Arnie was helemaal dramatisch inderdaad.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En nu zitten we wel te mopperen over het slechte acteren van Nuran en Aysen maar Arnie deed het destijds toch niet veel beter.Al was zijn personage uiteraard een stuk sympathieker.
In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
Aysenvolgens mij kan Lucas daar gewoon een klacht over indienen dat zij niet in uniform was en geen bewijs had.
Poephoofd!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...
Misschien wel erg goed juist, dat ze eens flink op dr nummer gezet gaat worden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
Aysen haalt zich Sanders op de hals... dom dom
En het is Aysen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]
In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.
Maar ja, dit is Meerdijk
quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 en 7 staan op bol.com voor augustus.![]()
![]()
Staat ook bij:quote:
quote:Casper van Bohemen, Erik de Vogel & Ferri Somogyi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:50 schreef GSMboy het volgende:
De exclusieve spoilers voor de volgende week zijn uitgelekt:Och jee, gaan we weer aan de nepspoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit er even bijzetten is misschien geen overbodige luxe, al heb je het door het absurdistische gehalte toch wel door, het zorgt toch voor verwarring.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor augustus:Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt totaal ongeloofwaardig. Maarja gtst hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.
Ik heb september in augustus veranderd.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.
Het lijkt wel alsof ze het met opzet deed. Maar wat heeft ze tegen Ludo/Lucas. Want hoe wist ze dat de auto bestuurt werd door Lucas?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
en weer een minnetje voor Bing...
Sjors heeft hartstikke gelijk, maar dump die gozer dan ook. Bij Lorena zeiken heeft toch weinig zin, maar ja je moet je hart toch ergens luchten he als die Bing raad krijgt van Aysen (voor het eerst zegt ze iets zinnigs) en er totaal wat anders mee doet dan je verwacht. Vervolgens alles negeert wat je zegt en respectloos om gaat met Sjors.
Lorena is ook lekker wispelturig trouwens...
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.
Nee joh, niks nieuwe logoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de cover eruit zal gaan zien voor box 6 en 7.
Op zijn minst het nieuwe logo mag ik toch hopen.
[ afbeelding ]
Mooiste logo ook.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee joh, niks nieuwe logoWanneer seizoen 22 op dvd verschijnt, gebruiken ze nog het logo wat ze nu voor de boxen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |