Zeker lang geleden.quote:
ja alles gaat heel goedquote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zeker lang geleden.
De laatste keer was 2 maanden geleden.
Alles goed?
Goed zo.quote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja alles gaat heel goed
Met jou ook?
Die zat ook inquote:Op zondag 25 september 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
Ah, die ken ik niet.
Ik vond/vind d'r altijd zo eng dun.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zat ook in. De Farm.
.
[afbeelding].
Het allerleukste was natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind d'r ook maar niks. (Beev, we zijn het met elkaar eens)
Doe mij dan maar Froukje.
Sophie is ook wel tof.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het allerleukste was natuurlijk. Sophie.
.
Gelukkig doet die Terence niet meer mee..
Ik vind Froukje leuker dan Sophie. Maar Sophie is ook leuk ja.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het allerleukste was natuurlijk. Sophie.
.
Gelukkig doet die Terence niet meer mee..
Oh ja, geloof het ook.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef BVO het volgende:
Die Matthijs toch, die luie lul.
Wat een programma was dat zeg. Zulke mensen hadden ze bij BB moeten kiezen..
Froukje lijkt heel erg op een ex van mij.. En ze is echt leuk ja.
.
Oscar viel me nog wel mee, maar die Peyman dan. Daar ergerde ik me echt dood aan.quote:Op zondag 25 september 2005 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, geloof het ook.
En inderdaad, het was echt tof door die vreselijke mensen allemaal, met Oscar als dramatisch dieptepunt.
Had je ex ook van die wenkbrauwen?
Ok, aangezien ze ook uit Deurne komt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
En Sven is de grote boeman die je uit de OP heeft gehaald.![]()
Dizer.quote:
Die reactie had ik verwacht.quote:
quote:
Dat zeg ik toch... een droom..quote:Op zondag 25 september 2005 10:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.
Zeggen ze wel vaker als ik weer eens totaal onverwacht en spitsvondig uit de hoek kom.quote:Op zondag 25 september 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die reactie had ik verwacht..
Neen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Zeg, weet iemand hoe je bij Word kan instellen dat ie niet voor elk document een nieuw venster opent?
Jij bent iedereen bij langs geweestquote:
Jij praten als jij komt van ander land doen?quote:Op zondag 25 september 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent iedereen bij langs geweest?
Een boer zou me begrijpenquote:Op zondag 25 september 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij praten als jij komt van ander land doen?
Boer ≠ ABNquote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een boer zou me begrijpen!!
Maar goed, je antwoord klopte niet dus.quote:
Daar heb je toch van die stofzuigertjes voor? Ik heb 'm ook nog nooit schoongemaakt, moet maar eens gebeurenquote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie je toetsenbord wel eens schoongemaakt? Terng wat zijn die dingen ranzig, als je ze openmaakt.
Alfredquote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
bijna goed! 't is Alfred J. Kwak
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie je toetsenbord wel eens schoongemaakt?
quote:Terng wat zijn die dingen ranzig, als je ze openmaakt.
Ja, ik heb 'm nu dus net schoonquote:Op zondag 25 september 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
Houd je toetsenbord op z'n kop en schud er een beetje mee ofzo..... ik schrok me dood toen ik dat voor het eerst deed..
Die stofzuigertjes ken ik niet, ik hem 'm opengeschroefd, alle letters in de wasmachine, en het frame in de afwasmachine.quote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die stofzuigertjes voor? Ik heb 'm ook nog nooit schoongemaakt, moet maar eens gebeuren.
In de wasmachinequote:Op zondag 25 september 2005 15:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die stofzuigertjes ken ik niet, ik hem 'm opengeschroefd, alle letters in de wasmachine, en het frame in de afwasmachine.! Perfect schoon.
.
Uhuh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |