QFT.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 6 is het laatste seizoen in de stijl van seizoen 3 (eind), 4 en 5. Vervolgens wordt in dit seizoen het originele Van Houten-Hogendoorn tijdperk voorgoed afgesloten, althans alles sinds Jack en Sjors reken ik er niet echt meer toe. Een van de dingen die vooral Frey wel interessant zal vinden is de introductie van Ludo Sanders.![]()
Dit seizoen was wat betreft de casting ook een van de meest volledige, in seizoen 7 verdwenen binnen enkele maanden stevige vaste personages: Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink. De familie Alberts verloor na dit seizoen veel van zijn oorspronkelijke functie en het werd in mijn ogen een slap samenraapsel van vergane glorie. Door vertrouwde decors en personages duurde het tot begin seizoen 10 voordat dit pijnlijk duidelijk werd. Althans zo is mijn ervaring
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien. Er zaten toch wat leuke dingen in. Seizoen 10 hoef ik sowieso niet te hebben: het einde van het AA&F decor, hotel Dendermonde, Huize Janine-Daniël, Huize Alberts decor #1. Robert en Laura die allebei een ongelooflijke midlife crisis krijgen en helemaal ontsporen (totdat de makers ook wel inzagen dat dit nergens op sloeg). De introductie van de meest maffe en irritante personages: Charlie, Philip van Alphen, Cleo de Wolf....eigenlijk was de soap daarna steeds moeilijker terug te herkennen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
QFT.
Dit zijn eigenlijk ook de redenen dat ik na seizoen 6 stopt met aanschaf van de boxen
Dat had ik dus al vanaf seizoen 7: Arnie weg, Helen weg, Stan weg, Sylvia weg (al vond ik haar een ongelooflijke zeikdoos in het kwadraat), twee incestverhalen binnen 1 familie, Jef die verslaafd raakt aan de morfine, Arthur die verliefd wordt op Meta...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien. Er zaten toch wat leuke dingen in. Seizoen 10 hoef ik sowieso niet te hebben: het einde van het AA&F decor, hotel Dendermonde, Huize Janine-Daniël, Huize Alberts decor #1. Robert en Laura die allebei een ongelooflijke midlife crisis krijgen en helemaal ontsporen (totdat de makers ook wel inzagen dat dit nergens op sloeg). De introductie van de meest maffe en irritante personages: Charlie, Philip van Alphen, Cleo de Wolf....eigenlijk was de soap daarna steeds moeilijker terug te herkennen in mijn ogen.
Vanaf 2005 begonnen de verhaallijnen steeds debieler te worden en haakten er steeds meer kijkers af. Erland Galjaard ging in 2008 eens kijken hoe dat nou mogelijk was en zag een aflevering met de Ark van Ludo (quote:De verhaallijnen bleven overigens wel prikkelend en spannend, tot 2005 ongeveer, toen een of andere maffe RTL directeur even 1 scene met een boot had gezien. Toen verviel het tot het slappe, passieve zooitje wat het nu is, met af en toe een spannende opvlieger.
Seizoen 9 begon echt geweldig met de wraak van Ludo op Huib. De ontmoeting in het bos was de eerste weekcliff en de 3 afleveringen daarna ging het verder. Gewoon 3 cliffhangers na elkaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat ik seizoen 7, 8 en 9 ook nog weleens terug wil zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine kans, die makers van nu denken dat gtst nu 100 keer beter is en dat zij de soap diens populariteit hebben geschonkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:46 schreef vencodark het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze de grootste misser ooit (Arnie/Dennis) in ere nog gaan herstellen in de toekomst.Al zou Reinout maar 1 aflevering komen om Laura en/of Robert toch te zien ofzo.
Hansquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
Gelukkig heeft die hele baby verwisseling er niet voor gezorgd dat ik anders naar de eerste seizoenen ben gaan kijken. Arnie is en blijft de echte zoon van Robert en Laura. En op box 6 zien we straks wie Frits werkelijk vermoord heeft.
Is alleen voor knuffelnegers, niet voor Bingquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Alleen is Noud geen Alberts meer als die babyverwisseling wordt teruggedraaid.
Is Bing vanavond te zien in de aflevering? Het is namelijk Nationale Negerdag.
Volgens mij niet, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Is Bing vanavond te zien in de aflevering? Het is namelijk Nationale Negerdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |