Ongelovelijk dat hij er bij irritande bn'rs er al in de eerste ronde uit wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
Filemon.
Het lijkt me trouwens best grappig om een keer te kijken.
Ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha om het verschill te merken ofzo ?![]()
mannen kunnen het vast beterquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha om het verschill te merken ofzo ?![]()
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel? ''quote:
Zhenar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel? ''![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hadden ze ook gewoon Zhenar kunnen vragen of was het nou Bar_rel?![]()
Het schijnt dat mannen het beter kunnen omdat die weten wat lekker aanvoelt en zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
mannen kunnen het vast beter.
of eigenlijk.. dat hoeft helemaal niet.
quote:Filemon Wesselink gebruikt harddrugs
UTRECHT - 21/09/05 - (Novum) - Verslaggever Filemon Wesselink probeert in het BNN-televisieprogramma 'Spuiten & slikken' soft- en harddrugs uit. Iedere uitzending bespreekt hij een variant en probeert deze ook uit. Het programma wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand.
Wesselink gaat op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn en probeert hij thuis op de bank, onder toeziend oog van zijn moeder, de drug LSD. Ook de drugs heroïne en opium komen aan bod.
Behalve verslaggever Wesselink is Ties Van Westing te zien in het programma. Hij neemt het onderwerp seks voor zijn rekening. De verslaggever recenseert sekservaringen en hij trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een privé-vertrek, waar hij een seksueel experiment ondergaat. Van Westing onderzoekt bijvoorbeeld of het nu fijner is om door een man of door een vrouw te worden gepijpt.
In de studio ontvangt Hilbrand gasten die hun mening geven over alles wat met seks en drugs te maken heeft. Kijkers kunnen tijdens de live-uitzending per mail of telefoon meepraten over bijvoorbeeld hun seksuele uitspattingen of drugsgebruik. 'Spuiten & slikken' is vanaf 10 oktober te zien bij BNN.
BNN
Dat vrouwen beter kunnen beffen vind ik wel een kinky idee maar ditquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het schijnt dat mannen het beter kunnen omdat die weten wat lekker aanvoelt en zo...![]()
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat vrouwen beter kunnen beffen vind ik wel een kinky idee maar dit![]()
Dat is zeker een onderzoek uitgevoerd door de PSHYCHOLOGIEquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super
Wij samen als duo mod in IDO... a dream come true![]()
i know vroeger keek ik ook sexcetraquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is bewezen dat vrouwen andere vrouwen veel beter/makkelijker/sneller een orgasme bezorgen...
Bewezen? Wat een lulkoek! Waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was een keer op tv...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bewezen? Wat een lulkoek! Waar heb je dat vandaan?
Skatebaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Duiveltja het volgende:
Die gast bij Pimp my Room vind het HE-LE-MAAL niks wat ze met zijn kamer hebben gedaan![]()
Don't worry, dat komt wel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
Zouden ze solli's doen voor IDO?
Dan moeten ze wel opschieten namelijk.
Ja duh.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gooit die Bupa mijn topic een beetje dicht
wilt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Ben gewoon benieuwd..
Ik denk dat ze eerst Tom doen en als het dan druk wordt op zoek gaan naar een tweede..
Aangezien schatje niet meer wilt..
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslotquote:
Wat heb je geopend dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik denk iemand geeft mij 1 goeie site ik ga daarheen en vervolgens gooien ze dat topic maar lekker opslot
Een topic over torrent sitesquote:
Ja dat zag ikquote:
Tjah... sukkel dat je bent ook! Dat soort dingen hoor je over de mail te doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een topic over torrent sites![]()
Nee, niet echt neequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik pas ook gezien. Het zag er ook niet uit![]()
Ach, ik vind d'r actie wel leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik Irene v.d. Laar echt om te kotsen vind?!?
Zo dan
Nou, ik hoef d'r blote kont niet te zien hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Welke actie??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ach, ik vind d'r actie wel leuk.
Misschien ben ik wel heel erg eenzaamquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn illusie dat alleen bejaarden en eenzamen naar Dancing with the Stars kijken is nu definitief om zeep geholpen.
Of bejaard.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel erg eenzaam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |