Jij stemt niet meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent in iedergeval door naar de volgende![]()
Ik wil wel op jou stemmen maar dat mag nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent in iedergeval door naar de volgende![]()
Jawel maar ik heb nog een week tochquote:
Gadverdammequote:
Nee, er staat geen tijd voor, gewoon als de meeste gestemd hebben...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jawel maar ik heb nog een week toch![]()
Dat songfestival voor kinderen is dit jaar van een beduidelijk hoger niveau dan vorig jaar![]()
Indat geval stem ik nu welquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, er staat geen tijd voor, gewoon als de meeste gestemd hebben...
Je stemt links..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
Svensational vs. mark_03
Ben je anti reclame voorjezelf aan het maken ofzoquote:
Het kwam toevalig zo uitquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ben je anti reclame voorjezelf aan het maken ofzo![]()
Kan alsnog wel. En dan meteen de nieuwequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik wou net gaan stemmen van de vorige lijst![]()
Nou ja dan maar niet![]()
Dan stem je toch op de nieuwe lijstquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef bar_rel het volgende:
Ik wou net gaan stemmen van de vorige lijst![]()
Nou ja dan maar niet![]()
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer inquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan stem je toch op de nieuwe lijst
Beter kijken danquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer in![]()
![]()
!
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
Joh ik heb al twee stemmen, dat had ik niet verwacht..
Jawel hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft geen nut meer want jij staat er niet meer in![]()
![]()
!
Als ja....quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...
Ik kom niet in de finale hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als jij en Sven in de finale komen... dan zou ik het heel moeilijk krijgen met stemmen...
Bupatih vs. Skaaiquote:
Je stemt niet op Dizers duelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
[/b]Bupatih[/b] vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBlissvs. Airelle
Svensational vs. mark_03
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als ja.....
Maar wel lief hoor.
Echt wel... en als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom niet in de finale hoor!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBlissvs. Airelle
Svensational vs. mark_03
![]()
Zit je daar bij het concert van Rene Froger, komt Gerard Joling half naakt het podium op.. ik kreeg bijna een hartaanval..quote:
Omg ik dacht al, Rene Frogerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zit je daar bij het concert van Rene Froger, komt Gerard Joling half naakt het podium op.. ik kreeg bijna een hartaanval..![]()
![]()
![]()
Dat ik naar het concert ging was omdat ik de kaarten had gekregen van mijn werk...
Slecht ik sta er niet meer tussenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de TT, Dizer?
Wat snap je niet aan de woorden "TT" en "Dizer"?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Slecht ik sta er niet meer tussen![]()
![]()
En die andere gozer laat zich pijpen door een man en een vrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eindelijk binnenkort zijn we van Filemon af
Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending bespreekt hij een variant om deze vervolgens ook te gebruiken. Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug. Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Hier blijft het echter niet bij, ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt.
Alleen IDO staat tussen de ttquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Superquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je van de TT, Dizer?
TT=TopicTitelquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Haha om het verschill te merken ofzo ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die andere gozer laat zich pijpen door een man en een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |