Lief wel ja.quote:
Hugo Metsers zag wel wat in een terugkeer, maar de schrijvers hebben toch geen plaats.quote:
Wilbert toch ook? Schrijversquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Hugo Metsers zag wel wat in een terugkeer, maar de schrijvers hebben toch geen plaats.
Wat zou ik nog graag Herman Hogendoorn gezien hebben die Jack volledig de grond in boorde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:31 schreef Starlie het volgende:
Lorena zou een betere rechercheur zijn dan haar vent!
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Mike een schurk is die iedereen erin gaat luizen.
we gaan door tot 21.quote:
Nou, lelijke rug anders welquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef loezzzje het volgende:
Hoewel dat lijfmaar de scene was compleet nutteloos
Rik waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
ik voel dat er iets opbloeit tussen Rik en Nuran
Als hij haar ook maar niet belazerd zoals Danny gedaan heeft...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
Dat heb ik niet meer gezien. Ik was om 20.30 al naar net 5 over geschakeld, rtl 4 kan mijn rug opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
die is dood, dus je moet het met Mike doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef roos94 het volgende:
ik vind mike totaal geen hunk. geef mij danny maar
Of Jack.... Of eventueel Noud!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is dood, dus je moet het met Mike doen.
Danny is wel stijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
everon is geen lulquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bing lijkt me in het echt ook echt een lul!
Te vroeg, te vroeg. Ik zit nog het verdriet van Danny te verwerken en dan kom jij aan met je misselijke grappen, bahquote:
Ik hoop maar dat dit sarcasme isquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg. Ik zit nog het verdriet van Danny te verwerken en dan kom jij aan met je misselijke grappen, bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar zelfs als Aysen zou schrikken, kijkt ze nog zo:![]()
Goh nu al? Dat vermoedde had ik weken terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
Zit nu op iPod, pics van de tetten van Lorena?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh nu al? Dat vermoedde had ik weken terug.![]()
Anyway, we zullen het zien. Die droomscene over Mike vond ik echt belachelijk en overdreven. Wat een tijd opvulling zeg. Op die manier haken kijkers wel af. Duidelijk dat hij de pretty boy rol van Danny moet overnemen.
Verder vielen de enorm uitziende borsten van Lorena nogal op (zijn ze nou echt groter?) en was de hysterie + ketting van Lucas ook niet echt nodig.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef loezzzje het volgende:
Bingal kreeg ik een miljoen dan zou ik er nog niet op klimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef loezzzje het volgende:
LucasAysen staat boven de wet hè, rookie die denkt dat ze hoofdcommissaris is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan de TT niet meer editten, dat kunnen alleen de modjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Poesopstokje het volgende:
TT: ''Slappe Mike, Stijve Danny''
Doe even editten Roos
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En toen de auto van Anton heen en weer ging tijdens de begrafenis, dacht iedereen vast dat dokter Anton iemand aan reanimeren was.
Roos is toch een modje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:31 schreef DeLuna het volgende:
Je kan de TT niet meer editten, dat kunnen alleen de modjes.
Eind van de maand, las ik ergens. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:00 schreef Klipnap het volgende:
Wiet zou toch ook terugkomen. Niets van gehoord.
Het is ook geen lelijke vent alleen de scene sloeg nergens opquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, die Mike-scene heeft toch voor (naar mijn idee) de hoogste kijkcijfers van het seizoen gezorgd, 1.914.000. De afleveringen die voor The Voice kwamen niet meegerekend.
Niet door iedere gtst kijker hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef Poppejans het volgende:
Bing![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk best raar dat ze daar zo ineens een figuur vanhebben gemaakt dat uitgekotst wordt door iedere GTST kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 10:50:11 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:19 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:19 schreef GSMboy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een keer 10 km te hard gereden en ging nog correctie vanaf. Moest 45 euro betalen, oplichters zijn het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zat toch op het hoofd van Nina bij die begrafenis?quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een valse cavia.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zat toch op het hoofd van Nina bij die begrafenis?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was eerder een dode caviaquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zat toch op het hoofd van Nina bij die begrafenis?![]()
![]()
Mike
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Het ligt er zo dik bovenop dat Mike de nieuwe mooie man is, wat een faal zeg
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hèquote:Ik moet zeggen dat ik het lichaam van Jan wel lekkerder vind hoor, van mij had Mike gister echt zijn shirt niet uit hoeven trekkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:13 schreef Moofasah het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind die Mike niet lekker ofzo, maar ik zie hem dan liever voor ''de hunk'' () doorgaan dan die kwal van een Jan Kooijman. Dat lego kapsel en die vervelende rotkop
![]()
Al heeft hij wel een leuk koppie. Ik heb gelukkig nooit naar Mega Mindy gekeken dus ik vergelijk hem niet met Mega Toby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwuah, ik vind m'n eigen lichaam beter dan dat van beiden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:38 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het lichaam van Jan wel lekkerder vind hoor, van mij had Mike gister echt zijn shirt niet uit hoeven trekken![]()
![]()
Ik kijk tegenwoordig weer minder vaak. Je mist toch niks, gaat vaak echt nergens over.
Krijgt bijna het niveau van Spangas.
Ik wil lange, spannende verhaallijnen.![]()
Die hoeft hem niet meer nu hij weet dat het de oom van Edwin is.quote:
Ik heb het stuk gemist waarin Mike z'n shirt uittrok.
Even terugkijken dus.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik had mixed feelings erover. Aan de ene kant dacht ik; wtf zit ik naar te kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Even terugkijken dus.en aan de andere kant dacht ik;
![]()
![]()
![]()
Het slaat sowieso nergens op. Laat die schrijvers eerst fatsoenlijke verhaallijnen met de nodige spanning, suspense en onverwachte wendingen bedenken, voordat ze er de zoveelste "mooiboy" in gooien
En nee, tegen Louis Talpe heb ik helemaal niets, vind hem een goed acteur, alleen het personage rammelt weer aan alle kanten - iets wat met alle geïntroduceerde personages van de afgelopen vier jaar aan de hand is.![]()
Je hebt niks gemist hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die hoeft hem niet meer nu hij weet dat het de oom van Edwin is.
Even terugkijken dus.![]()
![]()
Ja dat dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik had mixed feelings erover. Aan de ene kant dacht ik; wtf zit ik naar te kijkenen aan de andere kant dacht ik;
![]()
![]()
![]()
Dat had ik inderdaad ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik had mixed feelings erover. Aan de ene kant dacht ik; wtf zit ik naar te kijkenen aan de andere kant dacht ik;
![]()
Hij is niet superknap, maar hij heeft wat en is toch best sexy
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wow!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 en 7 staan op bol.com voor augustus.![]()
![]()
Seizoen 6 meteen besteld. Alleen balen dat-ie pas uitkomt in de laatste week van mijn zomervakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat die, vergeleken met het huidige GTST, echt ge-ni-aal zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou je super oude afleveringen kijken xd![]()
![]()
Heb ik ook al gedaan toen ik 16 was ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou je super oude afleveringen kijken xd![]()
Heb heel seizoen 1, en een deel van seizoen 2 gekeken.
God wat ben ik levenloos![]()
![]()
Overigens, het valt me op dat de huidige schrijvers de letter B nogal vaak gebruiken de laatste tijd:
Bouwhuis, Bianca, Bram, Bos, Brandts, Baydar, Bosch...![]()
Bing(o)!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, het valt me op dat de huidige schrijvers de letter B nogal vaak gebruiken de laatste tijd:
Bouwhuis, Bianca, Bram, Bos, Brandts, Baydar, Bosch...
Waarom staat de Bing-meme niet meer in de OP?![]()
![]()
Okee, ik kijk echt te weinig GTSTquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Bouwhuis, Bianca, Bram, Bos, Brandts, Baydar, Bosch...De laatste drie namen zeggen me niks, en ik was alweer vergeten dat Edwin dood was
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Brandts is de achternaam van Mike, de nieuwe "hunk". Baydar is de achternaam van de twee Turkse zusjes en Bosch is de achternaam van Edit, de toiletjuffrouw van Dansatoria die haar eigen online serie heeft (quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Okee, ik kijk echt te weinig GTSTDe laatste drie namen zeggen me niks, en ik was alweer vergeten dat Edwin dood was
).
![]()
Bij deze dus de TT:quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
![]()
GTST #407: Waar seizoen 6 en 7 tegelijk op DVD werden aangekondigd
Roos94, kan je in dít topic even melden dat de TT daarin gewijzigd kan worden?Omdat er toen nog wél gave verhaallijnen en karakters in de serie te zien waren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou je super oude afleveringen kijken xd
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Okequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ninja-edit, haal ff weg, vond het nogal lulligJe zat een beetje te jennen man
![]()
![]()
Hopelijk volgen daarna ook snel box 8 en 9, zodat ik eindelijk weer mijn favoriete Ludo momenten kan zien.![]()
Ik ga weer te snel.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Jouw username maakt me altijd in de warquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef Marrije het volgende:
Kan Toby die smile ff achterwege laten? Alsof ie Mega Mindy aankijkt![]()
Tering, wat kitsch die inrichting.. Waarom vind ik het stiekem leuk?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ik vond het veel vreemder dat de moeder van Danny en Rik er niet was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
Nu ik erover terug denk is het idd vreemd dat Lorena en Jack op de begrafenis waren.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jouw username maakt me altijd in de war![]()
Tering, wat kitsch die inrichting.. Waarom vind ik het stiekem leuk?![]()
Op dat goud na...en die lelijke laarslamp en dat hert. . .niet onaardig![]()
![]()
Lorena.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Dat is ubervreemderquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond het veel vreemder dat de moeder van Danny en Rik er niet was.![]()
Aysen en Bing, ik vind het allebei treurige figuren.
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
*zucht* wat is Mega Toby toch charming....Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Hij heeft iets.. niet dat hij een super lekker ding is.. maar hij heeft wel iets wat hem aantrekkelijk maakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef patat het volgende:
Ik hoop dat het een echte badass wordt.
Want zoals ie nu doet, kan ik hem niet uitstaan![]()
![]()
dus ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
*zucht* wat is Mega Toby toch charming....![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat is waar, en de rest van de mannen is momenteel ook niet je-van-het..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft iets.. niet dat hij een super lekker ding is.. maar hij heeft wel iets wat hem aantrekkelijk maakt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Sjors jank niet zo, dump die loser van een Bing gewoon
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
en dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Sjors jank niet zo, dump die loser van een Bing gewoon![]()
Krijgen we maandenlang een jankende Bing.. No thans, beter wordt de perfecte moord gepleegdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Sjors jank niet zo, dump die loser van een Bing gewoonAls iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
ditquote:en ditquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Lucas
Lucas
Hij heeft wel gelijk, waarom staat een rechercheur bekeuringen uit te delen, en niet de verkeerspolitie?![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:32 schreef James1988 het volgende:
Lucas
Hij heeft wel gelijk, waarom staat een rechercheur bekeuringen uit te delen, en niet de verkeerspolitie?![]()
Die Mike is wel een ubergeil mannetje he, bij elke vrouw denkt hij![]()
![]()
Hopelijk ziet hij slachtoffers voor zijn valse plan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:34 schreef MissJ het volgende:
Die Mike is wel een ubergeil mannetje he, bij elke vrouw denkt hij![]()
Carrera volgens mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
Noud
Jack
Wat voor auto was het eigenlijk?![]()
Je moet toch ook eerst meten hoe hard iemand rijd voordat je uberhaupt een boete kan uitschrijvenk vindt t wel n beetje triest worden zo..
haken is cool![]()
Echt te sneu voor woorden, deze politie-Aysen-verhaallijn. Richten ze zich op een nieuwe doelgroep ofzo? 8-10 jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:39 schreef MissN het volgende:
Je moet toch ook eerst meten hoe hard iemand rijd voordat je uberhaupt een boete kan uitschrijvenk vindt t wel n beetje triest worden zo..
![]()
Aysen die bot is tegen Bing...quote:![]()
![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Aysenvolgens mij kan Lucas daar gewoon een klacht over indienen dat zij niet in uniform was en geen bewijs had.
![]()
En nu zitten we wel te mopperen over het slechte acteren van Nuran en Aysen maar Arnie deed het destijds toch niet veel beter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Omdat er toen nog wél gave verhaallijnen en karakters in de serie te zien waren.Al was zijn personage uiteraard een stuk sympathieker.
![]()
![]()
Wat een hakken had Lorena vandaag weer aan.
Als Aysen die auto aan de kant had gezet en ze zag Ludo Sanders zitten, had ze het vast bij een waarschuwing gelaten.
En Sjors, dump die flapdrol nu eens een keer definitief!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ludo niet...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Wat een hakken had Lorena vandaag weer aan.
Als Aysen die auto aan de kant had gezet en ze zag Ludo Sanders zitten, had ze het vast bij een waarschuwing gelaten.
Die laat niks bij waarschuwingen, die stuurt meteen iemand op pad in als iets hem niet zint.
![]()
Arnie was helemaal dramatisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nu zitten we wel te mopperen over het slechte acteren van Nuran en Aysen maar Arnie deed het destijds toch niet veel beter.Al was zijn personage uiteraard een stuk sympathieker.
Vreemd schokkerig beeld aan het begin van de aflevering ...
Sjors, Bing en Aysen mogen alle drie wel oprotten.
In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
Aysenvolgens mij kan Lucas daar gewoon een klacht over indienen dat zij niet in uniform was en geen bewijs had.
Maar ja, dit is Meerdijk![]()
![]()
Poephoofd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...![]()
Misschien wel erg goed juist, dat ze eens flink op dr nummer gezet gaat worden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
Aysen haalt zich Sanders op de hals... dom dom
Wat een vervelend mens zeg, al vind ik de negatieve interacties tussen haar en Bing wel weer grappig
Lorena tegen Sjors![]()
![]()
meesterlijk! Heb in een scheur gelegen ''huilen doe je maar ergens anders hoor, je verpest mn hele moment nu''
en Lorena/Jack
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Zo irritant die Aysen! Maar ook die hottie in slowmotion, wij begrijpen ook wel dat iedereen hem mooi vindt.Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
'Oh nee he, je gaat toch niet een potje zitten janken he? Dit is een grote dag voor mij en Jack'en hoe Jack ertussendoor zat. mijn vriend zei; zit je naar een comedy te kijken ofzo
![]()
![]()
En het is Aysen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.
Maar ja, dit is Meerdijk
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Staat ook bij:quote:quote:Casper van Bohemen, Erik de Vogel & Ferri Somogyi
De exclusieve spoilers voor de volgende week zijn uitgelekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:50 schreef GSMboy het volgende:
De exclusieve spoilers voor de volgende week zijn uitgelekt:Och jee, gaan we weer aan de nepspoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit er even bijzetten is misschien geen overbodige luxe, al heb je het door het absurdistische gehalte toch wel door, het zorgt toch voor verwarring.Een heer met stijl![]()
Spoilers voor augustus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
en weer een minnetje voor Bing...
Sjors heeft hartstikke gelijk, maar dump die gozer dan ook. Bij Lorena zeiken heeft toch weinig zin, maar ja je moet je hart toch ergens luchten he als die Bing raad krijgt van Aysen (voor het eerst zegt ze iets zinnigs) en er totaal wat anders mee doet dan je verwacht. Vervolgens alles negeert wat je zegt en respectloos om gaat met Sjors.
Lorena is ook lekker wispelturig trouwens...
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor augustus:Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook echt totaal ongeloofwaardig. Maarja gtst hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.![]()
![]()
Ik heb september in augustus veranderd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.
Het lijkt wel alsof ze het met opzet deed. Maar wat heeft ze tegen Ludo/Lucas. Want hoe wist ze dat de auto bestuurt werd door Lucas?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
en weer een minnetje voor Bing...
Sjors heeft hartstikke gelijk, maar dump die gozer dan ook. Bij Lorena zeiken heeft toch weinig zin, maar ja je moet je hart toch ergens luchten he als die Bing raad krijgt van Aysen (voor het eerst zegt ze iets zinnigs) en er totaal wat anders mee doet dan je verwacht. Vervolgens alles negeert wat je zegt en respectloos om gaat met Sjors.
Lorena is ook lekker wispelturig trouwens...
Ik ben benieuwd hoe de cover eruit zal gaan zien voor box 6 en 7.
Op zijn minst het nieuwe logo mag ik toch hopen.
Mooiste logo ook.
Nee joh, niks nieuwe logoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de cover eruit zal gaan zien voor box 6 en 7.
Op zijn minst het nieuwe logo mag ik toch hopen.
[ afbeelding ]
Mooiste logo ook.Wanneer seizoen 22 op dvd verschijnt, gebruiken ze nog het logo wat ze nu voor de boxen gebruiken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, niks nieuwe logoWanneer seizoen 22 op dvd verschijnt, gebruiken ze nog het logo wat ze nu voor de boxen gebruiken
![]()
Nu nog die ontbrekende aflevering van seizoen 5.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Seizoen 6 is het laatste seizoen in de stijl van seizoen 3 (eind), 4 en 5. Vervolgens wordt in dit seizoen het originele Van Houten-Hogendoorn tijdperk voorgoed afgesloten, althans alles sinds Jack en Sjors reken ik er niet echt meer toe. Een van de dingen die vooral Frey wel interessant zal vinden is de introductie van Ludo Sanders.![]()
Dit seizoen was wat betreft de casting ook een van de meest volledige, in seizoen 7 verdwenen binnen enkele maanden stevige vaste personages: Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink. De familie Alberts verloor na dit seizoen veel van zijn oorspronkelijke functie en het werd in mijn ogen een slap samenraapsel van vergane glorie. Door vertrouwde decors en personages duurde het tot begin seizoen 10 voordat dit pijnlijk duidelijk werd. Althans zo is mijn ervaring
Edit: Het is ook de introductie van Angela Schijf als Kim Verduyn die Jef letterlijk tot het uiterste treitert, tot ze in seizoen 7 nader tot elkaar komen en een van de beste vader-dochter relaties krijgen.
Een heer met stijl![]()
Ik kan me slechts flitsen van deze seizoenen herinneren. Ik ben benieuwd wat ik straks daadwerkelijk nog allemaal herken. De verhaallijnen ken ik nog wel, maar in grote lijnen. Na de eerste maanden van seizoen 6 heb ik in ieder geval alles gezien.
QFT.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 6 is het laatste seizoen in de stijl van seizoen 3 (eind), 4 en 5. Vervolgens wordt in dit seizoen het originele Van Houten-Hogendoorn tijdperk voorgoed afgesloten, althans alles sinds Jack en Sjors reken ik er niet echt meer toe. Een van de dingen die vooral Frey wel interessant zal vinden is de introductie van Ludo Sanders.![]()
Dit seizoen was wat betreft de casting ook een van de meest volledige, in seizoen 7 verdwenen binnen enkele maanden stevige vaste personages: Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink. De familie Alberts verloor na dit seizoen veel van zijn oorspronkelijke functie en het werd in mijn ogen een slap samenraapsel van vergane glorie. Door vertrouwde decors en personages duurde het tot begin seizoen 10 voordat dit pijnlijk duidelijk werd. Althans zo is mijn ervaring
Dit zijn eigenlijk ook de redenen dat ik na seizoen 6 stopt met aanschaf van de boxen![]()
![]()
Ik vond Angela Schijf toen ze net in gtst zat zo leuk. Toen ze Jef zat te treiteren etc. Ik vond dat zo grappig![]()
Zal deze box niet kopen maar als ik hem kan vinden zal ik hem zeker downloaden
![]()
![]()
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien. Er zaten toch wat leuke dingen in. Seizoen 10 hoef ik sowieso niet te hebben: het einde van het AA&F decor, hotel Dendermonde, Huize Janine-Daniël, Huize Alberts decor #1. Robert en Laura die allebei een ongelooflijke midlife crisis krijgen en helemaal ontsporen (totdat de makers ook wel inzagen dat dit nergens op sloeg). De introductie van de meest maffe en irritante personages: Charlie, Philip van Alphen, Cleo de Wolf....eigenlijk was de soap daarna steeds moeilijker terug te herkennen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT.
Dit zijn eigenlijk ook de redenen dat ik na seizoen 6 stopt met aanschaf van de boxen
De verhaallijnen bleven overigens wel prikkelend en spannend, tot 2005 ongeveer, toen een of andere maffe RTL directeur even 1 scene met een boot had gezien. Toen verviel het tot het slappe, passieve zooitje wat het nu is, met af en toe een spannende opvlieger.
Een heer met stijl![]()
Dat had ik dus al vanaf seizoen 7: Arnie weg, Helen weg, Stan weg, Sylvia weg (al vond ik haar een ongelooflijke zeikdoos in het kwadraat), twee incestverhalen binnen 1 familie, Jef die verslaafd raakt aan de morfine, Arthur die verliefd wordt op Meta...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien. Er zaten toch wat leuke dingen in. Seizoen 10 hoef ik sowieso niet te hebben: het einde van het AA&F decor, hotel Dendermonde, Huize Janine-Daniël, Huize Alberts decor #1. Robert en Laura die allebei een ongelooflijke midlife crisis krijgen en helemaal ontsporen (totdat de makers ook wel inzagen dat dit nergens op sloeg). De introductie van de meest maffe en irritante personages: Charlie, Philip van Alphen, Cleo de Wolf....eigenlijk was de soap daarna steeds moeilijker terug te herkennen in mijn ogen.
Voor mij is de binding met hoe de serie ooit begon eigenlijk al weg sindsdien. De vriendengroep waarmee de serie begon is dan echt helemaal weg (Suzanne reken ik niet mee), de verhaallijnen uit de eerste seizoenen worden echt helemaal afgerond in seizoen 6/begin seizoen 7 (Helen die Peters moeder is, de liefde tussen Arnie en Linda, de Van Houten/Hogendoorn-dynastie) en de serie gaat vanaf dan eigenlijk echt zijn eigen weg. Althans, zo ervaar ik datVanaf 2005 begonnen de verhaallijnen steeds debieler te worden en haakten er steeds meer kijkers af. Erland Galjaard ging in 2008 eens kijken hoe dat nou mogelijk was en zag een aflevering met de Ark van Ludo (quote:De verhaallijnen bleven overigens wel prikkelend en spannend, tot 2005 ongeveer, toen een of andere maffe RTL directeur even 1 scene met een boot had gezien. Toen verviel het tot het slappe, passieve zooitje wat het nu is, met af en toe een spannende opvlieger.), en constateerde dat het echt helemaal nergens meer over ging; de kijker had geen binding met de karakters en hun belevenissen, waarna hij van Endemol eiste dat er onmiddelijk ingegrepen werd: de kans bestond namelijk dat Galjaard de serie zou stopzetten en een nieuwe soap zou opstarten.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 09-03-2012 16:39:19 ]![]()
Ik hoop trouwens dat ze de grootste misser ooit (Arnie/Dennis) in ere nog gaan herstellen in de toekomst.Al zou Reinout maar 1 aflevering komen om Laura en/of Robert toch te zien ofzo.
![]()
Seizoen 9 begon echt geweldig met de wraak van Ludo op Huib. De ontmoeting in het bos was de eerste weekcliff en de 3 afleveringen daarna ging het verder. Gewoon 3 cliffhangers na elkaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien.![]()
En heerlijke muziek met natuurlijk de Ludo tune.
Btw cliff van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine kans, die makers van nu denken dat gtst nu 100 keer beter is en dat zij de soap diens populariteit hebben geschonkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:46 schreef vencodark het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze de grootste misser ooit (Arnie/Dennis) in ere nog gaan herstellen in de toekomst.Al zou Reinout maar 1 aflevering komen om Laura en/of Robert toch te zien ofzo.
Een heer met stijl![]()
Gelukkig heeft die hele baby verwisseling er niet voor gezorgd dat ik anders naar de eerste seizoenen ben gaan kijken. Arnie is en blijft de echte zoon van Robert en Laura. En op box 6 zien we straks wie Frits werkelijk vermoord heeft.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Alleen is Noud geen Alberts meer als die babyverwisseling wordt teruggedraaid.
Is Bing vanavond te zien in de aflevering? Het is namelijk Nationale Negerdag.
Hansquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
Gelukkig heeft die hele baby verwisseling er niet voor gezorgd dat ik anders naar de eerste seizoenen ben gaan kijken. Arnie is en blijft de echte zoon van Robert en Laura. En op box 6 zien we straks wie Frits werkelijk vermoord heeft.x1000
![]()
Is alleen voor knuffelnegers, niet voor Bingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen is Noud geen Alberts meer als die babyverwisseling wordt teruggedraaid.
Is Bing vanavond te zien in de aflevering? Het is namelijk Nationale Negerdag.![]()
![]()
Volgens mij niet, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Is Bing vanavond te zien in de aflevering? Het is namelijk Nationale Negerdag.
Gister internationale vrouwendag, vandaag nationale negerdag![]()
![]()
Aysen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moet eens flink worden genomen door een neger, Bing sla je slag zou ik zeggen!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Lorena
Sjoerd.
Anton loopt ook als een verliefde puber achter Maxime aan.
dat muziekje ook eronderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Man man man wat een scenes die met Lorena..![]()
![]()
whehehe Janine, ze moest eens weten hoe raak ze zit met haar opmerkingThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
whehehe Janine, ze moest eens weten hoe raak ze zit met haar opmerking
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Volgens mij hebben we nou inmiddels in totaal al wel een half uur naar deze inrichting onzin zitten kijken.quote:![]()
Ik ben er ook niet zozeer anders naar gaan kijken maar kan het ook niet echt vergeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
Gelukkig heeft die hele baby verwisseling er niet voor gezorgd dat ik anders naar de eerste seizoenen ben gaan kijken. Arnie is en blijft de echte zoon van Robert en Laura.
Btw wat zat Janine nu moralistisch te doen mbt vreemdgaan. Ze heeft notabene zelf een zoon van Ludo's broer! Waarvan iedereen dacht dat het zijn zoon was.![]()
![]()
Echt he. Het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nou inmiddels in totaal al wel een half uur naar deze inrichting onzin zitten kijken.![]()
Janine hangt graag de moraalridder uit. Om het zelf vervolgens ook te doen, maar dan is het zogenaamd minder erg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef vencodark het volgende:
Btw wat zat Janine nu moralistisch te doen mbt vreemdgaan. Ze heeft notabene zelf een zoon van Ludo's broer! Waarvan iedereen dacht dat het zijn zoon was.There's a lesson that you always have to learn
Dat vind ik meer iets voor Barbara. Janine doet het juist andersom. Eerst doet ze het zelf, vervolgens hangt ze de moraalridder uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janine hangt graag de moraalridder uit. Om het zelf vervolgens ook te doen, maar dan is het zogenaamd minder erg.![]()
Aysen, kijk uit wat je doet. Je hebt een Sanders aan de haak geslagen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja precies. Soms wil ik mij zo graag bemoeien met de gesprekken hè.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor Barbara. Janine doet het juist andersom. Eerst doet ze het zelf, vervolgens hangt ze de moraalridder uit.
Wow Lucas speelt weer heerlijk!
De cel in.![]()
![]()
Een tweede Bing. Blegh.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: