quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar zelfs als Aysen zou schrikken, kijkt ze nog zo:![]()
Goh nu al? Dat vermoedde had ik weken terug.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
ik voel dat er iets opbloeit tussen Rik en Nuran
Zit nu op iPod, pics van de tetten van Lorena?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goh nu al? Dat vermoedde had ik weken terug.![]()
Anyway, we zullen het zien. Die droomscene over Mike vond ik echt belachelijk en overdreven. Wat een tijd opvulling zeg. Op die manier haken kijkers wel af. Duidelijk dat hij de pretty boy rol van Danny moet overnemen.
Verder vielen de enorm uitziende borsten van Lorena nogal op (zijn ze nou echt groter?) en was de hysterie + ketting van Lucas ook niet echt nodig.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef loezzzje het volgende:
Bingal kreeg ik een miljoen dan zou ik er nog niet op klimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:51 schreef loezzzje het volgende:
LucasAysen staat boven de wet hè, rookie die denkt dat ze hoofdcommissaris is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan de TT niet meer editten, dat kunnen alleen de modjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:09 schreef Poesopstokje het volgende:
TT: ''Slappe Mike, Stijve Danny''
Doe even editten Roos
quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En toen de auto van Anton heen en weer ging tijdens de begrafenis, dacht iedereen vast dat dokter Anton iemand aan reanimeren was.
Roos is toch een modje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:31 schreef DeLuna het volgende:
Je kan de TT niet meer editten, dat kunnen alleen de modjes.
Eind van de maand, las ik ergens. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:00 schreef Klipnap het volgende:
Wiet zou toch ook terugkomen. Niets van gehoord.
Het is ook geen lelijke vent alleen de scene sloeg nergens opquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
WTF, die Mike-scene heeft toch voor (naar mijn idee) de hoogste kijkcijfers van het seizoen gezorgd, 1.914.000. De afleveringen die voor The Voice kwamen niet meegerekend.
Niet door iedere gtst kijker hoorquote:Op donderdag 8 maart 2012 09:45 schreef Poppejans het volgende:
Bing![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk best raar dat ze daar zo ineens een figuur vanhebben gemaakt dat uitgekotst wordt door iedere GTST kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 10:50:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |