Ach als je geen fatsoenlijke kandidaten hebt en er staat ineens iemand met kennis die van aanpakken weet...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Stommie het volgende:
echte professionele sollicitatie net![]()
"Welkom in ons team!"
![]()
![]()
Maar vind je het ook een hunk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Bloem_83 het volgende:
Ik vind Ferri best goed de afgelopen week.
Ik dacht ook dat ze geen seks voor het huwelijk mochten.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik dacht dat moslims geen honden mochten hebben?
Arniequote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Blijkt het straks weer een verloren zoon te zijn
jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of Lotjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat een bijzondere veronderstelling.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime en Jef, dat is toch duizend keer beter dan Maxime en Anton?
Waarom zien die schrijvers dat niet?
Neh, als zakenpartners misschien. Niet als geliefden. En waar bemoeit Bianca zich toch mee?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verschil in accent voor broer/zus..
Joh die had misschien al een begrafenis van zijn beste vriend ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Hahahaha, broertje
Die waren ze even vergeten bij de begrafenis van Edwin?
Misschien woont ie al jarenlang in België. Ik ken merg Nederlanders die het accent dan snel overnemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat een verschil in accent voor broer/zus..
en weer een engelstalige naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
En weer een foute man met een Vlaams accent. Nog even en ik vertrouw geen zuiderlingen meer...
Dan zijn ze ook meteen van Danny afquote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Het is nog nooit eerder voorgekomen dat personages al meteen in de leader werden geplaatst vanaf hun eerste aflevering.(Op de personages uit de leader van seizoen 1 na natuurlijk
)
Meestal duurde het wel een paar maanden. Rikki kwam bijvoorbeeld september 2010 de serie in en kreeg pas juni 2011 een leadershot. De familie Bouwhuis & Aysen en Nuran kregen wel snel een shot, maar vanaf de eerste dag? Nooit eerder gezien.
Zou Mega Toby dan toch langer in de serie blijven dan de standaard 3 maanden?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
Het is nog nooit eerder voorgekomen dat personages al meteen in de leader werden geplaatst vanaf hun eerste aflevering.(Op de personages uit de leader van seizoen 1 na natuurlijk
)
Meestal duurde het wel een paar maanden. Rikki kwam bijvoorbeeld september 2010 de serie in en kreeg pas juni 2011 een leadershot. De familie Bouwhuis & Aysen en Nuran kregen wel snel een shot, maar vanaf de eerste dag? Nooit eerder gezien.
Alleen vaste personages komen in leaders, dus jaquote:Op maandag 5 maart 2012 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou Mega Toby dan toch langer in de serie blijven dan de standaard 3 maanden?
Rikki was de eerste maanden dan ook een terugkerend personage.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:42 schreef LetsGame het volgende:
)
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Rikki was de eerste maanden dan ook een terugkerend personage.
Even zoeken ....quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Maar ze had aan het begin toch ook best grote verhaallijnen? Met Sil, toen met Sjoerd etc? Ze was erg vaak te zien sinds begin 2011..
Ik vond Sjoerd's oude shot eigenlijk best lelijk, al vanaf het begin. Vind het eigenlijk wel goed zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Waarom heeft Sjoerd een nieuw shot gekregen?
En ik vind Mike nietIk ben niet zo van de mooiboys denk ik..
Ben wel erg benieuwd wat voor achtergrond hij heeft, dat zou nog wel eens interessant kunnen worden!
Oh, en Maxime en Anton![]()
Anton
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Starlie het volgende:
Ze moeten echt die leeftijden wat geloofwaardiger maken hoor... Danny stamde uit 1985... ik dacht dat hij iemand speelde van begin 30...
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imhoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:23 schreef Starlie het volgende:
Ze moeten echt die leeftijden wat geloofwaardiger maken hoor... Danny stamde uit 1985... ik dacht dat hij iemand speelde van begin 30...
Ik dacht eerder 1980 ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imho
Daar zal hij blij mee zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Eerder 1975, qua uiterlijk en gedrag imho
quote:Jan Kooijman (Rotterdam, 14 april 1981)
Rik heeft inmiddels een zoon van 30quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Starlie het volgende:
En Nina werd een aantal jaren geleden 21 dus dat zou dan betekenen dat zij en Danny ongeveer even oud/jong zijn!! Hoe oud zou Rik zijn dan??!
Maar zelf zou hij 35 zijn volgens de schrijversquote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Rik heeft inmiddels een zoon van 30
Ja en Rikki is 17....quote:Op maandag 5 maart 2012 22:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Maar zelf zou hij 35 zijn volgens de schrijvers
Vind er nog niet veel aan eigenlijk. Heb niet direct iets van wow.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef vencodark het volgende:
Mike lijkt op Morris 2, qua uiterlijk. Zelfde felle/opvallende ogen.
Arme Jef.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Op deze foto heeft hij iets van Tim Immers. De vorm van het gezicht enzo.quote:
Zie je ook zelden. Die kont van die hond is onrein.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Oh. Ik mag dan ook eigenlijk geen leeftijden meer raden van mezelf sinds ik de vader van een vriendinnetje overspannen heb geholpen door hem 10 jaar ouder te schattenquote:
Getver...!!!quote:
Waar rook is, is vuur... en aan Mike Brandt zit zeker en vast een luchtje. Het zou me niks verbazen als Mike het oude studievriendje van Nick is die die injecties voor hem heeft geregeld. Maxime moet namelijk nog gerehabiliteerd worden... en vervolgens weer keihard wraak nemen op Ludo.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
En weer een foute man met een Vlaams accent. Nog even en ik vertrouw geen zuiderlingen meer...
Ik vind er ook niets aan hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind er nog niet veel aan eigenlijk. Heb niet direct iets van wow.
Je bent niet de enige. Ze konden beter die andere schets doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mega Toby's blik op het laatst, hij is vast een foute jongen.
Mooi pak had hij aan vandaag.
Leuk dat er weer een Belg in zit, na dokter Peer, Nick Sanders & Alexandra Koster/Lieve Schutter.
Ben ik trouwens de enige die de schets van Danny met z'n blote bips een beetje ongepast vindt voor een rouwkaart?
Lelijke schets ook, Lana kan veel mooier tekenen.
Geloof ik graag.quote:
Ik vond het ook niet zo gepast nee. Zou mijn keuze iig niet zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de schets van Danny met z'n blote bips een beetje ongepast vindt voor een rouwkaart?
Lelijke schets ook, Lana kan veel mooier tekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet dan ondertussen ook al een jaar of 25 zijn. Ongeveer net zo oud als Danny dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om Job maar niet te plaatsen in heel het verhaal.
Je weet het maar nooit met de schrijvers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun is al in de 30 geloof ik ja.
Jammer dat de schrijvers niet weten wie Job is leuke rol altijd tot de recast prima acteur ook. Daarom was de eerste ontmoeting van Sjoerd en Rik ook zo leuk.
28/29 toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teun is al in de 30 geloof ik ja.
Jammer dat de schrijvers niet weten wie Job is leuke rol altijd tot de recast prima acteur ook. Daarom was de eerste ontmoeting van Sjoerd en Rik ook zo leuk.
40?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Louis Talpe is 30 jaar las ik net, ik dacht echt 40 jaar ofzo.
Zelfde voor Morris 2 naar 3 al was daar weinig aan te verpesten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die eerste Job (Teun Kuilboer) was wel redelijk okee vond ik, die tweede (Daan Roeloefs) was echt een bang en onzeker sukkeltje geworden.
De enige recast die een personage niet compleet veranderde was die van Helen Helmink, natuurlijk veranderde ze wel iets, maar in grote lijnen bleven de karaktereigenschappen behouden.
Ze matchen het karakter erg veel aan het uiterlijk. Zo was Morris 1 een mietje om te zien. Morris 2 ziet er wat stoerder uit. Om over 3 maar te zwijgen. Afgrijselijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die eerste Job (Teun Kuilboer) was wel redelijk okee vond ik, die tweede (Daan Roeloefs) was echt een bang en onzeker sukkeltje geworden.
De enige recast die een personage niet compleet veranderde was die van Helen Helmink, natuurlijk veranderde ze wel iets, maar in grote lijnen bleven de karaktereigenschappen behouden.
Ben ik mee eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze matchen het karakter erg veel aan het uiterlijk. Zo was Morris 1 een mietje om te zien. Morris 2 ziet er wat stoerder uit. Om over 3 maar te zwijgen. Afgrijselijk.
Helen was een goede recast ja. Daar hoefde je ook niet zo aan te wennen. Vond ik trouwens van Dian 2 naar 3 ook wel.
Ik niet helemaal.quote:
Dat is waar, maar dan kan de Ludo van de jaren '90 / midden jaren '00 ook met die van nu gaan vergelijken. Dat zie je ook dat hij erg veranderd is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet helemaal.
Dian #3 was iets softer, wat gelatener en minder gemeen. Waar Dian #2 af en toe gewoon echt slecht was (hoe ze Silvia via Floris treiterde, wat ze Daniël en Suzanne aandeed bijvoorbeeld en hoe ze Ludo failliet liet gaan) was Dian#3 gewoon een beetje gewiekst. Ik persoonlijk vond de verschillen tussen Helen 1 en 2 in ieder geval minder groot.![]()
Qua daden wel ja, maar zo als een persoon is, hoe die reageert, of die moedeloos zucht (Dian#3) of juist evil lacht (Dian#2) dat is bij Ludo nagenoeg niet veranderd. Zijn hele insteek, opvattingen en manier is nagenoeg hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kan de Ludo van de jaren '90 / midden jaren '00 ook met die van nu gaan vergelijken. Dat zie je ook dat hij erg veranderd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwste spoilers! 19 t/m 23 MaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helen#2 vond ik veel beter dan Helen#1: Marlous Fluitsma maakte het personage (imo) wat afstandelijk, bits en streng, terwijl Bruni Heinke ervoor zorgde dat Helen veel vriendelijker was, echt zo'n iemand bij wie je komt als je je hart wil luchten.
Ik ook, dat komt zeker na het zien van seizoen 4 en 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Marlous eerst beter, maar ik ben Bruni steeds meer gaan waarderen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:27 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
Dat vroeg ik me ook al af jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we geen smiley die met zijn ogen rolt? die mis ik eigenlijk wel![]()
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:14 schreef loezzzje het volgende:
Iedereen is met Danny bezig en Bing zit weer info te zoeken over draagmoeders![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Was laatst in Artis, en daar hing er 1 ! draagmoeder.
Hmf... Linda en Laura flashbacks?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef Frey het volgende:
Als Bianca erachter komt, duwt ze Anton misschien wel door een spiegel.
Weinig mensen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
Anton welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
De familie van Sjoerd vindt de begrafenis van Danny blijkbaar niet zo belangrijk
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even uitwonen op een begrafenis.
mooi man., even tussen een paar stenen je uitlevenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anton komt Maxime gewoon even bezoeken op een begrafenis.
Ook dat ja.quote:
Mike wil vast gaan concurreren met Ludoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef Frey het volgende:
Misschien komt er toch nog een verhaallijn met de familie Sanders.
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Op het graf van Edwin en Danny leggen ze er nu naast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Anton zijn fetisj, tussen de grafstenen Maxime aanduwen
Hopelijk!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Die van jou heeft geen stembanden zeker.quote:
Dat de kantoren maar weer terugkeren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou wel wat zijn, eindelijk weer eens een zakelijke verhaallijn.
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mike wil vast gaan concurreren met Ludo
Daar zie ik ze wel voor aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, hij is een Belg, dus waarschijnlijk is hij bij de geboorte omgewisseld in het ziekenhuis met de Nick Sanders die wij kennen, en is hij eigenlijk Nick... het blijft wel GTST he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik word daar toch zo moe van hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegenquote:
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En als er bijv. nieuwe collega's bij je op het werk komen ga je dan ook met een vrouwelijke collega ruzien; hij is homo hoor. nee dat is hij niet! wedden van wel?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik pijp nieuwe collega's altijd even... als ze klaarkomen binnen een minuut zijn ze homo
QFT Nickquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
TT klopt niet er is juist een Vlaamse hunk uit.
Nee inderdaad. "Vroeger" zat ik altijd uit te kijken naar zo'n aflevering omdat dat speciaal was, maar nu denk ik:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Die begrafenis doet me gewoon helemaal geen fuck... er zijn er al teveel van geweest
Daar geilt hij gewoon opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Job was ontvoerd en Rik kreeg hem alleen terug als hij drugs zou smokkelen voor de criminelen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:29 schreef GSMboy het volgende:
Hoe was dat verhaal ook alweer met Rik en Job, en die zak met drugs die Rik naar Singapore meesmokkelde.
Waarom was Job (??) ontvoerd? En hoe is het uiteindelijk met Job afgelopen?
Alleen maar om via haar bij Ludo uit te komen. Op wie hij blijkbaar wraak ofzo wil nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Mega Toby
Oh we krijgen morgen weer de terugkerende rubriek "volgens mij is hij homo" met Lucas
Volgens mij gaat onze Vlaamse Reus achter Nina aan
niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo maar inderdaad... ik kom ze ook niet op elke hoek van de straat tegen
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
In shockquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
'Anita, hoe gaat jullie kindje heten?'quote:
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Officieel niet nee maar tegenwoordig zijn er heel veel moslims (vooral Turkse) die honden hebben. En dan zijn dat vaak Kangals (Turkse Berghonden).
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat als Anton een keer met Maxime bezig is, Mega Toby net om de hoek komt en Anton gaat chanteren.
Hij lijkt me een oplichter die een graantje wil meepikken van het Sanders fortuin.
Ik zag net deze foto van Cynthia Abma.
[ afbeelding ]
En dan gaat Anton vreemd.
Het ziekenhuis zal zo wel een keer naar huize Bouwhuis bellen.
Eerst moesten ze workaholic Anton verplichten om eens een keer zijn snipper- en vakantiedagen op te maken en nu staat hij in de min met z'n vrije dagen.
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoezo officieel niet, van wie niet? Van de Koran niet?
Willem Wever![]()
http://www.willemwever.nl(...)en-moslims-geen-hond
Wist ik niet...grappig.quote:Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen.
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Dat is toch niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel dat is een beetje dezelfde reden waarom wij geen primaten eten.
Excuses aanvaardt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef cleany het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar de redenen om geen varkens te eten en geen honden te hebben is volkomen bullshit. Die mannen zijn toch ook vaak vies?
Ik respecteer personen, maar ik respecteer ook verandering van denkwijzen, out-of-the-box denken, anti-schaapjes gedrag en evolutie. De mens is (over het algemeen) ook qua intelligentie vooruit gegaan.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
Wel leuk filmpje uit 2008 met Joost Buitenweg, Nathalie Mourits en Bart Ettekoven
quote:
grappig...ze had best de zelfde naam kunnen houden toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
God die puber reactiesquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor degenen die haar niet herkennen, ze is te zien direct na de leader in het rood
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.quote:
Ja, de mens heeft veel in vergelijking met varkens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel ik eet geen chimpansee omdat het teveel op een mens lijkt.
Daarom eten zij geen varken toch ?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:56 schreef cleany het volgende:
Als je een beetje geloofwaardige begrafenis wilt opzetten, zal je toch echt wat meer figuranten in moeten zetten, maar blijkbaar zijn die voor GTST tegenwoordig zelfs te duur
enne waarom mogen moslims geen hond hebben?
En Anton![]()
Van Maxime valt het me ook best zwaar tegen, maar die was nog in shock vanwege Danny.
Dat gaat te verquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit dus!quote:
Heeft er iemand uberhaupt ooit wel eens chimpansee gegetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichtingquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:26 schreef James1988 het volgende:
De tweede keer dat Anton het met Maxime doet tijdens zo'n droevig moment
Ja schijnbaar krijgt die hem dan alleen omhoogquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks blijkt dat Anton gewoon geil wordt van begrafenissen, kunnen ze hem ook opsluiten in een psychiatrische inrichting
Laten we het hopen dat er een dag komt dat Sjors bij die vent weggaat,, hoeveel kansen wil je nog geven aan iemandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef datisstom het volgende:
Sjors gaat toch weg bij Bing.
Rik geilt op Nuran.
Is weer hetzelfde als toen RTL 4 Avatar uitzondquote:
Zij is echt hotquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Cynthia Abma is best een leuke vrouw, ze speelde in seizoen 1 een vriendin van John Alberts in GTST (is op youtube vast nog wel te vinden), ze was daar uiteraard 20 jaar jonger en ze was toen echt leuk en knap in mijn ogen. Uiteraard ken ik haar ook uit 'Vrienden voor het Leven' waar ze de assistente speelde op het werk van Eddie (Peter Lusse)![]()
Cynthia Abma in de jaren '90:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
Nou, de opkomst op begrafenissen wordt in Meerdijk ook steeds kleiner.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
Vroeger had je ook al die extra reclames, maar dat wist je toen ook. Bovendien was het het toen waard om te wachten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zal vast weer een saaie aflevering worden.
Laat het RTL daar net nou om te doen zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:09 schreef Riann het volgende:
Ik erger me aan dat gtst niet meer om 8 uur begint meteen na het weer zoals eerst maar dat er eerst 10 min reclame tussen komt waardoor het moeilijk word om om half 9 over te schakelen naar een andere zender omdat je dan al wat gemist hebt van dat programma/film. Eerst was het alleen op donderdag en vrijdag maar nu ook al op woensdag.
vind ik ook ja. is trouwens nog steeds dezelfde lana, mag dat wel?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Lana is wel een lelijk kind geworden zeg... Wat een dikkopje.
Ook nieuw, net als d'r hakkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:12 schreef GeenWijn het volgende:
wat heeft lorena opeens enorme tieten zeg lol
Met wat?quote:
Oh die laarzen ja.quote:
Oh die laarzen ja.quote:
ditquote:
Het is dan meteen zoveel pakkender dan met zo'n domme top 40 hit.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat drie kwart van Meerdijk er al ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |