OMG.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Superschoonheden sabbelen aan mijn dop
Ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef BVO het volgende:
Welke twee stemden er op pberends?? Dizer en.....?
Hond.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik.
Omdat ik net daarvoor had gelezen dat jij niet in het toernament wilde zitten.
Zie je Hind al sabbelen op zijn dopje ?quote:
Nou moet je ophouden hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zie je Hind al sabbelen op zijn dopje ?![]()
Niet zeiken.quote:
Play dat is toch dat tmf progamma dat elk jaar door een nieuwe en nog slechtere vj dan de vorige word gepresenteerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor.!!!
Ze wil versierd worden ipv dat ze zelf versiert hoorde ik bij Play. Komt ze lekker laat mee..
Correct.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Play dat is toch dat tmf progamma dat elk jaar door een nieuwe en nog slechtere vj dan de vorige word gepresenteerd?
Tut tut, dat was pas dit jaar hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
Goddomme, sta ik weer tegenover Svurno ... net als vorig jaar. Tsss
Oke dan keek ik het vroeger wel eensquote:
Naja, vorige editie danquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, dat was pas dit jaar hoor.
Daar moet je eens mee kappenquote:
Volgens mij was het dus echt close... want ik dacht dat jij de enige die op mij stemde...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar moet je eens mee kappen!
Hee, CU2 is niet oranje meer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
http://www.cu2.nl/bupatih
Ik heb nog steeds geen vriendjes.
Dat denk jij altijd, in elke ronde, in elk toernooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij was het dus echt close... want ik dacht dat jij de enige die op mij stemde...
Mooi hè?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, CU2 is niet oranje meer..
Sorryquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat denk jij altijd, in elke ronde, in elk toernooi.!
Je bent in iedergeval door naar de volgendequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
* Ronde 2
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Ik door naar de tweede ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |