Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:36 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Mike een schurk is die iedereen erin gaat luizen.
we gaan door tot 21.quote:
Nou, lelijke rug anders welquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef loezzzje het volgende:
Hoewel dat lijfmaar de scene was compleet nutteloos
Rik waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
ik voel dat er iets opbloeit tussen Rik en Nuran
Als hij haar ook maar niet belazerd zoals Danny gedaan heeft...quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:39 schreef MissJ het volgende:
ik voel dat er iets opbloeit tussen Rik en Nuran
Dat heb ik niet meer gezien. Ik was om 20.30 al naar net 5 over geschakeld, rtl 4 kan mijn rug opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
die is dood, dus je moet het met Mike doen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef roos94 het volgende:
ik vind mike totaal geen hunk. geef mij danny maar
Of Jack.... Of eventueel Noud!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die is dood, dus je moet het met Mike doen.
Danny is wel stijfquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
everon is geen lulquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bing lijkt me in het echt ook echt een lul!
Te vroeg, te vroeg. Ik zit nog het verdriet van Danny te verwerken en dan kom jij aan met je misselijke grappen, bahquote:
Ik hoop maar dat dit sarcasme isquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg. Ik zit nog het verdriet van Danny te verwerken en dan kom jij aan met je misselijke grappen, bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Frey het volgende:
Danny komt nog rondspoken en Aysen nachtmerries bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |