dat muziekje ook eronderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Man man man wat een scenes die met Lorena..
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
whehehe Janine, ze moest eens weten hoe raak ze zit met haar opmerking
Volgens mij hebben we nou inmiddels in totaal al wel een half uur naar deze inrichting onzin zitten kijken.quote:
Ik ben er ook niet zozeer anders naar gaan kijken maar kan het ook niet echt vergeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:14 schreef Frey het volgende:
Gelukkig heeft die hele baby verwisseling er niet voor gezorgd dat ik anders naar de eerste seizoenen ben gaan kijken. Arnie is en blijft de echte zoon van Robert en Laura.
Echt he. Het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nou inmiddels in totaal al wel een half uur naar deze inrichting onzin zitten kijken.
Janine hangt graag de moraalridder uit. Om het zelf vervolgens ook te doen, maar dan is het zogenaamd minder erg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:17 schreef vencodark het volgende:
Btw wat zat Janine nu moralistisch te doen mbt vreemdgaan. Ze heeft notabene zelf een zoon van Ludo's broer! Waarvan iedereen dacht dat het zijn zoon was.
Dat vind ik meer iets voor Barbara. Janine doet het juist andersom. Eerst doet ze het zelf, vervolgens hangt ze de moraalridder uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Janine hangt graag de moraalridder uit. Om het zelf vervolgens ook te doen, maar dan is het zogenaamd minder erg.
Ja precies. Soms wil ik mij zo graag bemoeien met de gesprekken hè.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor Barbara. Janine doet het juist andersom. Eerst doet ze het zelf, vervolgens hangt ze de moraalridder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |