abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:07:08 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108887012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

En nu zitten we wel te mopperen over het slechte acteren van Nuran en Aysen maar Arnie deed het destijds toch niet veel beter. :') Al was zijn personage uiteraard een stuk sympathieker. :P
Arnie was helemaal dramatisch inderdaad.

Vreemd schokkerig beeld aan het begin van de aflevering ...
Sjors, Bing en Aysen mogen alle drie wel oprotten. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108887592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:

[..]

:D :D
Een leuke voor in de volgende OP lijkt me zo :P
pi_108888363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
Aysen :r volgens mij kan Lucas daar gewoon een klacht over indienen dat zij niet in uniform was en geen bewijs had.
In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.

Maar ja, dit is Meerdijk :P
pi_108890242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...
Poephoofd!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:44:41 #230
251975 kissaa
fka: kissa
pi_108890785
quote:
amaranta
I'm in the mood

XDXDXD LucasXDXDXDXD
??
pi_108893022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
Aysen haalt zich Sanders op de hals... dom dom

Misschien wel erg goed juist, dat ze eens flink op dr nummer gezet gaat worden!
Wat een vervelend mens zeg, al vind ik de negatieve interacties tussen haar en Bing wel weer grappig

Lorena tegen Sjors _O- _O_ :D meesterlijk! Heb in een scheur gelegen ''huilen doe je maar ergens anders hoor, je verpest mn hele moment nu''
en Lorena/Jack _O-
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_108893097
Zo irritant die Aysen! Maar ook die hottie in slowmotion, wij begrijpen ook wel dat iedereen hem mooi vindt.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_108894309
'Oh nee he, je gaat toch niet een potje zitten janken he? Dit is een grote dag voor mij en Jack'

_O- en hoe Jack ertussendoor zat. mijn vriend zei; zit je naar een comedy te kijken ofzo _O-
  Redactie Sport vrijdag 9 maart 2012 @ 10:02:30 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108895596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef GSMboy het volgende:

[..]

In het echt zou geen agent zich in zo'n situatie hieraan wagen, zonder uniform en zonder meetapparatuur.

Maar ja, dit is Meerdijk :P
En het is Aysen. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108896779
Lucas _O-
pi_108897521
bling bling sletje _O- _O- _O-
pi_108897775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 en 7 staan op bol.com voor augustus. :o :o :o
_O_ _O_ _O_
Een heer met stijl
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:11:10 #238
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108898126
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Staat ook bij:
quote:
Casper van Bohemen, Erik de Vogel & Ferri Somogyi
:D
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_108899361
De exclusieve spoilers voor de volgende week zijn uitgelekt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108900955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:50 schreef GSMboy het volgende:
De exclusieve spoilers voor de volgende week zijn uitgelekt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och jee, gaan we weer aan de nepspoilers? :')
Dit er even bijzetten is misschien geen overbodige luxe, al heb je het door het absurdistische gehalte toch wel door, het zorgt toch voor verwarring.
Een heer met stijl
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:46:50 #241
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108901086
Spoilers voor augustus:

SPOILER
pi_108901557
en weer een minnetje voor Bing...
Sjors heeft hartstikke gelijk, maar dump die gozer dan ook. Bij Lorena zeiken heeft toch weinig zin, maar ja je moet je hart toch ergens luchten he als die Bing raad krijgt van Aysen (voor het eerst zegt ze iets zinnigs) en er totaal wat anders mee doet dan je verwacht. Vervolgens alles negeert wat je zegt en respectloos om gaat met Sjors.

Lorena is ook lekker wispelturig trouwens...
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.
pi_108901704
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef Frey het volgende:
Spoilers voor augustus:

SPOILER
Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_108901955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
Wat Aysen deed bij Lucas mag dus echt niet trouwens. Ik dacht al bij me zelf...ze is alleen, niet in uniform, ook niet aan het werk. Moet zij bewijzen dat hij daadwerkelijk te hard reed en als ze een boete uit schrijft voor belediging van een ambtenaar in functie (wat dus in dit geval al niet eens op gaat) dan heeft ze daar ook geen getuigen voor.
Het is ook echt totaal ongeloofwaardig. Maarja gtst he :{
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:17:29 #245
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108902051
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan? Op gtst.nl zie ik ze niet staan namelijk.
Ik heb september in augustus veranderd. :P
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:25:55 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_108902343
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:01 schreef cleany het volgende:
en weer een minnetje voor Bing...
Sjors heeft hartstikke gelijk, maar dump die gozer dan ook. Bij Lorena zeiken heeft toch weinig zin, maar ja je moet je hart toch ergens luchten he als die Bing raad krijgt van Aysen (voor het eerst zegt ze iets zinnigs) en er totaal wat anders mee doet dan je verwacht. Vervolgens alles negeert wat je zegt en respectloos om gaat met Sjors.

Lorena is ook lekker wispelturig trouwens...
Het lijkt wel alsof ze het met opzet deed. Maar wat heeft ze tegen Ludo/Lucas. Want hoe wist ze dat de auto bestuurt werd door Lucas?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:51:33 #247
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108903312
Ik ben benieuwd hoe de cover eruit zal gaan zien voor box 6 en 7.
Op zijn minst het nieuwe logo mag ik toch hopen. :P

Mooiste logo ook. _O_
pi_108906316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Frey het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de cover eruit zal gaan zien voor box 6 en 7.
Op zijn minst het nieuwe logo mag ik toch hopen. :P

[ afbeelding ]
Mooiste logo ook. _O_
Nee joh, niks nieuwe logo :N Wanneer seizoen 22 op dvd verschijnt, gebruiken ze nog het logo wat ze nu voor de boxen gebruiken :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:13:34 #249
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_108906559
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee joh, niks nieuwe logo :N Wanneer seizoen 22 op dvd verschijnt, gebruiken ze nog het logo wat ze nu voor de boxen gebruiken :P
;(

Nu nog die ontbrekende aflevering van seizoen 5.
pi_108907123
Seizoen 6 is het laatste seizoen in de stijl van seizoen 3 (eind), 4 en 5. Vervolgens wordt in dit seizoen het originele Van Houten-Hogendoorn tijdperk voorgoed afgesloten, althans alles sinds Jack en Sjors reken ik er niet echt meer toe. Een van de dingen die vooral Frey wel interessant zal vinden is de introductie van Ludo Sanders. ;)

Dit seizoen was wat betreft de casting ook een van de meest volledige, in seizoen 7 verdwenen binnen enkele maanden stevige vaste personages: Stan Nijholt, Arnie Alberts, Silvia Merx en Helen Helmink. De familie Alberts verloor na dit seizoen veel van zijn oorspronkelijke functie en het werd in mijn ogen een slap samenraapsel van vergane glorie. Door vertrouwde decors en personages duurde het tot begin seizoen 10 voordat dit pijnlijk duidelijk werd. Althans zo is mijn ervaring ;)

Edit: Het is ook de introductie van Angela Schijf als Kim Verduyn die Jef letterlijk tot het uiterste treitert, tot ze in seizoen 7 nader tot elkaar komen en een van de beste vader-dochter relaties krijgen. ^O^
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')