Wow!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 en 7 staan op bol.com voor augustus.![]()
![]()
Omdat die, vergeleken met het huidige GTST, echt ge-ni-aal zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Waarom zou je super oude afleveringen kijken xd
Heb ik ook al gedaan toen ik 16 was ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Bing(o)!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, het valt me op dat de huidige schrijvers de letter B nogal vaak gebruiken de laatste tijd:
Bouwhuis, Bianca, Bram, Bos, Brandts, Baydar, Bosch...
Okee, ik kijk echt te weinig GTSTquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, het valt me op dat de huidige schrijvers de letter B nogal vaak gebruiken de laatste tijd:
Bouwhuis, Bianca, Bram, Bos, Brandts, Baydar, Bosch...
Brandts is de achternaam van Mike, de nieuwe "hunk". Baydar is de achternaam van de twee Turkse zusjes en Bosch is de achternaam van Edit, de toiletjuffrouw van Dansatoria die haar eigen online serie heeft (quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:31 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Okee, ik kijk echt te weinig GTSTDe laatste drie namen zeggen me niks, en ik was alweer vergeten dat Edwin dood was
Bij deze dus de TT:quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:55 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 en 7 staan op bol.com voor augustus.![]()
![]()
Omdat er toen nog wél gave verhaallijnen en karakters in de serie te zien waren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:58 schreef roos94 het volgende:
Okequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ninja-edit, haal ff weg, vond het nogal lullig
Jouw username maakt me altijd in de warquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef Marrije het volgende:
Kan Toby die smile ff achterwege laten? Alsof ie Mega Mindy aankijkt
Ik vond het veel vreemder dat de moeder van Danny en Rik er niet was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:07 schreef amaranta het volgende:
Nu ik erover terug denk is het idd vreemd dat Lorena en Jack op de begrafenis waren.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jouw username maakt me altijd in de war![]()
Tering, wat kitsch die inrichting.. Waarom vind ik het stiekem leuk?
Dat is ubervreemderquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vond het veel vreemder dat de moeder van Danny en Rik er niet was.
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
*zucht* wat is Mega Toby toch charming....
Hij heeft iets.. niet dat hij een super lekker ding is.. maar hij heeft wel iets wat hem aantrekkelijk maakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, z'n hoofd heeft een vreemde vorm...
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef patat het volgende:
Ik hoop dat het een echte badass wordt.
Want zoals ie nu doet, kan ik hem niet uitstaan![]()
dus ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:13 schreef roos85 het volgende:
*zucht* wat is Mega Toby toch charming....
Dat is waar, en de rest van de mannen is momenteel ook niet je-van-het..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij heeft iets.. niet dat hij een super lekker ding is.. maar hij heeft wel iets wat hem aantrekkelijk maakt.
en dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Sjors jank niet zo, dump die loser van een Bing gewoon
Krijgen we maandenlang een jankende Bing.. No thans, beter wordt de perfecte moord gepleegdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef MissJ het volgende:
Sjors jank niet zo, dump die loser van een Bing gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |