nee nee vrouwen met een eigen mening zijn beter als jaknikkers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:59 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
oftewel, je houd van vrouwen, zolang ze maar geen eigen mening hebben
als een vrouw werkt is ze daarna moe want vrouwen zijn wetenschappelijk niet gebouwt op zwaar werk en daarna hebben ze geen zin meer in sex en ik heb geen zin in een zoutzak. ik wil vuurwerkquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Jij werkt je dus liever 3 slagen in de rondte om een luie verveelde vrouw thuis op de bank te onderhouden die niet van sex houdt maar toch haar benen maar spreidt om haar plicht te doen, dan dat je een vrouw wilt die ook werkt en dol is op sex?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef RobbieRicardo het volgende:
vrouwen zijn wetenschappelijk niet gebouwt op zwaar werk
wetenschappers hebben dat bvewezenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je hebt echt geen idee wat je zegt of wel?
Ik werk niet in een kolenmijn ofzo hoor, zit op kantoor en na mijn werk houdt het echt niet allemaal op hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
als een vrouw werkt is ze daarna moe want vrouwen zijn wetenschappelijk niet gebouwt op zwaar werk en daarna hebben ze geen zin meer in sex en ik heb geen zin in een zoutzak. ik wil vuurwerk
mag je vriendin ook nog wat willen of is dat niet interessant?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:02 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
als een vrouw werkt is ze daarna moe want vrouwen zijn wetenschappelijk niet gebouwt op zwaar werk en daarna hebben ze geen zin meer in sex en ik heb geen zin in een zoutzak. ik wil vuurwerk
gemakkelijk en licht werk heb ik wat minder moeite mee dat is hetzelfde als kinderen grootbrengen dat kost ook moeite voor haar. ik had het meer over vrouwen die echt werken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik werk niet in een kolenmijn ofzo hoor, zit op kantoor en na mijn werk houdt het echt niet allemaal op hoor
op dit moment heb ik even geen vriendinquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
mag je vriendin ook nog wat willen of is dat niet interessant?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
gemakkelijk en licht werk heb ik wat minder moeite mee dat is hetzelfde als kinderen grootbrengen dat kost ook moeite voor haar. ik had het meer over vrouwen die echt werken.
Vroeger, toen moeders nog vrouwen warenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
mijn moeder is ook een vrouw
en je kan je niet indenken wat je zou vinden als je wel een vriendin zou hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:07 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
op dit moment heb ik even geen vriendin
Ik denk dat kinderen grootbrengen zwaarder is dan 40 uur per week als stratenmaker werken. Dat is geen grapje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
gemakkelijk en licht werk heb ik wat minder moeite mee dat is hetzelfde als kinderen grootbrengen dat kost ook moeite voor haar. ik had het meer over vrouwen die echt werken.
mijn exen hadden er geen probelemen mee en ik had geen probleem met hun.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
en je kan je niet indenken wat je zou vinden als je wel een vriendin zou hebben?
prima toch dan? Mijn relatie zou het niet zijn, maar goed, wie ben ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
mijn exen hadden er geen probelemen mee en ik had geen probleem met hun.
Hadden ze er ook geen problemen mee toen het uitging, en ze dus op straat stonden zonder inkomen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:11 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
mijn exen hadden er geen probelemen mee en ik had geen probleem met hun.
als je beslist dat je eigen weg gaat dan moet je ook niet zeuren dat het niet gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hadden ze er ook geen problemen mee toen het uitging, en ze dus op straat stonden zonder inkomen?
Ok, maar als JIJ het uitmaakt blijf jij NIET met lege handen achter!quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:18 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
als je beslist dat je eigen weg gaat dan moet je ook niet zeuren dat het niet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |