Maar we hebben ook een zelftoevoeginssysteemquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef The_Langolier het volgende:
Heb je het druk, wordt je gelijk gedumpt.![]()
Nou, vertel. Hebben die dingentjes met de bovenstaande plaatjes te maken?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Was het maar al herfstvakantie, dan heb ik allemaal leuke dingetjes die ik ga doen....
Wat klinkt dat liefquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:23 schreef Duiveltja het volgende:
Was het maar al herfstvakantie, dan heb ik allemaal leuke dingetjes die ik ga doen....
Nou min of meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou, vertel. Hebben die dingentjes met de bovenstaande plaatjes te maken?
Ik zal de vaseline niet nodig hebben, want ga naar Centre Parcs met 8 vriendenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat klinkt dat lief![]()
![]()
Wat ga je allemaal doen dan?
Leuk! Naar welk park ga je??quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou min of meer.![]()
[..]
Ik zal de vaseline niet nodig hebben, want ga naar Centre Parcs met 8 vrienden [afbeelding]
Trouwens maandag in de Next schijnt het voor 80 eurocent te zuipen zijn. Nu vind ik dat een paupertent, maar die 80 cent is toch wel heel cheap cheap.
De Eemhof. Dit schijnt wel een van de vetste parken te zijn van Centre Parcs. In de buurt zit ook nog een leuke discotheek had ik gehoord, dus dat is extraquote:
Ja, ze zijn daar best wel streng eik aan de deur. Ik hoor echt de meest debiele dingen waarom je geweigerd wordquote:Volgens mij kom je de Next alleen maar in met een studentenpas. En die heb ik niet meer![]()
Ik was vorige week ook van plan om een uurtje te tukken, werd ik om 01.00 wakker. Ik had nog niet warm gegeten dus ik als een zombie naar beneden om te etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik dacht: ik ga even een boek lezen... ik dacht ook: laat ik dat lekker languit op de bank doen.
En nu word ik dus net wakker... en ben ik helemaal suf.
Ga maar eens mijn pasta caprese maken.
De Eemhofquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De Eemhof. Dit schijnt wel een van de vetste parken te zijn van Centre Parcs. In de buurt zit ook nog een leuke discotheek had ik gehoord, dus dat is extraomdat we een ruim weekend gaan
[..]
Ja, ze zijn daar best wel streng eik aan de deur. Ik hoor echt de meest debiele dingen waarom je geweigerd word
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Tania18 vs. Duiveltja Wat minder moeilijk
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het was leuk om tot ronde 2 te komen..
Whehe, jij nu ook een.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ha!!! Je hebt een note te pakken![]()
Vertelquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
De Eemhof
Heb ik iig heel goeie herinneringen aan
Ja, ik was met een maat van me die daar goed bekend was. In eerste instantie was hetquote:Maar ik weet niet hoe het nu is, het was een tijdje geleden afgebrand en weer opnieuw opgebouwd.
[quote]
Ik ben er 1 keer geweest (in de Next) en toen werden idd ook veel mensen geweigerd![]()
Taniaatje...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:00 schreef Tania18 het volgende:
Bupieetje...
7 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vertel
Mooie herinneringen maken is wel het idee
[..]
Mwa...jaahquote:
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
7 jaar geleden ofzo
Maar er liep toen in ieder geval veel lekkers rond![]()
![]()
Idem.quote:
Lees: Duiveltja en Sven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!
Nog nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwa...jaah! Heb je al werk? (
of heb je dat al een keer gezegd?)
Zoveel valt er niet te vertellen, ik was veertien of vijftienquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, verhalen willen we (lees: ik) horen!
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog nietMaar ik ben druk bezig met solliciteren, (nog een) artikel schrijven etc. Dus het komt vast goed
Hoe bevalt je studie?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooi zo..
Hoe mijn studie bevalt? Als een hoogzwangere vrouw, Tania. Als een hoogzwangere vrouw.
Met veel puffen en kreunen kom ik er wel.
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het geen drieling is dan![]()
Dat kon ik zelf ook, maar daar had ik geen zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik het voor je editen? [afbeelding]
Uhuhquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te vertellen, ik was veertien of vijftien![]()
Of wil je wat horen over de romantische avonden in de speelhal?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.Het gaat hartstikke goed.
Niet moeilijk én wel leuk.
Dáárom wilde ik het voor jou doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat kon ik zelf ook, maar daar had ik geen zin in![]()
We hebben nu trouwens evenveel notes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uhuh [afbeelding]
Bedankt voor de smiley bupa, die zocht ik net
Woeiquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik heb gisteren mijn buluitreiking gehad trouwens
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uhuh [afbeelding]
Bedankt voor de smiley bupa, die zocht ik net
quote:
En toen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Samen flipperen en op de crossmotors (of hoe heten die dingen)
Tot de speelhal dichtging om 0.00 uur, en dan weer naar het huisje
Ik was zenuwachtig, echt niet leuk meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |