wilt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Ben gewoon benieuwd..
Ik denk dat ze eerst Tom doen en als het dan druk wordt op zoek gaan naar een tweede..
Aangezien schatje niet meer wilt..
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslotquote:
Wat heb je geopend dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Een topic over torrent sitesquote:
Ja dat zag ikquote:
Tjah... sukkel dat je bent ook! Dat soort dingen hoor je over de mail te doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een topic over torrent sites![]()
Nee, niet echt neequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik pas ook gezien. Het zag er ook niet uit![]()
Ach, ik vind d'r actie wel leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik Irene v.d. Laar echt om te kotsen vind?!?
Zo dan
Nou, ik hoef d'r blote kont niet te zien hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Welke actie??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Misschien ben ik wel heel erg eenzaamquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn illusie dat alleen bejaarden en eenzamen naar Dancing with the Stars kijken is nu definitief om zeep geholpen.
Of bejaard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel erg eenzaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |